Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen jumpassa vierustoverini alkoi neuvomaan...

Vierailija
30.04.2024 |

Kun olin venyttelyasennossa vain osittain lonkkakipuni vuoksi. 

Olen käynyt kuntouttamassa lonkkaani rauhallisilla tunneilla ja jumppaopetkin aina painottavat tunnin aikana, että jokainen tekee oman voinnin/jaksamisen mukaan. 

Miksi joku viereinen nobody puuttuu muiden liikkeisiin/venyttelyihin? 

Kuiskasin tälle naiselle että lonkkani on kipeä ja siksi tein vain toiselle lonkankoukistajalle venytystä, mutta hän vain jatkoi papatustaan että mun pitää nyt vaihtaa toinen puoli!! Hän ei puhunut mitenkään hiljaa, vaan sai kaikkien ihmisten huomion minuun.

Eihän kukaan voi tietää, miksi joku ei esim. Punnerra tai tee askelkyykkyä painojen kanssa, kaikilla on omat syynsä eikä niitä tarvitse muille jumpassa oleville selitellä!

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liike on lääke. Sitä lonkaan nimenomaan pitää venytellä, eikä jättää liikkeitä väliin. 

En jättänyt täysin väliin. Jätin liikkeen puolitiehen. Viimeisen toiston kohdalla en enää vaihtanut puolta jolloin tämä naikkonen alkoi marmattaa.

Onko silti oikeutettua, että puuttuu muiden asioihin, kun en edes neuvoa kysynyt?

AP

Minä olisin käskenyt pitää huolta omista asioista ja sitten jättänyt huomiotta.

Vierailija
102/108 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni urheilijat rasituksessa pari vuotta sitten olkapää sijoiltaan noin kolme kuukautta ennen hiihtoreissua Lappiin. Käsi oli käyttökiellossa kuukauden ja sen jälkeen sain alkaa liikuttamaan sitä ja harrastamaan urheilua. Juttelin lääkärin ja fyssarin kanssa tulevasta hiihtoreissusta ja sain luvan lähteä , mutta varoituksen sitä että mitään sellaista ei saa tehdä että olkapää voisi lähteä uudelleen paikaltaan. Fyssarin ehdotti että jätän vaikka jyrkimmät mäet laskematta, ettei vain tapahtuisi uutta tapaturmaa. 

Hiihtelin koko viikon keskuksen helpompia ja latuja, aurasin alamäessä ja jyrkimmissä mäissä otin sukset pois ja kävelin ylösnousevan ladun puolella ladun vieressä mäen alas. Olin ihan järkyttynyt siitä aggressiivisten ja muka-humorististen kommenttien ja heittojen määrästä mitä tuon viikon aikana sain. 

Per**Le, saa**Na! Juna***ta! Kyllä sitä pitää uskaltaa laskea! Älä jarruta!  Reippaasti vaan alas! Ei ole kyllä jyrkkä mäki, kyllä tuo nyt pitää uskaltaa laskea! Pelottaako? Ei pidä antaa pelolle valtaa! 

Ei  pelottanut, en ollut kenenkään teillä, enkä häirinnyt muita (moni muukin näytti auraavan) ja normaalisti kyllä laskenkin, mutta en nyt vain halunnut riskeerata käden paranemista enkä muutenkaan joutua ambulanssilla jonnekin Tornioon/Rovaniemelle, en halunnut uutta sairaslomaa enkä halunnut pilata vuotta aikaisemmin varattua Lapin lomaa.

Mikä ihme näitä ihmisiä oikein vaivaa, että pitää tulla aina naljailemaan ja neuvomaan, vaikka ei yhtään tiedetä että mikä vaiva ihmisellä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en siedä ryhmäliikuntaa, kun siellä on aina besserwissereitä komentelemassa muita.👹

Vierailija
104/108 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit muistuttanut, että lääkkeet pitää ottaa.

Vierailija
105/108 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen kun olin kerran ryhmäliikuntatunnilla missä oli paljon vähän iäkkäämpiä ja keski-ikäisiä naisia. Jotkut eläkeikäiset tuli aina kahdestaan tunneille ja varsinkin toiselle oli tärkeää päästä just sen bestiksensä viereen, koska kerran kun hän tuli myöhemmin paikalle kuin se kaverinsa, joka sattui olemaan vieressäni, tää bestis pyysi yhtäkkiä minua siirtymään - ja puoli salia oli tyhjä siinä vaiheessa!

Aluksi avuliaana nousin paikaltani koska olen ystävällinen, mutta skannattuani tilanteen tajusin että hän haluaa minun siirtyvän kokonaan. Olin ihan nurkassa eikä minun ollut mahdollista tehdä muuten tilaa hänelle. Sitten sanoin että ei tässä nyt oikein mahdu siirtymään, ja tähän joku ulkopuolinenkin sanoi että onhan täällä vaikka kuinka paljon muualla tilaa. 

En käsitä vieläkään miten ajattelematon tämä nainen oli. Tärkeintä oli vain että hän pääsee sen bestiksen viereen. Tuskin viitsii edes käydä tunneilla yksin.

Vierailija
106/108 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan en siirtynyt. Tämä nainen sitten joutui viemään mattonsa jonnekin vähän etäämmälle. Tilanne oli jotenkin absurdi ja huvittava. Oman mattoni tilalla oli ihan minimimäärä etäisyyttä seiniin ja muihin salissa, ja olin tullut siihen nurkkapaikalle varmaan ekana tunnille tulijoista. Että mun olisi pitänyt vähän tehdä tilaa että hän mahtuu johonkin siihen mun ja kaverinsa väliin vaikka puoli salia oli tyhjänä

Vierailija
107/108 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni meni urheilijat rasituksessa pari vuotta sitten olkapää sijoiltaan noin kolme kuukautta ennen hiihtoreissua Lappiin. Käsi oli käyttökiellossa kuukauden ja sen jälkeen sain alkaa liikuttamaan sitä ja harrastamaan urheilua. Juttelin lääkärin ja fyssarin kanssa tulevasta hiihtoreissusta ja sain luvan lähteä , mutta varoituksen sitä että mitään sellaista ei saa tehdä että olkapää voisi lähteä uudelleen paikaltaan. Fyssarin ehdotti että jätän vaikka jyrkimmät mäet laskematta, ettei vain tapahtuisi uutta tapaturmaa. 

Hiihtelin koko viikon keskuksen helpompia ja latuja, aurasin alamäessä ja jyrkimmissä mäissä otin sukset pois ja kävelin ylösnousevan ladun puolella ladun vieressä mäen alas. Olin ihan järkyttynyt siitä aggressiivisten ja muka-humorististen kommenttien ja heittojen määrästä mitä tuon viikon aikana sain. 

Per**Le, saa**Na! Juna***ta! Kyllä sitä pitää uskaltaa laskea! Älä jarruta!  Re

Just tämä! 

Miksi helv ihmiset vaivaavat päätään muiden asioila??!! Ja tuo kiroilu. Huh huh

Vierailija
108/108 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venyttely lievittää kipua ja nopeuttaa sitä paranemista.  

Nyt sinä ole hiljaa kun et muiden vaivoista tiedä! 

Kunnon av-lääkäri :D