Käykääpä naiset s-palstalla kurkkaamassa miten mies kokee naisen haluttomuuden. Voitte yllättyä.
Tuo äänestys saattaa kertoa muuta kuin palstakeskusteluista olisi pääteltävissä. Puolin ja toisin. Aika selvät numerot, vaikka otos ei vielä ole kovin suuri. En sano etteivätkö naiset "saa" tuolla komentoida, mutta olisi ehkä parempi antaa kertyä miesten kommentteja kuin suistaa ketju vastakkainasettelujankkaukseen.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mahdollista referoida tulosta tähän jotenkin?
Olisihan se mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta kumppanin haluttomuudessa on: Puute ja panetus 14% äänistä. Se, ettei tule halutuksi 86% äänistä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet on haluttomia, joten eipä kiinnosta mitkään irti todellisuudesta kyselyt.
Naisen mielestä seksiä on aina joko liikaa tai liian vähän, sen määrän pitää olla tarkasti 1% toleranssilla niin on hyvä. Harva mies tähän pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Löysitkö taas uuden sanan.. 😂😂😂😂😂😂 Ei tuolla ole mitään katsottavaa.
Tiedän kokemuksesta, miltä tuntuu kun kumppani ei halua läheisyyttä eikä seksiä ja tämä jatkuu vuosikausia. Lopulta hain avioeroa.
Terveisin kaunis, halukas ja hoikka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia paneta.
Satisfyer. Päivän sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia paneta.
Satisfyer. Päivän sana.
Sekä mun että mieheni lemppari koko meidän lelukaapin sisällöstä <3
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on huono seksissä, kuten 80 % miehistä on, ne joutaakin tyytyä nyrkkikyllikiin. Mieluummin me naiset hoidamme itsemme omin käsin onneen kun katsomme typerän, ruman miehen turhaa äheltämistä.
Mutta se typerä ruma mies on kuitenkin otettu, koska pitäähän se talossa mies olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet on haluttomia, joten eipä kiinnosta mitkään irti todellisuudesta kyselyt.
Naisen mielestä seksiä on aina joko liikaa tai liian vähän, sen määrän pitää olla tarkasti 1% toleranssilla niin on hyvä. Harva mies tähän pystyy.
Miehelle voi tietysti olla vaikea hahmottaa, että kuukausien tauot seksissä ei ole ok puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia paneta.
Nainen oppii kontrolloimaan tunneimpulssejaan. Oppii mieskin, jos on älliä kylliksi.
Huonoa seksiä ei halua kukaan, joka seksistä jotain tajuaa. Mieluummin on ilman.
Minä oon jo wanha, kohta 50, mutta haluaisin parikin kertaa päivässä seksiä.
Mies jaksaa ehkä 3 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on huono seksissä, kuten 80 % miehistä on, ne joutaakin tyytyä nyrkkikyllikiin. Mieluummin me naiset hoidamme itsemme omin käsin onneen kun katsomme typerän, ruman miehen turhaa äheltämistä.
Mutta se typerä ruma mies on kuitenkin otettu, koska pitäähän se talossa mies olla?
Puhuttiin huonosta seksistä ja sinä luet sen tarkoittavan "typerä ruma mies".
Nelonen äidinkielestä tasomiehelle.
Olen 57-vuotias nainen ja mieheni on 53. Rakastelemme joka päivä vähintään kerran. Joskus 2-3 kertaa.
Mies sanoo, ettei uskonut kaltaistani olevan olemassakaan. Minä sanon samaa, koska aiemmissa suhteissa olin aina puutteessa.
Libido ei ole sukupuolisidonnainen.
Naisilla on tarpeeksi haluja vain suhteiden alussa. Kerran sitä kesti uskomattoman kauan pitkästi yli kaksi vuotta.
Tässä asiassa on monia tabuja. Yksi tabu naisten kesken on se, että nainen ei saa sanoa, että hänen mielestään monogamisessa parisuhteessa molempien pitää ottaa vastuu kumppanin seksuaalisesta tyytyväisyydestä. Käytännössä tämä merkitsee sitä, että vaikka itseä ei hirveästi haluttaisi tänään, mutta kumppania haluttaa ja niin paljon, että se haittaa arkea, niin silloin pitää vain auttaa kumppania "hädässä". Tuota ei saa sanoa naisille, mies ei missään nimessä, nainen saa hiukan enemmän, mutta mieluumin ei. Asia pitää vaieta kuoliaaksi.
Jos siitä puhuu, se ymmärretään väärin tahallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tarpeeksi haluja vain suhteiden alussa. Kerran sitä kesti uskomattoman kauan pitkästi yli kaksi vuotta.
*Joillakin naisilla on...*
Typerys kuvittelee, että naiset on käskytettävissä. Kiinnostaa kuin kilo kiviä jonkun randomin äijän mielipiteet mun seksuaalisuudesta ja sen käyttämisestä.
Niin moni mies itse tappaa naisen halut. Kukaan ei halua huonoa seksiä ja vaikea haluta miestä, joka kohtelee kotitalouskoneena tai muuten huonosti.