Heräsin tänää aamulla päälautasella. Olisitko huolissasi? Uni oli tullut kesken syömisen illalla.
Hyvä palata hieman historiaan. Aloin lauantai iltana juoda. Kännissä nukkumaan, sunnuntai iltapäivänä eli eilen uusi startti. Koko sunnuntai kännissä.
Aamulla ihmettelin herätessä, että miksi minulla on outo kylmä tunne hiuksissa. Olin illalla syönyt vuoteessa ja uni tullut yllättäin.
Hiukset yltäpäältä smetanassa ja ruoka sotkussa, samoin toinen ohimo.
Menin suihkuun ja lähdin töihin. Tämä päivä meni selvänä, pientä darraa potien. Mutta tekisi mieli sihauttaa taas näin iltaa kohden. Onko se niin vakavaa, kun vappukin on tulossa?
Kommentit (38)
Suurinosa työikäisistä alkoholisteista käy töissä.
Olisin todella huolissani juomisestani ja hakisin apua. Jos minulle kävisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Miten niin? Kyllä noita alkoholiongelmaisia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Miten niin? Kyllä noita alkoholiongelmaisia on.
Tasan tarkkaan alkoholisti ei kehuskele tuollaisella. Hän on sitä mieltä, että homma on hallussa ja vaikenee asiasta.
Vierailija kirjoitti:
En mä voi alkoholisti olla. Käyn töissäkin.
Ap
Näin sanoi isänikin vuosi ennen kun viinaan kuoli. Oli vain jo juonut päänsä sen verran pahasti, ettei muistanut jääneensä eläkkeelle aikapäivää.
Valkoisissa lautasissani ei ole päitä.
Juoppojen maailma on jännittävä. Onneksi saan olla maksamassa mm. sinun laskujasi veroissa.
Huolestuttavaa on se, että nukuit noin monta tuntia niin sikeästi, että heräsit oudosta asennosta vasta aamulla. Itse herään yleensä yhden unisyklin eli 1,5 tunnin jälkeen, jos olen nukahtanut outoon paikkaan, asentoon tai vaikkapa kovin valoisaan paikkaan.
Kaiken maailman sekopäitä sitä onkin. Ja vielä työelämässä
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa on se, että nukuit noin monta tuntia niin sikeästi, että heräsit oudosta asennosta vasta aamulla. Itse herään yleensä yhden unisyklin eli 1,5 tunnin jälkeen, jos olen nukahtanut outoon paikkaan, asentoon tai vaikkapa kovin valoisaan paikkaan.
Höpö höpö. Nukun selvinpäinkin niin sikeästi. Voisi käydä selvänäkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Nukun selvinpäinkin niin sikeästi. Voisi käydä selvänäkin.
Ap
Miksi olet niin väsynyt?
Nyt vaan Bar Ihkuun, mutta varo, ettei tule mutka matkaan!