Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko säälittävä ankeuttaja, jos tulostan talon järjestysmääräykset ja teippaa sen tuuletusparvekkeen oveen, missä kaksi tätiä käy röökillä

Vierailija
30.04.2024 |

24/7, noin 50 kertaa päivässä. Luin juuri, että talomme järjestyssäännöissä on "Tomuttaminen on sallittua klo 9.00-20.00. Muu toiminta, kuten oleskelu tai meluaminen on kielletty". Lisäksi ovessa on tupakointikieltomerkki ennestään.

Ongelma on se, etten kehtaa mennä kasvokkain sanomaan, koska sanoin about 2 vuotta sitten että ei häiritse (luulin, että uusi täti polttaa muutaman röökin viikonloppusaunan ja viinilasin  päälle) 

Vtutus on kuitenkin vähitellen kasvanut megalomaanisiin mittoihin eikä neutraalista kertomisesta tule mitään. Tädillä on vielä römein viskibasso mitä olen kuullut naisella. Asuu toisen tädin kanssa, joka ravaa röökillä myös.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että isännöitsijä huomauttaa.

Vierailija
2/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida omat asiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta. Seuraavaksi alkavat polttaa liesituulettimen alla.

Vierailija
4/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ketju maalaisista jotka kyttää ja juoruaa naapureistaan.

Sen mukaan kaupungissa ei koskaan kukaan puutu toisten asioihin.

Vierailija
5/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä että isännöitsijä huomauttaa.

Olen pyytänyt lähettämään muistutuksen kaikille (ettei henkilöityisi kehenkään) Sain sähköpostina PDF tulosteen talon tupakointipaikoista ja neuvon, että voin käydä kertomassa näille henkilöille viralliset tupakointipaikat, jos eivät tiedä.

Ongelmahan ei kylläkään ole se, etteivätkö henkilöt sitä tietäisi. Vaan että eivät viitsi ketjupolttajina matkustaa hissillä 5 kerroksesta alas.

Sittenpä olisin hoitanut ilmoitusvelvollisuuteni, minkä isännöitsijä minulle sälytti.

Vierailija
6/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta. Seuraavaksi alkavat polttaa liesituulettimen alla.

No se ei mua haittaisi. Asuntoni ei oo yhdistetty niihin

Ap

Vierailija
7/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskibasso vetää sinua kuontaloon.

Vierailija
8/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika, sano nyt ihmeessä niin pääset helpoimmalla. Varmasti löytyy joku toinenkin kohta talon reunuksella jossa voi röökata. Aivan kamalaa tämä teidän pahoinvointinne vain siksi että poltamme röökiä. Ei me röökaajatkaan teidän naamavärkeistä, hajuvesistä, käkätyksestä, elämäntyylistä, koirista, kissoista, työajoista, kauppareissuista tai muustakaan välitetä noin paljon että elämä menee merkittävällä tavalla pilalle. 

Vierailija
9/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viskibasso vetää sinua kuontaloon.

Ja sen jälkeen mörisevä papiljottipää lentää parvekkeelta ilmojen halki. Sitä eskaloitumista pelkään..ajattelin vaan, että järjestyssääntötulosteella selviäisi vähemmällä.

Aika harva lukee järjestyssääntöjä, en minäkään noista tomutusajoista ollut tietoinen.

Säännöt päivitetty kuitenkin 2018 eikä joskus Helsingin pommitusten jälkeen.

Ap

Vierailija
10/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin ryhdyt polttamaan, niin voitte juoruilla yhdessä siellä partsilla...

Vierailija
11/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko talo vuokratalo vai omistatteko osakkeet ? Osakeomistaja poltteli kodissaan vapaasti käydessäni hänen luona eräässä kerrostalossa. Vuokrataloissa on kai tiukemmat säännöt?

Vierailija
12/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida omat asiasi.

Olkaa tädit hiljaa!Säännöt koskee teitäkin.

Vierailija
13/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvänen aika, sano nyt ihmeessä niin pääset helpoimmalla. Varmasti löytyy joku toinenkin kohta talon reunuksella jossa voi röökata. Aivan kamalaa tämä teidän pahoinvointinne vain siksi että poltamme röökiä. Ei me röökaajatkaan teidän naamavärkeistä, hajuvesistä, käkätyksestä, elämäntyylistä, koirista, kissoista, työajoista, kauppareissuista tai muustakaan välitetä noin paljon että elämä menee merkittävällä tavalla pilalle. 

Rehellisesti sanoen mua ei se röökin hajukaan häiritse itsessään niin paljon kuin se taukoamatta rämähtevä ovi ja laahustavat askeleet. Tädin juorut bassoäänenä kuuluu sanasta sanaan mun keittiöön tuuletuskanavien kautta. Pikantti lisä se halvimman PallMallin paskankatkuinen jälkiaromi keittiössä nyt kun voisi pitää jo ikkunoitakin auki. 

Miten sanoisin tämän nätisti ja asiallisesti? Kiitollisesti,

Ap

Vierailija
14/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerrostalossa asuessani toimin aina niin, että sanoin häritsevästä käytöksestä aina ensin kasvokkain. Jos meno ei muuttunut, valitin isännöitsijälle. Kerran elämässäni olen valittanut ensin isännöitsijälle sillä seurauksella, että vihainen ukko tuli puimaan nyrkkiä ovellemme. Opin kerrasta.

Vierailija
15/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko talo vuokratalo vai omistatteko osakkeet ? Osakeomistaja poltteli kodissaan vapaasti käydessäni hänen luona eräässä kerrostalossa. Vuokrataloissa on kai tiukemmat säännöt?

Itse olen omistaja. Noista en tiedä, tod näköjään omistajia ja isompi kämppä.

Ap

Vierailija
16/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkeä ne sinne. Napsauta lukkoon ulkopuolelta tai laitat harjanvarren poikittain. Problem solved.

Vierailija
17/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerrostalossa asuessani toimin aina niin, että sanoin häritsevästä käytöksestä aina ensin kasvokkain. Jos meno ei muuttunut, valitin isännöitsijälle. Kerran elämässäni olen valittanut ensin isännöitsijälle sillä seurauksella, että vihainen ukko tuli puimaan nyrkkiä ovellemme. Opin kerrasta.

No tää olisi välimuoto. Anonyymiys säilyisi, ja viesti menisi toivottavasti perille. Eikä mikään omin käsin kyhätty heippalappu. Isännöitsijällehän en nyt vielä ole mitään soittelemassa ja kertmassa nimiä.

Ap

Vierailija
18/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanoen mua ei se röökin hajukaan häiritse itsessään niin paljon kuin se taukoamatta rämähtevä ovi ja laahustavat askeleet. Tädin juorut bassoäänenä kuuluu sanasta sanaan mun keittiöön tuuletuskanavien kautta. Pikantti lisä se halvimman PallMallin paskankatkuinen jälkiaromi keittiössä nyt kun voisi pitää jo ikkunoitakin auki. 

Miten sanoisin tämän nätisti ja asiallisesti? Kiitollisesti,

-----------------------------------

Mikäli teidän tuuletusparvekkeella on tupakointikielto, niin tulostaisin pari tupakointikieltolappua lisää, ja teippaisin sinne tuuletusparvekkeelle ne. Meniskö tällä aluksi?

Vierailija
19/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen omistaja. Noista en tiedä, tod näköjään omistajia ja isompi kämppä.

Ap

Saako teidän talossa polttaa oman kodin seinien sisällä?

Vierailija
20/51 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida omat asiasi.

Niinhän tuo ap tekee. Hoitaa tupakan käryn pois elämästään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi