Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulta koskaan kysytty että miksi sinulla ei ole lapsia?

Vierailija
29.04.2024 |

Itse vastaisin suoraan ja rehellisesti: en ole saanut pillua kauniilta naiselta eikä rumat läskit kiihota.

Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan. Ärsyttää näissä syntyvyyskeskusteluissa se oletus, että haikara tuo lapset. Ikään kuin unohdettaisiin se prosessi, josta ne kakrut saa alkunsa. Eli kettu menee koloon ja ruiskauttaa lastit sinne.

M39

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysytty montakin kertaa. Olen useimmiten vastannut ettei ole oikein mun juttuni, johon kysyjät toteavat vain että ok.

Vierailija
22/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luultavasti niin säälittävä tapaus ettei kukaan ole viitsinyt edes kysyä koska tietävät etten kelpaisi kenelleekkään eikä minusta olisi isäksi. Piristäisi mieltä jos joku kysyisikin. m40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä onni, ettei ap:n kaltaisella törkyturvalla ole lapsia.

Ei ole "kettu mennyt koloon" . HUUTISTA :D

Missä helvetissä annetaan tällainen "seksuaalikasvatus"?

Vierailija
24/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene vastaamaan mitään vaan alan pää painoksissa tuijottaa varpaitani ja poistun tai yritän vaihtaa puheenaihetta. Ihmiset ei ymmärrä miten kipeä aihe se on, etenkään ne joille lapset on vain tullut liiemmin vaivaa näkemättä.

Vierailija
25/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan kysytty, mutta vihjailtu kaikenlaista. Olen kuin en ymmärtäisikään vihjailuja.

Vierailija
26/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa silmät vettyä jos joku kysyy tuota.

Vierailija
27/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran on kysytty. Olin silloin 15 -vuotias, ja tetissä päiväkodissa. Pieni tyttö kysyi onko minulla lapsia, ja kun vastasin ei, hän halusi tietää miksi ei. Sen jälkeen ei ole onneksi kysytty.

N36

Vierailija
28/28 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ei. Tosin on niistä jotenkin vihjailtu, mutta ei suoraan kysytty mitään. N49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän