Heräsin tänää aamulla päälautasella. Olisitko huolissasi? Uni oli tullut kesken syömisen illalla.
Hyvä palata hieman historiaan. Aloin lauantai iltana juoda. Kännissä nukkumaan, sunnuntai iltapäivänä eli eilen uusi startti. Koko sunnuntai kännissä.
Aamulla ihmettelin herätessä, että miksi minulla on outo kylmä tunne hiuksissa. Olin illalla syönyt vuoteessa ja uni tullut yllättäin.
Hiukset yltäpäältä smetanassa ja ruoka sotkussa, samoin toinen ohimo.
Menin suihkuun ja lähdin töihin. Tämä päivä meni selvänä, pientä darraa potien. Mutta tekisi mieli sihauttaa taas näin iltaa kohden. Onko se niin vakavaa, kun vappukin on tulossa?
Kommentit (38)
Todella terävää käytöstä. Sulla on elintavat selvästi reilassa 👍
Teräsmieskänni, käsi suorana pöydällä ja pää lautasella, teräsmiehen lentoasento
Juopolle ei ole mitään syytä olla juomatta kun putki on päällä
Vaarallista, voi vaikka vetää herneen nenään.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣👍
Mun mielestä ei yhtään hauskaa. Teki ihan pahaa lukea ja ajatella, että joku on lähtenyt töihin tänään noin. Tosiaan ei voi tietää, mitä työkaverilla on menossa elämässä.
Ota pieni ryyppy, mutta ei yhtään enempää!
En mä voi alkoholisti olla. Käyn töissäkin.
Ap
Mä nukahtelen kesken syömisen, vaikka en edes ryyppää. Olen muutaman kerran ollut töitten jälkeen niin väsynyt, että olen nukahtanut kesken ruokailun ja herännyt siihen kun ruoka tippuu mun suusta ja haarukka kädestä 😳
Sen sitten pitää olla iso päälautanen, kun mahduit sen päällä nukkumaan. Oliko kädet sivulautasilla?
🙄 voi voi.