Eilen jumpassa vierustoverini alkoi neuvomaan...
Kun olin venyttelyasennossa vain osittain lonkkakipuni vuoksi.
Olen käynyt kuntouttamassa lonkkaani rauhallisilla tunneilla ja jumppaopetkin aina painottavat tunnin aikana, että jokainen tekee oman voinnin/jaksamisen mukaan.
Miksi joku viereinen nobody puuttuu muiden liikkeisiin/venyttelyihin?
Kuiskasin tälle naiselle että lonkkani on kipeä ja siksi tein vain toiselle lonkankoukistajalle venytystä, mutta hän vain jatkoi papatustaan että mun pitää nyt vaihtaa toinen puoli!! Hän ei puhunut mitenkään hiljaa, vaan sai kaikkien ihmisten huomion minuun.
Eihän kukaan voi tietää, miksi joku ei esim. Punnerra tai tee askelkyykkyä painojen kanssa, kaikilla on omat syynsä eikä niitä tarvitse muille jumpassa oleville selitellä!
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes muistaa mitä joku yhdentekevä ihminen sanoi jossain jumpassa?😂 Se, että sinä nyt jäit asiaa velvomaan johtuu ihan itsestäsi. Aikuisuus ei ole paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden heitä pitäisi kohdella. Aikuisuus on paikka, jossa osaa esim laittaa huonon käytöksen käyttäytyvän puutteellisuuden piikkiin. Joissakin tilanteissa toki tulee osata avata suunsa. Aloitus on silkkaa lapsellista kiukuttelua.
Tämä ihminen ei sanonut, vaan oikeasti valitti. Valitus paheni ja koveni, kun en tehnytkään hänen neuvomansa mukaan!
Minua ei vaivaa se, mistä hän valitti vaan ihmetyttää hänen käytöksensä. Jumppaopekin vähän yritti toppuutella tätä naista.
Ja jos tämä koko aloitus johtuu minusta, anna minunlaisten olla herkempiä, mikä ei todellakaan ole negati
Mites sinun vuorovaikutustaidot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes muistaa mitä joku yhdentekevä ihminen sanoi jossain jumpassa?😂 Se, että sinä nyt jäit asiaa velvomaan johtuu ihan itsestäsi. Aikuisuus ei ole paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden heitä pitäisi kohdella. Aikuisuus on paikka, jossa osaa esim laittaa huonon käytöksen käyttäytyvän puutteellisuuden piikkiin. Joissakin tilanteissa toki tulee osata avata suunsa. Aloitus on silkkaa lapsellista kiukuttelua.
Tämä ihminen ei sanonut, vaan oikeasti valitti. Valitus paheni ja koveni, kun en tehnytkään hänen neuvomansa mukaan!
Minua ei vaivaa se, mistä hän valitti vaan ihmetyttää hänen käytöksensä. Jumppaopekin vähän yritti toppuutella tätä naista.
Ja jos tämä koko aloitus johtuu minusta, anna minunlaisten olla herkempiä, mikä ei todellakaan ole negati
Mites sinun vuorovaikutustaidot?
Pistät sanoja suuhun?
Viesti 44- olet passiivisaggressiivinen!
Kyllä pyllytyskin on osattava tehdä oikein. Ei kansaa kusipäisempää kuin suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriöt ovat mielenterveyden häiriöitä, joissa persoonallisuuteen liittyvät tavat ja käytös aiheuttavat ongelmia arkielämässä. Persoonallisuushäiriöissä toimintatavat ovat pitkäaikaisia ja jäykkiä. Persoonallisuushäiriöistä kärsii suuri joukko suomalaisia. Olisi harvinaista jos tusinasta vastaan tulijasta ei kukaan sairastaisi jotain persoonallisuushäiriötä.
Ole hyvä, nyt voit jatkaa elämääsi.
Ihan luvan annoit? Kuvittelet olevasi muiden yläpuolella? En ole ap mutta ärsyttää sinunlainen ihmistyyppi! V*ttuilulla keskustelet.
Kohta suutut ja vastaat jotain nasevaa, koska viimeinen sana jne...
Tollasessa tilanteessa voi nätisti sanoa, että "keskity vain omaan tekemiseesi" tai "en halua sinulta neuvoja, jättäisitkö minut rauhaan!" Tunnin lopuksi voi sanoa ohjaajalle, että toinen häiritsee sun tekemistä, jolloin ohjaaja osaa puuttua siihen toimintaan myös myöhemmin. Ens kerralla kattoo, ettei se oo vieressä ja jos on, niin vaihtaa paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on aikuinen ihminen, eikä mikään lapsen tasolle typistetty viaton uhri. Kunnioitus on ansaittava. Hiljaa oleminen on hiljaista hyväksyntää siitä miten sinua saa kohdella.
