Ootko vappuna selvinpäin
Onko aina pakko örveltää tai syödä itseään kipeäksi ? Voiko olla hauskaa selvinpäin
Kommentit (74)
Olen. Moottoripyörällä ajaminen kännissä on itsetuhoista puuhaa.
Joo, olen. En jaksa enää edes katsella muiden ördäämistä joten olen ihan mieluusti kotona, mutta yksinolo harmittaa.
Olisi kiva laittaa jotain pikkaisen parempaa ruokaa kumppanin kanssa ja ottaa vaikka se lasillinen/kaksi kuohuvaakin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen. En jaksa enää edes katsella muiden ördäämistä joten olen ihan mieluusti kotona, mutta yksinolo harmittaa.
Olisi kiva laittaa jotain pikkaisen parempaa ruokaa kumppanin kanssa ja ottaa vaikka se lasillinen/kaksi kuohuvaakin.
Sama täällä. Joka ikinen vappu yksin. Juhannus jne. Pyrin olemaan selvinpäin
Olen selvinpäin ja kaikki tässä porukassa ovat.
Olen ollut noin kahdeksan vuotta selvinpäin joten en nytkään ota. Ei mulla kyllä aikaisemminkaan mitään alkoholiongelmaa ollut.
Tottakait, en käytä alkoholia ollenkaan. Kotona on rauhallista, luen ja katson elokuvia. Lapsena 70 luvulla oli kiva käydä torilla, silloin oli oikea tori, oli lämmintä, sain hattaran ja hyrrän.. Ei jaksa eikä kiinnostaa katella känniörvellystä eikä ruuhkaa. Tykkään olla kotona kaikessa rauhassa.
Riippuu siitä kävikö sima kunnolla.
Olen vielä 20 minuuttia, sitten lentää kuoharipullon korkki.
Olen vappuna selvä, torstaina on taas töitä. Tänään otan kuohuviiniä.
Olen aina selvinpäin. Harvakseltaan nautin Alkoa. Pari lasia punkkua riittää silloin tällöin. Viime vuoden puolella viimeksi ottanut.
oon, jollei se yksi asia tapahdu tänään....siiten lähti kallis konjakki
No en, otamme mieheni kanssa kolme kovaa koota, eli kunnon könö kännit, nyt vasta ekaa oluttaa juomme, sitten pelataan ja kuunnellaan musiikkia ja sitten jotain muuta keksimme.
Olen selvinpäin. Eikai muut kun uskovaiset sekoile vappuna(kin).
Sokeriöverit vedän, aiheuttaa lähinnä jäätävää väsymystä ja varmaan nukahdan.
Vierailija kirjoitti:
oon, jollei se yksi asia tapahdu tänään....siiten lähti kallis konjakki
Saako udella mikä asia?
Olen jo nyt humalassa.