Meiänkin (kohta ex-) pph jätti lapset pariksi minuutiksi yksin pihalle.
Ja tämä siis toistui joka päivä, kunnes yksi lapsi karkasi. Minun lapseni nimittäin. Sai kiinni sentään.
Olen niin järkyttynyt tästä hukkumistapauksesta! :(
Kommentit (10)
Tarkoitukseni ei siis ollut päästä " julkkikseksi" (Naurettava ajatus!) vaan kiinnittää huomiota siihen, että tätä tosiaan tapahtuu!
Vierailija:
Olet melkein sukua julkkikselle. Olet melkein kiinnostava. Olet melkein kokenut suuren tragedian, mutta et lähellekään. Mene nukkumaan.
koskaan jättänyt lasta valvomatta kahdeksi minuutiksi? Mietipä oikein tarkkaan.
Johan alkoi laiskaperse-perhepäivähoitajat älistä!
kuin silmänräpäys ja suuri onnettomuus on tapahtunut. Se on nyt vain niin, että me ihmiset emme kertakaikkiaan pysty hallitsemaan kaikkea, vaikka kuinka niin tahtoisimme.
Viime viikolla todistin juuri tälläistä. tämä ko. henkilö kävi 20 minuutin aikana kerran ovelta kurkkaamassa lapsia puhelin korvallaan.
Mainitsin asiasta kahden lapsen vanhemmalle, joka pyöritteli päätään, muttei muuten puuttunut asiaan.
Ilmoitusta olen harkinnut, mutta asumme pienellä paikkakunnalla, ja tiedän kyseisen ihmisen olevan todella hankala tapaus..
Vierailija:
Viime viikolla todistin juuri tälläistä. tämä ko. henkilö kävi 20 minuutin aikana kerran ovelta kurkkaamassa lapsia puhelin korvallaan.
Mainitsin asiasta kahden lapsen vanhemmalle, joka pyöritteli päätään, muttei muuten puuttunut asiaan.Ilmoitusta olen harkinnut, mutta asumme pienellä paikkakunnalla, ja tiedän kyseisen ihmisen olevan todella hankala tapaus..
Aikaisemmin lapsi oli pph:lla. Vaikutti mukavalta ja pätevältä.. Iso oja, jossa myös vettä, vieressä, pusikon takana kylläkin. Itse näin kerran, mennessäni lasta hakemaan, että hoitaja sisällä ja lapset ulkona ojassa autotien vieressä.. (oli vain roskia sisältä hakemassa..) Mies oli lasta hoitoon viedessään nähnyt, kuinka muut hoitolapset ulkona keskenään leikki, hoitaja kurkki ikkunoista ja laittoi lapsille ruokaa.. Koskaan ei sattunut mitään, mutta kuitenkin.. En maininnut hoitajalle asiasta, koska lapsen hoitoaika oli muutenkin päättymässä..
Vierailija:
Aikaisemmin lapsi oli pph:lla. Vaikutti mukavalta ja pätevältä.. Iso oja, jossa myös vettä, vieressä, pusikon takana kylläkin. Itse näin kerran, mennessäni lasta hakemaan, että hoitaja sisällä ja lapset ulkona ojassa autotien vieressä.. (oli vain roskia sisältä hakemassa..) Mies oli lasta hoitoon viedessään nähnyt, kuinka muut hoitolapset ulkona keskenään leikki, hoitaja kurkki ikkunoista ja laittoi lapsille ruokaa.. Koskaan ei sattunut mitään, mutta kuitenkin.. En maininnut hoitajalle asiasta, koska lapsen hoitoaika oli muutenkin päättymässä..
Olet melkein sukua julkkikselle. Olet melkein kiinnostava. Olet melkein kokenut suuren tragedian, mutta et lähellekään. Mene nukkumaan.