Ja sinun kommenttisi onkin todella "aikuismainen", kuten monen muunkin...
Vierailija kirjoitti:
Tollasessa tilanteessa voi nätisti sanoa, että "keskity vain omaan tekemiseesi" tai "en halua sinulta neuvoja, jättäisitkö minut rauhaan!" Tunnin lopuksi voi sanoa ohjaajalle, että toinen häiritsee sun tekemistä, jolloin ohjaaja osaa puuttua siihen toimintaan myös myöhemmin. Ens kerralla kattoo, ettei se oo vieressä ja jos on, niin vaihtaa paikkaa.
Mut ku se jumppamaikkakin sanoi ja toinen vaan jatkoi😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on aivan karsea! Täällä kaikki voi huonosti jossain määrin! Kuka on toista parempi?
Ei kukaan!
Niin, voi huonosti nyt tarvitsen lohtua ja mikä olisikaan lohduttavampaa kuin haukkua tuota toista jumpparia.
Toinen jumppari oli oikeutettu valittamaan toiselle salilla? Ap oli ansainnut tämän? Herranjumala sun ajatusmaailmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on aivan karsea! Täällä kaikki voi huonosti jossain määrin! Kuka on toista parempi?
Ei kukaan!
Niin, voi huonosti nyt tarvitsen lohtua ja mikä olisikaan lohduttavampaa kuin haukkua tuota toista jumpparia.
T y h m ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan!
Sähän teet samaa nyt. Lyttäät ap:n
Ota ensikerralla käsimerkit käyttöön. Ensimmäiseksi etusormi pystyyn suun eteen ja suhiset, että osaisi olla hiljaa. Jos siitä ei ole apua, esität kädelläsi ankan nokkaa puhumassa ja jos siitäkään ei ole apua, nostat keskarin esiin katsomatta edes neuvojaa kohti.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kirjoitat siitä nettiin?!
Niin? Tämä on keskustelupalsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikenlaisista mielessä olevista asioista. Täällä on PALJON hälmömpiäkin aloituksia, eikä tarvitse edes kauaa hakea! Ihan väkisin tehtyjä, ja täysin järjettömiä. Vaan kukapa se määrittelee mikä sitten on riittävän mielenkiintoinen aloitus joka yleisellä tasolla herättää keskustelua? Jos ei kiinnosta, ei lue eikä kommentoi. Niin helppoa! T. Eri
Ap, älä välitä idioottien kommenteista!
Niillä on vaan joku kieroutunut "tarve" päästä pätemään ja töksäyttelemään.
Ovat varmaan jääneet jostain vaille ja haluavat, että muillakin on paha olla.
Täytyy olla vähän vajaa jos ei ymmärrä mitkä asiat ei itselle kuulu. Ei normaalille ihmiselle tulisi mieleenkään alkaa mitenkään kommentoimaan tai ohjaamaan ventovierasta tuollaisessa tilanteessa. Eri asia, jos apua tai neuvoa pyydetään, mutta muuten jokainen hoitaa ihan sen oman jumppansa. Vaikka joku tulisi paikanpäälle vain seisoskelemaan, niin itsepähän on siitä maksanut. Ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä välitä idioottien kommenteista!
Niillä on vaan joku kieroutunut "tarve" päästä pätemään ja töksäyttelemään.
Ovat varmaan jääneet jostain vaille ja haluavat, että muillakin on paha olla.
Et tunnista itsestäsi käytöstä, josta syytät muita? Provoilu on tällä pastalla helppoa, koska on sinun kaltaisia ihmisiä. En minä, mutta muut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on polvissa nivelrikko. En tosiaan tee (askel)kyykkyjä painoilla tai ilmankaan, kun oireilee. Olen ollut joskus "jalaton", kun en tajunnut lopettaa polvien rääkkäämistä. Nykyään olen viisaampi.
Totta, kaikki liikunta ei ole nivelrikossa hyväksi, vaikka liikunta sinällään onkin. Itse jatkoin fyysisesti raskaassa työssä kipulääkkeitä syöden, kunnes lopulta jouduin (tai pääsin) leikkaukseen.
Tyhmille neuvoille antaisin tyhmät vastaukset. Kertaalleen voi sanoa että minulla on siihen syyni ja jos toinen ei sitä usko, niin sietääkin saada typeriä vastauksia. Esim että olet kuullut että jalka kasvaa toista pitemmäksi tällä tekniikalla tai jotain muuta hölmöä :D
Ensi kerralla kehotat häntä keskittymään omaan jumppaansa etkä ala nyyhkimään vauvapalstalla.
Ei kukaan!