Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meiänkin (kohta ex-) pph jätti lapset pariksi minuutiksi yksin pihalle.

Vierailija
23.01.2007 |

Ja tämä siis toistui joka päivä, kunnes yksi lapsi karkasi. Minun lapseni nimittäin. Sai kiinni sentään.

Olen niin järkyttynyt tästä hukkumistapauksesta! :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet melkein sukua julkkikselle. Olet melkein kiinnostava. Olet melkein kokenut suuren tragedian, mutta et lähellekään. Mene nukkumaan.

Vierailija
2/10 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni ei siis ollut päästä " julkkikseksi" (Naurettava ajatus!) vaan kiinnittää huomiota siihen, että tätä tosiaan tapahtuu!

Vierailija:

Olet melkein sukua julkkikselle. Olet melkein kiinnostava. Olet melkein kokenut suuren tragedian, mutta et lähellekään. Mene nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan jättänyt lasta valvomatta kahdeksi minuutiksi? Mietipä oikein tarkkaan.

Vierailija
4/10 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jättää lapset yksin pihalle.

Vierailija
5/10 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan alkoi laiskaperse-perhepäivähoitajat älistä!

Vierailija
6/10 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin silmänräpäys ja suuri onnettomuus on tapahtunut. Se on nyt vain niin, että me ihmiset emme kertakaikkiaan pysty hallitsemaan kaikkea, vaikka kuinka niin tahtoisimme.

Vierailija
7/10 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla todistin juuri tälläistä. tämä ko. henkilö kävi 20 minuutin aikana kerran ovelta kurkkaamassa lapsia puhelin korvallaan.

Mainitsin asiasta kahden lapsen vanhemmalle, joka pyöritteli päätään, muttei muuten puuttunut asiaan.

Ilmoitusta olen harkinnut, mutta asumme pienellä paikkakunnalla, ja tiedän kyseisen ihmisen olevan todella hankala tapaus..

Vierailija
8/10 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viime viikolla todistin juuri tälläistä. tämä ko. henkilö kävi 20 minuutin aikana kerran ovelta kurkkaamassa lapsia puhelin korvallaan.

Mainitsin asiasta kahden lapsen vanhemmalle, joka pyöritteli päätään, muttei muuten puuttunut asiaan.

Ilmoitusta olen harkinnut, mutta asumme pienellä paikkakunnalla, ja tiedän kyseisen ihmisen olevan todella hankala tapaus..

Vierailija
9/10 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin lapsi oli pph:lla. Vaikutti mukavalta ja pätevältä.. Iso oja, jossa myös vettä, vieressä, pusikon takana kylläkin. Itse näin kerran, mennessäni lasta hakemaan, että hoitaja sisällä ja lapset ulkona ojassa autotien vieressä.. (oli vain roskia sisältä hakemassa..) Mies oli lasta hoitoon viedessään nähnyt, kuinka muut hoitolapset ulkona keskenään leikki, hoitaja kurkki ikkunoista ja laittoi lapsille ruokaa.. Koskaan ei sattunut mitään, mutta kuitenkin.. En maininnut hoitajalle asiasta, koska lapsen hoitoaika oli muutenkin päättymässä..

Vierailija
10/10 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aikaisemmin lapsi oli pph:lla. Vaikutti mukavalta ja pätevältä.. Iso oja, jossa myös vettä, vieressä, pusikon takana kylläkin. Itse näin kerran, mennessäni lasta hakemaan, että hoitaja sisällä ja lapset ulkona ojassa autotien vieressä.. (oli vain roskia sisältä hakemassa..) Mies oli lasta hoitoon viedessään nähnyt, kuinka muut hoitolapset ulkona keskenään leikki, hoitaja kurkki ikkunoista ja laittoi lapsille ruokaa.. Koskaan ei sattunut mitään, mutta kuitenkin.. En maininnut hoitajalle asiasta, koska lapsen hoitoaika oli muutenkin päättymässä..