Onko sinulta koskaan kysytty että miksi sinulla ei ole lapsia?
Itse vastaisin suoraan ja rehellisesti: en ole saanut pillua kauniilta naiselta eikä rumat läskit kiihota.
Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan. Ärsyttää näissä syntyvyyskeskusteluissa se oletus, että haikara tuo lapset. Ikään kuin unohdettaisiin se prosessi, josta ne kakrut saa alkunsa. Eli kettu menee koloon ja ruiskauttaa lastit sinne.
M39
Kommentit (28)
Olen luultavasti niin säälittävä tapaus ettei kukaan ole viitsinyt edes kysyä koska tietävät etten kelpaisi kenelleekkään eikä minusta olisi isäksi. Piristäisi mieltä jos joku kysyisikin. m40
Vierailija kirjoitti:
Mikä onni, ettei ap:n kaltaisella törkyturvalla ole lapsia.
Ei ole "kettu mennyt koloon" . HUUTISTA :D
Missä helvetissä annetaan tällainen "seksuaalikasvatus"?
En kykene vastaamaan mitään vaan alan pää painoksissa tuijottaa varpaitani ja poistun tai yritän vaihtaa puheenaihetta. Ihmiset ei ymmärrä miten kipeä aihe se on, etenkään ne joille lapset on vain tullut liiemmin vaivaa näkemättä.
Ei suoraan kysytty, mutta vihjailtu kaikenlaista. Olen kuin en ymmärtäisikään vihjailuja.
Minulla alkaa silmät vettyä jos joku kysyy tuota.
Yhden kerran on kysytty. Olin silloin 15 -vuotias, ja tetissä päiväkodissa. Pieni tyttö kysyi onko minulla lapsia, ja kun vastasin ei, hän halusi tietää miksi ei. Sen jälkeen ei ole onneksi kysytty.
N36
Oikeastaan ei. Tosin on niistä jotenkin vihjailtu, mutta ei suoraan kysytty mitään. N49
On kysytty montakin kertaa. Olen useimmiten vastannut ettei ole oikein mun juttuni, johon kysyjät toteavat vain että ok.