Ootko vappuna selvinpäin
Onko aina pakko örveltää tai syödä itseään kipeäksi ? Voiko olla hauskaa selvinpäin
Kommentit (74)
Vappu, juhannus tai joulu..Meikäläinen on pysyvästi selvinpäin. Nuorena oli korkki auki ja villi meno. Nyt on korkki kiinni ja vaisu meno.
No varmaan suht selvänä. Ruokakaupassa tuli jo yliannostus ihmispaljoudesta. Aion laittaa hyvää ruokaa ja ottaa muutaman lasin kuohuvaa. Tuskin siitä humalaan ehtii. Ostin parit herkkumunkit jälkkäriksi tälle ja huomiselle.
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatus, että alkoholi = örvellys.
Mutta niin kai jollekin on.
Olet oikeassa, mut mulle se oli näin. Siksi nykyään: minä = absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Juu. En ole juonut alkoholia vuosiin ja voisin helposti olla loppuelämäni juomatta. En edes pidä alkoholista. Huomenna taas joutuu kuuntelemaan kun alakerran naapuri huuto-oksentaa.
Apua :D
Aion ottaa pari lasia, mutta en enempää, koska huomenna haluan mennä salille. Ah, siellä on varmaan tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen selvä. Vaimoni on alkoholisti ja nyt kun hällä seuraava työpäivä vasta maanantai niin kiskoo kaksin käsin. Kun lapsemme muutti omilleen häneltä lähti jotenkin viimeinenkin jarruttava tekijä.
Tää on aika surullista. Myöntääkö vaimosi juomaongelmansa? Vai onko aina jokin hyvä syy, ja kyllähän toki nyt voi ottaa, ja pitäähän vappua juhlistaa ja mikäs hätä tässä on kärvistellä kun on monta päivää vielä vapaata? Mullakin maanantaina töihin mutta pyrin aina olemaan 5-7 päivä nolla juomilla ennen kun menen töihin. Ehtii vähän naama laskeutua..
Kyllä hän myöntää että juo liikaa silloin kun juo. Yleensä juo yhden illan käytännössä sammumiseen saakka. Voi olla viikon muut päivät ilman mutta ei niin etteikö yhtenä joisi ja paljon. Hän stressaa nykyisin työstään aivan liikaa ja sieltä ongelmat lähtevät. Oli taas päättämässä irtisanottavia yms.
En ole juonut alkoa moneen viikkoon ja ajattelin tänään ottaa lasin tai pari. Kippis!
Vappujuomina pepsimax, alkoholiton olut ja sima. En ole vuosiin ostanut alkoholia. Olo ja jaksaminen parempaa ilman alkoholia. Huomenna vietettävä pakollista vapaa päivää. Mieluiten olisin tienaamassa töissä.
Selvinpäin tämä vappu, just tulin kaupasta, ostin munkit ja joiin kahvin.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan suht selvänä. Ruokakaupassa tuli jo yliannostus ihmispaljoudesta. Aion laittaa hyvää ruokaa ja ottaa muutaman lasin kuohuvaa. Tuskin siitä humalaan ehtii. Ostin parit herkkumunkit jälkkäriksi tälle ja huomiselle.
Minä kävin ruokakaupassa 19.00 aikoihin. Oli jo mukavan hiljaista.
Tää on aika surullista. Myöntääkö vaimosi juomaongelmansa? Vai onko aina jokin hyvä syy, ja kyllähän toki nyt voi ottaa, ja pitäähän vappua juhlistaa ja mikäs hätä tässä on kärvistellä kun on monta päivää vielä vapaata? Mullakin maanantaina töihin mutta pyrin aina olemaan 5-7 päivä nolla juomilla ennen kun menen töihin. Ehtii vähän naama laskeutua..