Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä pitää olla hirveän varovainen nykyaikana

Vierailija
30.04.2024 |

Aihe on hyvin mielipiteitä herättävä (miksi ei olisi?), mutta toivottavasti keskustelu pysyy kuitenkin asiallisena.

Mahdonta sanoa, että onko tämä naisiin kohdistuva häirintä ihan oikeassa elämässä niin yleistä kuin media antaa ymmärtää. Kuitenkin päivittäin saa lukea jostain raiskauksesta, pahoinpitelystä tai muusta häirinnästä. Sosiaalinen media tehnyt omat haasteensa, ja moni saa siellä läähätysviestejä, dick pickejä tms.

Otin vähän aikaan sitten saliohjauksen, kun aloitin kuntosaliharjoittelun uudestaan. Rehellisesti sanoen ainakin parin liikkeen osalta meni itseltä täysin ohi, kun olisi pitänyt katsoa ohjaajan "paikkoja" tarkemmin. Penkkipunnerruksesta ja kyykystä puhun. Tietävät kyllä tämän aspektin näissä opastuksissa, mutta itse koin kiusalliseksi. Salilla muutenkin on vähän kiusallista, jos toinen sattuu tulemaan ihan eteen tekemään jotain ja itse on takana. Peilit ovat myös pahoja, vaikka ovat tarpeellisiä tekniikoiden osalta.

Tämä minun pointti tässä oli, että tuntuu kuin pitäisi kulkea muovipussi päässä vähän joka paikassa. Yleisestikin pitää miettiä tarkkaan, että miten ja missä on soveliasta lähestyä, jos deittimielessä ajattelee. Pidänkin siis paljon luontevampana, että nainen lähestyisi, jos on lähestyäkseen.

Sympatiaa ei varmasti löydy, enkä oletakkaan, mutta itsestäni ainakin on masentavaa, että kaikki kärsii monien huonojen töppäilyistä.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitää olla varovainen kun monella on ne isosiskon paperit ja kaikki ja sitä päättyy helposti 13-14 vuotiaiden kanssa vaikka mihin.

Vierailija
22/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun gynekologikin vilkuilee suoraan sinne. Yrittää katsoa välillä silmin hämäykseksi mutta huomaan kyllä.

🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Tietenkin otat miesohjaajan ja tuijotat hänen paikkojaan tiiviisti, niin onnistuu se salilla käyminen normaalisti. Ei näytä muuten onnistuvan ollenkaan... Millä vuosituhannella sitä mennään? eKr? 

Vierailija
24/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en kyllä oikein tunnista ongelmaasi. On aika helppoa olla ahdistelematta ihmisiä.  Eikä se todellakaan vaadi mitään pussia päähän.

Ahdistelemattomuus ei tosiaankaan ole ylivoimaista.

Vierailija
25/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta repeen naurusta kokonaan. 😂

Vierailija
26/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pitää olla varovainen kun monella on ne isosiskon paperit ja kaikki ja sitä päättyy helposti 13-14 vuotiaiden kanssa vaikka mihin.

Normaalin ihmisen ei tarvi olla erityisen varovainen ettei r*aiskaa lapsia. Se tulee ihan luonnostaan.

Vierailija
27/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se jos ei saa dick pickkejä laittaa tai vähän asetta vilautta

Oikeesti nuoret nätit tytyt kuitenkin tykkää vaan niistä. Jotkut telaketjut vaan saa kilarin. Niiden tunnistamisessa pitää olla varovainen. Mutta siis nätit naiset pitää tuosta poikkeuksetta.

Sehän menee täysin päinvastoin. Nuoret ja nätit ei hakua dickpicejä koska he voi valita seuransa ja saavat munaa ihan niin paljon kuin tahtovat. Joku tarpeeksi epätoivoinen pubiruusu sen sijaan voi jopa ilahtua jos saa huomiota edes dickpicin muodossa. 

28/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣😂

Tosi hauska vappu kirjoitus ja sai hyvät naurut 😂

Samaa mieltä! Nyt on jollakin välähtänyt

Vierailija
29/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun gynekologikin vilkuilee suoraan sinne. Yrittää katsoa välillä silmin hämäykseksi mutta huomaan kyllä.

