Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos takanasi ajava autoilija hiillostaa sinua ajamalla kiinni takapuskurissasi kuinka toimit

Vierailija
30.04.2024 |

1. Lisäät vauhtia ja rikot nopeusrajoitusta.

2. Hiljennät vauhtiasi entisestään

3. Painat toistuvasti jarrupoljinta kuitenkaan hidastamatta vauhtiasi.

4. Peset tuulilasisisi.

5. Väistät pientareella jotta takana oleva pääsee ohitsesi

6. Et reagoi mitenkään ja toivot ettei eteesi tule ylittäen mitään minkä takia joutuisit häjarruttamaan 

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen moottorijarrutuksen.

Vierailija
2/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastan hieman nopeutta ja pesen tuulilasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Jatkan tieliikennelakien seuraamista.

Vierailija
4/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2+3. Asun tiellä jossa on 40km/h rajoitus ja kaikki ajaa 60km/h. Ajan tahallani tasan 40km/h.

Vierailija
5/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitan satakaksitoista kuten on käsketty, tilaan poliisin...

Vierailija
6/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljennän vauhtia entisestään kun ei noin arvaamattomasta kuskista tiedä mitä lähtee yrittämään seuraavaksi.

Vierailija
7/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vornaset ja ammun 

Vierailija
8/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan vasemmalle kaistalle. 

Vierailija
9/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.

Vierailija
10/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te tuolla tuulilasin pesulla oikein kuvittelette saavuttavanne? en ymmärrä. Ei siitä ole YHTÄÄN MITÄÄN haittaa siellä takana ajavalle.

Vierailija
11/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä. Maalla tiet ovat kapeita ja mutkaisia ja ohitus vaikeaa. Niinpä, jos joku paikallinen tuliperse kokee joutuvansa laahustamaan minun takanani hiljennän vauhdin mateluun,annan vilkulla ohitusmerkin ja annan ohittaa niin. Suurin osa ohittajista kiittää kauniisti, joten en tee asiasta siellä päin itselleni suurempaa ongelmaa.

Taajamissa, kaupungissa en ihan käsitä sitä perässä ajamista, koska ajan itsekin ylinopeutta ja mietin että mikä vauhti on tuliperseelle parasta. Annan i roikkua perässä, koska hän maksaa jos tulee äkkijarrutuksia ja autolleni kävisi jotakin. Tarkistan vain,että olen niskatukeen nähden hyvässä asennossa ja ettei tulisi pahoja niskanytkähdyksiä. Ei kai siinä muuta voi. Hän ohittelee, jos ei kestä ja ottaa  vaan rauhassa lisäriskejä omaan elämäänsä.

Vierailija
12/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän edessä menevään lisää turvaväliä ja vähän pientareelle jotta saa kivet tuulilasiinsa.

Vierailija
13/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa hidastamaan ja jarruttelemaan, näyttää keskaria yms. Itse ajan normaalisti jos ei ole mahdollista karata eli ajaa täysiä niin paljon edelle että ei pysy perässä.

Vierailija
14/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Jatkan tieliikennelakien seuraamista.

Kyllä se vaan kiinnostaa, jos perässäroikkuva idi ootti tulee takapaksista läpi pienessäkin äkkitilanteessa.  Siinä ei oikeasti paljoa tarvita että noin tapahtuu.

Vierailija
15/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli ajettua vähän reippaammin ja saavutin toisen auton ajaen kontissa kiinni jonkun aikaa kunnes edellä ajava auto laittoi lämän tiskiin mustasta savupilvestä päätellen niin juuri sillä hetkellä tuli vastaan moottoripyöräpoliisi joka kääntyi ja lähti sen toisen auton perään ja pysäytti sen bussipysäkille,minä näytin peukkua koska oli pelastanut minut ylinopeussakoilta.

Vierailija
16/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajan niin hiljaa, että joku roikkuisi perässäni, niin katse peiliin, itsehän olen tuon aiheuttanut.

Hiukan lisää nopeutta, niin asia korjaantuu.

Vierailija
17/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidasta vautia paljon tottakai ja kun valot tulevat, en lähde vihreillä mihinkään, kunnen ehdin niistä vain itse ja takana oleva jää sinne uudestaa punaisiin.

Vierailija
18/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te tuolla tuulilasin pesulla oikein kuvittelette saavuttavanne? en ymmärrä. Ei siitä ole YHTÄÄN MITÄÄN haittaa siellä takana ajavalle.

Mä ajattelin ihan samoin, kunnes kerran kokeilin yhteen roikkujaan. Kummasti otti mersu välimatkaa, kun alkoi likavedet lentää.

Vastauksena ap:n kysymykseen, vilkuttelen jarruvaloja hidastamatta vauhtia ja pesen tuulilasia.

Vierailija
19/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kuten legendaariset urheilumiehet kun ole kavereiden kanssa autoilemassa. Pysäytän auton ja kävellään takana olevan perseilijän luo, hop auton helmasta kiinni, hop auto kyljelleen! Sitten jatkamme matkaan.

T: punttimiehet 

Vierailija
20/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen äkkijarrutuksen niin että toinen pysähtyy ja nousen autosta kävelemään häntä kohti. Riuhtaisen oven auki, otan korvista kiinni ja moiskautan ison pusun huulille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi