Onko teille sattunut asioita, jonka takia ette ikinä halua tulla kuuluisaksi, koska sitten joku kaivaa ne esille, ennemmin tai myöhemmin?
Kommentit (26)
On. Jossain vaiheessa itse asiassa kovastikin kiinnosteli politiikka, mutta tajusin että en voisi koskaan nousta mihinkään asemaan, missä ollaan julkisuudessa, koska vastustajille olisi menneisyydestäni liian herkullista retosteltavaa, jolla voisi kaiken uskottavuuteni ihmisten silmissä viedä kokonaan. Esim. ennen kuin sain terapiasta apua ongelmiini, olin patologinen valehtelija ja olen kertonut ihmisille eri yhteyksissä toinen toistaan kummallisempia tarinoita elämästäni ja itsestäni.
Ei itselleni, mutta tuttu mies lähetti kymmenittäin kuvia alapäästään täysin yllättäen ja pyytämättä. Mikäli hän etenee urallaan merkittävämpään asemaan, tulevat ko. kuvat julkisuuteen.
Eipä sieltä mitään löytyisi, mutta en mistään hinnasta haluaisi olla kuuluisa. Ihan hirveää, olisi elämä pilalla. Vapautta on se, että voi kadota väkijoukkoon.
Olisi kauheaa olla minkään sortin julkkis. En haluaisi olla huomion keskipisteenä ja kyttäyksen kohteena yhtään päivää.
En haluaisi olla koskaan mikään "valtamediajulkkis" tai viihdejulkkis, eikä poliitikko. Kauhea ajatuskin. Onneksi en ole sopivakaan sellaiseen. Jos tekisi taviksena jotain asiallista puhe- ja maisemavideota, silloin olisi edelleen tavis, mutta riskit ehkä kasvaisi hieman turvallisuuden suhteen - ja se pitäisi ensimmäisenä huomioida. Ihan takuulla on ihmisiä joilla on väärä käsitys ja omia juorukerhoja heillä. Oma selitys on, jos joku väittää jotain. Teinivuosilta on vaatteetonta kuvaa, eräs väkivaltainen mies pakotti, se olisi varmaan todella noloa. Ja muutama varmaan väittäisi jotain muuta, niitähän aina riittää.