Niinkö??? Kyllä mun gynekologi tekee diagnoosin vain silmiin katsomalla, viimeksi oli hiivatulehdus 😌

Vierailija
30/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä ongelma siinä nyt on että käyttäytyy. Onhan se kamalaa kun miehenä ei saa enää ahdistella naisia... yhyy

Nai sä nyt salillakin osaat hiukan hillitä sitä katsettasi? 

Vierailija
31/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö??? Kyllä mun gynekologi tekee diagnoosin vain silmiin katsomalla, viimeksi oli hiivatulehdus 😌

Ja siis ajatelkaa, mun piti _synnyttäessä_ olla alapää paljaana. Ja epiduraalin laittoi vieläpä mieslääkäri. Hirveä kokemus. 

Vierailija
32/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ohjaajaksi mies jos naisen kanssa menee heti ahdisteluksi. 

Vierailija
33/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en kyllä oikein tunnista ongelmaasi. On aika helppoa olla ahdistelematta ihmisiä.  Eikä se todellakaan vaadi mitään pussia päähän.

Ahdistelemattomuus ei tosiaankaan ole ylivoimaista.

Ois ihan mielenkiintoista tietää miten esim. tuolla aikaisemmin kommentoinut kättelyn häirintäsyytteiden pelossa lopettanut mies kättelee. Tai siis kätteli. Jos kätellessä ei osaa arvioida mikä on sopivaa, niin lienee varmasti parasta vaan nyökätä kohteliaasti ja jättää kättelyt sosiaalisesti taitavemmille.

Vierailija
34/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis ajatelkaa, mun piti _synnyttäessä_ olla alapää paljaana. Ja epiduraalin laittoi vieläpä mieslääkäri. Hirveä kokemus. 

Siis näistä pitäis puhua enemmän 😱

Vierailija
35/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua ohjasi salilla? Valitse seuraavalla kerralla tyyppi, joka ei herätä sinun s-ahdisteluviettiäsi. En osaa sanoa, millainen tyyppi sen pitäisi olla, tiedät varmaan itse, mitä tuntemuksia sinussa herättää nuori mies, testoa uhkava salimake, keski-ikäinen jumppapirkko tai kuivan kesän orava sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
36/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti nuoret nätit tytyt kuitenkin tykkää vaan niistä. Jotkut telaketjut vaan saa kilarin. Niiden tunnistamisessa pitää olla varovainen. Mutta siis nätit naiset pitää tuosta poikkeuksetta.

Sehän menee täysin päinvastoin. Nuoret ja nätit ei hakua dickpicejä koska he voi valita seuransa ja saavat munaa ihan niin paljon kuin tahtovat. Joku tarpeeksi epätoivoinen pubiruusu sen sijaan voi jopa ilahtua jos saa huomiota edes dickpicin muodossa. 

Tämä on väärä luulo. Naiset kaunistautuvat vain kerjätäkseen miehiltä huomiota. Rumemmat ei siitä huomiosta niin välitä. Dickpicit ovat huomionosoitus, ja samalla luottamuksenosoitus naista kohtaan. Elettä tulee kunnioittaa.

Vierailija
37/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvemmalla saa sen lääkkeen apteekista ilman reseptiä ja kallista gyneekin.

Vierailija
38/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näistä pitäis puhua enemmän 😱

No kyllä. Että ei siinäkään tilanteessa saa olla rauhassa. Huhhuh. 

Vierailija
39/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on väärä luulo. Naiset kaunistautuvat vain kerjätäkseen miehiltä huomiota. Rumemmat ei siitä huomiosta niin välitä. Dickpicit ovat huomionosoitus, ja samalla luottamuksenosoitus naista kohtaan. Elettä tulee kunnioit

T. Dickpicejä lähettelevä mies, joka ei koskaan ole ollut naisen kanssa läheisemmissä tekemisissä? 

Vierailija
40/120 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on väärä luulo. Naiset kaunistautuvat vain kerjätäkseen miehiltä huomiota. Rumemmat ei siitä huomiosta niin välitä. Dickpicit ovat huomionosoitus, ja samalla luottamuksenosoitus naista kohtaan. Elettä tulee kunnioit

Miten niin rumat ei ole huomiota vailla siinä missä kauniitkin? Ainakin rumat miehet tuntuu hinkuvan naisseuraa ihan siinä missä komeammatkin, millä logiikalla sama ei koske naisia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän