Ootko vappuna selvinpäin
Onko aina pakko örveltää tai syödä itseään kipeäksi ? Voiko olla hauskaa selvinpäin
Kommentit (74)
Olen töissä 12 tuntia korotetulla liksalla.
Jep.Selvinpäin ollaan,kuten aina.
Tietenkin olen selvinpäin. Ja heti aamulla lähden lenkille, onkin luvannut hyvää säätä. :)
Hyvä näin ihan selvänä 22.00 nukkuun. Aamulla Reipas olo. Ei ole mättöä ja höttöä ostettu muutenkaan, Kylässä lasi simaa munkin kera hyvää oli. Kiitos ja hyvää vappua kaikille.
Ei ole.
On vielä viikonlopun jäljiltä darramasennus, ei vaan huvita.
Seuraa kyllä kaipaisi.
Ei pysty nytten, la ja su meni kolmisen litraa punaviiniä, yhteensä. Joten vielä ei voi ajatellakaan mitään alkoon päin liittyvää.
Flunssassa ja selvinpäin. Oli kyllä muuta suunnitelmia, mutta nyt näin.
Luultavasti selvin päin. Ei ole alkoholia kotona enkä varmaan viitsi lähteä mihinkään.
Tottakai kuten muinakin pyhinä.
Olen hoitaja ja pyhät töissä.
Yöksi taas turvaamaan muiden unta.
Hauskaa vappua muille 🥳
Tänään muutama drinksu kotona, huomenna selvinpäin kaupungille naureskelemaan krapulaisille.;)
Saunottiin pihasaunassa, oluet. Tein huippupizzat, oluet. Helle, pihahommia, siideriä... sit mies sanoi ettei jaksa, kun ehdotin kävelyä kylän kuppilaan... 3km🥳🥳🥳
Klara Vappen. Bara vatten. Hela natten knulla katten
Olen aina selvinpäin, vappu ei poikkea siitä. Nautin kun saan olla tämän illan kotona ja levätä. Ehkä viikonloppuna keksin jotain äksöniä.
Juu. En ole juonut alkoholia vuosiin ja voisin helposti olla loppuelämäni juomatta. En edes pidä alkoholista. Huomenna taas joutuu kuuntelemaan kun alakerran naapuri huuto-oksentaa.
Olen. Olen muutenkin aina selvinpäin.
ofen ain selvipäin korkkeinttaaan yksi siideri sipsujan kans