Ootko vappuna selvinpäin
Onko aina pakko örveltää tai syödä itseään kipeäksi ? Voiko olla hauskaa selvinpäin
Kommentit (74)
Aika selvinpäin joo. Otin pari lasia iltapäivällä, mutta ei ne enää aiheuta hiprakkaa.
Olen selvin päin ja ihan vain kotona. En vietä vappua mitenkään, mutta iloitsen kyllä aurinkoisesta kevätpäivästä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En ole alkoholia maistanutkaan 15 vuoteen, enkä nytkään.
Voin suositella.
Kannattaa juoda harvoin niin tulee halvaksi. Join lasin viiniä ja tuntuu, että olen jo tillintallin.
Ei maistu nyt alkoholi, juon sinä päivänä kun maistuu, en pakosta vappuna.
En ihan, iltapäivänä otin pari drinksua ginitonikkia, se nyt on jo häipynyt päästä, joten voi olla, että jatkan vielä samalla linjalla, katsotaan nyt. Yksin kotona, joten ihan lohtujuomistahan tämä on. Kun ei oo kaveria, niin sitten näin.
Outo ajatus, että alkoholi = örvellys.
Mutta niin kai jollekin on.
Vierailija kirjoitti:
En ihan, iltapäivänä otin pari drinksua ginitonikkia, se nyt on jo häipynyt päästä, joten voi olla, että jatkan vielä samalla linjalla, katsotaan nyt. Yksin kotona, joten ihan lohtujuomistahan tämä on. Kun ei oo kaveria, niin sitten näin.
Miksi ole ole kaveria?
Olen joka päivä selvinpäin,enkä juo alkoholia lainkaan, paitsi jouluaattona jolloin vedän perinteisen joulukännin.
Aion olla ihan selvinpäin, parasta💕
Jep. Teen just lähtöä salille. Ihanaa, kun siellä on tänään niin väljää eikä tartte odottaa laitteisiin.
Vierailija kirjoitti:
No hitto. Mä voin lähteä sulle kaveriks joutessani.
Viimeksi olin humalassa tasan 4 vuotta sitten. En kaipaa sitä todellakaan.
Olen selvä. Vaimoni on alkoholisti ja nyt kun hällä seuraava työpäivä vasta maanantai niin kiskoo kaksin käsin. Kun lapsemme muutti omilleen häneltä lähti jotenkin viimeinenkin jarruttava tekijä.
Joo, meen yöksi töihin. Olisin muutenki selvin päin.
Olen ja olen ollut aina. Vahvimmat juomat tänä vappuna ovat kahvi, piimä ja kivennäisvesi.