Mitä fraasi löysin s*ksuaalisuuteni uudelleen oikeasti tarkoittaa?
Ovatko tuon fraasin käyttäjät jotain mt-ongelmaisia weetee ihmisiä?
Kommentit (25)
Minä löysin 49-vuotiaana seksuaalisuuteni uudestaan. Olen ollut nuorena erityisen kiinnostunut seksistä mutta se jotenkin laimeni ja hukkui pois kolmen kympin tietämissä. Kaiken kiireen, lasten ja terveysongelmien kanssa ei seksi olisi voinut vähempää kiinnostaa. Vähän ennen kuin täytin viisikymmentä aloin taas kiinnostumaan seksistä ja nyt se on aamusta-iltaan mielessä. Ihan jo häiriöksi asti. Mutta se on ihanaa kun nyt siihen uskaltaa heittäytyä täysillä ja pyytää ja vaatia sitä mitä itse haluaa. Mikä siihen heräämiseen sitten vaikutti. Luulen, että terveysasioiden kuntoon saaminen ja itseni kuntoon treenaaminen ja ruokavalion kuntoon laittaminen. Eli minä kyllä ymmärrän täysin mitä sillä fraasilla tarkoitetaan.
Ja edellinen lisää vielä, että mies on sama ollut jo kohta kolmekymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Epävakaiden piireissä tuota kuulee.
- Guru Kuosmasen rouvva
Vierailija kirjoitti:
Tuo fraasi on yleisin naisilla, jotka pitkän parisuhteen ja siinä yleisesti tulevan kyllästymisen ja seksittömyyden jälkeen löytävät uuden kumppanin jonka kanssa alkuhuumassa seksikin maistuu.
Ismo Alanko, Ismo Leikola tai Simo Frangen.
Kirsti Kuosmanen, Angelica Leikola ja Rosa Meriläinen
voivat aivan vapaasti hehkuttaa seksuaalisuutensa uutta löytymistä, sen saman seksuaalisuuden joka katosi sen entisen ukon kanssa kun eivät osanneet sitä, tätä tai tuota.
Nyt kyllä uuden kumppanin kanssa pimppu kostuu ja silmät pyörii kuin hedelmäpelin rullat.
Mitä se nyt sitten kenellekin tarkoittaa. Itse tulkitsen tuon fraasin niin, että seksiä on aiemmin ollut, mutta syystä tai toisesta kiinnostus seksiin on loppunut. Syynä ehkä kumppaniin kyllästyminen, lapsiperheen ruuhkavuodet, tms. Ja syystä tai toisesta tämän kuivan kauden jälkeen seksi alkaakin kiinnostamaan. Kuten todettukin, niin sopii naisen käytettäväksi, ei miehen.