Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulta koskaan kysytty että miksi sinulla ei ole lapsia?

Vierailija
29.04.2024 |

Itse vastaisin suoraan ja rehellisesti: en ole saanut pillua kauniilta naiselta eikä rumat läskit kiihota.

Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan. Ärsyttää näissä syntyvyyskeskusteluissa se oletus, että haikara tuo lapset. Ikään kuin unohdettaisiin se prosessi, josta ne kakrut saa alkunsa. Eli kettu menee koloon ja ruiskauttaa lastit sinne.

M39

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta, monta kertaa. En viitsi edes korviani lotkauttaa näille kysymyksille, oma valintani.

N47

Vierailija
2/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onni, ettei ap:n kaltaisella törkyturvalla ole lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysytty ja vastaan että on niitä kyllä kolme. Ihmiset olettavat ettei olisi lapsia. Ulkonäkö ilmeisesti sellainen ettei sytytä.

Vierailija
4/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta, monta kertaa. En viitsi edes korviani lotkauttaa näille kysymyksille, oma valintani.

N47

Hieno ihminen. Arvostan suuresti.

Vierailija
5/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kysyttiin aika ajoin, kun ei lapsia vielä ollut. Vastasin aina, että onhan ne lapset kivoja, mutta kuka ne hoitaisi. Tähän sain joukon erilaisia vastauksia, joista saattoi tehdä hauskoja sosiologisia havaintoja.

Vierailija
6/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuota kysytty mutta jotenkin yllättyneen oloisia ihmisiä on ollut kun on selvinnyt että olen joskus ollut parisuhteessa, siis vaikka mulla on se lapsikin niin silti annan jotain "ei miehiä" -signaaleja ilmeisesti sinne tänne. 

Aina se sama hämmennys että jaa siis sulla on ollut mies...

Vierailija
7/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos kysyttäisiin niin vastaisin vain että en halua lapsia.

n28

Vierailija
8/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.lla on pointti. Rumia lapsia ei kannata tehdä. Paska valuu alaspäin. Kiusaamista, työttömyyttä ja masennusta on luvassa kaikille rumille ihmisille.

Vierailija
9/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaksi hoikkaa naista ja toinen on kauniimpi, et sä sitä rumaakaan ota. Ei aina ei ole kyse ylipainosta sittenkään.

Vierailija
10/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ! Ja vielä sanottu ilkeästi ,että et tykkää lapsista!

Mä oon sanonu , että En sikiä Pyhästä Hengestä kuten Jeesuksen äiti , joka on Ainainen Neitsyt!

Kylläpä ei muuten, enää sen jälkeen kukaan avannut päätänsä .

N 50- v.

Vierailija
11/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Meidän lähisuku molemmilla puolilla on turpa tukossa asiasta. 

Olen varma, että kumpikin osa puoli tietää, jotta asia on meille arka ja kipeä. Sillä he osa heistä tietää, että lapsettomuus on tahaton.

Nykyisin asumme suuremmassa kaupungissa, josta mieheni sai pysyvän työpaikan.  Itsekin olen täältä saanut määräaikaisia ja tilapäisiä töitä.  Teen talvisin töitä myös usemmat illat, olen kielien opettajana myös kansalaisopistossa.

Mutta mikä parasta, kaupunki jossa nyt asumme, on yliopistokaupunki, jossa koulutetaan myös lääkäreitä.

Ja tarkoittaa sitä, että tässä kaupungissa on Suomen ykkösluokan sairaala.  Siis yliopistollinen sairaala.

Yksityiseltä gyneltä sain lähetteen Yliopistollisen sairaalan gynekologian poliklinakalle.

Jossa lapsettomuus otettiin tosissaan. Kaikki tutkittiin, myös toistuvat vaikeat ja pirulliset alavatsakipuni.   Sain niihin avun.  Myös saimme ensiluokkaista neuvontaa, miten ja kuinka raskaus saattaisi onnistua.

Ja lopulta se, ONNISTUI.   Nyt olemme, pienen pikkuraisen tytön, maailman onnellisemmat vanhemmat.

Ykkösjuttu on, että pääsee kaikkein ammattitaitoisimpien, alastaan todella kiinnostuneiden lääkäreiden vastaanotolle.   

Toisin kuin pahimmat korppikotkat tälläkin ketjulla suustasn sylkee.

Niin Suomessa on ykköstason lääkärit niin moraalisesti, eettisesti, kuin potilasta käytånnön hoitotyössä kohtelussa.

Vierailija
12/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Enemmän on tivattu miksei ole miestä/poikaystävää. Lapsiakaan siis ei ole mutta ei sitä ole ihmetelty.

Vierailija
13/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysytty.

Miksi ne hiljenee siinä vaiheessa, kun sanon suoraan että exä tartutti klamydian, jonka takia olen maho ja kerron myöhemmistä väkivaltaisista suhteista joiden takia en juuri luota miehiin, ja kaikille parempi jos en sikiä kun olen pahasti traumatisoitunut ja mt-ongelmainen?

Vierailija
14/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysytty ja olen vastannut nykyään jo suoraan että en ole uskaltanut lähestyä yhtäkään naista, enkä ole niin kiinnostava että kukaan nainen olisi koskaan halunnut lähestyä minua. m38

Vierailija
15/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata kertaa. Olen sanonut niin kuin asia on, etten ole koskaan halunnut. Ja sitten tulee se kylläsemielivielämuuttuublaablaa. Olen 59-vuotias, eikä ole muuttunut. Nyt kuulee sitten kukasuahoitaajavaipatvaihtaablaablaata.

Vierailija
16/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Meidän lähisuku molemmilla puolilla on turpa tukossa asiasta. 

Olen varma, että kumpikin osa puoli tietää, jotta asia on meille arka ja kipeä. Sillä he osa heistä tietää, että lapsettomuus on tahaton.

Nykyisin asumme suuremmassa kaupungissa, josta mieheni sai pysyvän työpaikan.  Itsekin olen täältä saanut määräaikaisia ja tilapäisiä töitä.  Teen talvisin töitä myös usemmat illat, olen kielien opettajana myös kansalaisopistossa.

Mutta mikä parasta, kaupunki jossa nyt asumme, on yliopistokaupunki, jossa koulutetaan myös lääkäreitä.

Ja tarkoittaa sitä, että tässä kaupungissa on Suomen ykkösluokan sairaala.  Siis yliopistollinen sairaala.

Yksityiseltä gyneltä sain lähetteen Yliopistollisen sairaalan gynekologian poliklinakalle.

Jossa lapsettomuus otettiin tosissaan. Kaikki tutkittiin, myös toistuvat vaikea

Tarinasi on hieno, muttet taida olla kieltenopettaja. 

Vierailija
17/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut että kyllä olisin halunnut lapsia, mutten kelvannut kenellekkään naiselle.

Vierailija
18/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, varmaan siksi koska olin 20v. kun aloin odottaa lasta.

Vierailija
19/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alettaisiin kysellä niin vastaisin varmaan että en halua päätyä perhesurmaajaksi.

Vierailija
20/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarinasi on hieno, muttet taida olla kieltenopettaja. "

Se tekee joka osaa ja koka ei osaa, se opettaa. Ja sitten on tietysti vielä johtoporras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi