Nettideittailusta ja plus 40v eronnut nainen
Onko niin ettei enää löydy ihan ok näköiselle ja nätiksi kehutulle naiselle miestä. Onko tää ikä sellainen että joutuu loppuelämän olemaan yksin?
Kommentit (31)
Haluat kumppanin? Kannattaa kuitenkin hankkia vaikka koira.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 40v mies ja tinderissä. Ikähaarukka on vajaasta 40v sinne pikkuisen yli 50v. Kelpaisi hyvinkin juuri tuon ikäinen nainen. Tosin vaikeaa on tavata sopiva nainen, joka ei olisi traumatisoitunut, katkeroitunut eikä yritä muuttaa minua miksikään. Eikä myöskään olisi kovia vaatimuksia.
Miten suhtaudut siihen, jos naisella on omia tavoitteita elämälle? Olisitko valmis joustamaan esim. asuinpaikan suhteen, jos nainen olisi oikeanlainen vai koetko kaikki omasta arjestasi poikkeavan toiminnan noiksi koviksi vaatimuksiksi?
Sen takia kyselen, kun tuntuu että varsinkin miehillä 40+ on jo todella pinttyneet tavat ja niistä ei pysty joustamaan mihinkään, eli mahdollisen naisen pitäisi mukautua miehen toiveisiin jotta parisuhde olisi mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
En tunnista aloittajan ongelmaa. Olen 42v ja lapset, eronnut olen. Mulla on heti kun avaan Tinderin, jonoksi asti mukavia ja kaikin puolin ok miehiä. Ja todella on kiinnostusta. Ajaisivat jopa 500km treffien takia.
Minä olen sinkku vielä koska lopulta en ole saanut raivattua elämääni tarpeeksi tilaa parisuhteelle (omat lapset). Ja mun elämä on liian mukavasti järjestyksessä ilman miestäkin.
Joka eri viikonpäivä ajavat eri pillun luokse "kylään"
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 40v mies ja tinderissä. Ikähaarukka on vajaasta 40v sinne pikkuisen yli 50v. Kelpaisi hyvinkin juuri tuon ikäinen nainen. Tosin vaikeaa on tavata sopiva nainen, joka ei olisi traumatisoitunut, katkeroitunut eikä yritä muuttaa minua miksikään. Eikä myöskään olisi kovia vaatimuksia.
"Tosin vaikeaa on tavata sopiva nainen, joka ei olisi traumatisoitunut, katkeroitunut eikä yritä muuttaa minua miksikään. Eikä myöskään olisi kovia vaatimuksia. "
Se on ylitpääsemättömän vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut siihen, jos naisella on omia tavoitteita elämälle? Olisitko valmis joustamaan esim. asuinpaikan suhteen, jos nainen olisi oikeanlainen vai koetko kaikki omasta arjestasi poikkeavan toiminnan noiksi koviksi vaatimuksiksi?
Sen takia kyselen, kun tuntuu että varsinkin miehillä 40+ on jo todella pinttyneet tavat ja niistä ei pysty joustamaan mihinkään, eli mahdollisen naisen pitäisi mukautua miehen toiveisiin jotta parisuhde olisi mahdollinen.
Mä olin aiemmin tilanteessa, jossa olisin voinut asua melkein missäpäin Suomea tahansa. Nyt mulla on niin hyvä työpaikka ja koti, etten muuta enää kuin tämän kaupungin alueella ja kehyskunnissa. Eli aika isossa kaupungissa asun. Maalla asuin aiemmin.
Mulla ei ole niin pinttyneitä tapoja, joista ei voisi joustaa. Vaatimukset, mitä tarkoitan, on tietyn merkkinen auto, pitää olla rikas, hyvävartaloinen jne eli pinnallista vaatimuksia.
Myös se on minulle selvää, että parisuhde vaatii toimiakseen kompromisseja ja joustamista.
No ei minkäänlaista huolta. Mä olen 45-vuotias nainen, yh, ja on hyviä miehiä mistä valita. Tsemppiä! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aiemmin tilanteessa, jossa olisin voinut a
Jos kohtaat vain naisia, jotka "vaativat" keski-ikäisenä jotain tiettyä automerkkiä, rikkauksia ja ovat äärimmäisen tarkkoja vartalonkin suhteen, silloin voi kyse olla siitä, että sinä nyt vain viehätyt tuontyyppisistä naisista. Vika on siis ehkä naismaussasi, tai en tiedä voiko sen sanoa olevan "vika", mutta ilmeisesti käy niin, että viehätyt itse naisista, joille sellaiset asiat ovat tärkeitä, joita sinulla ei ole, ja jotka vieläpä koet pinnallisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa se juttu alusta asti. Vaatimuksia esittää osa, osa on traumatisoitunut, katkeroitunut, osa yrittää muuttaa minua erilaiseksi, osalle olin vain hänen lastensa vahti. Sitoutumispelkoisia ja monenlaista muuta. Ihan tavallinen ja normaali nainen omana itsenään riittää.
Olen myös 40+ nainen enkä edes ehtinyt nettitreffailla eron jälkeen, kun jo löysin arkielämästä kauan odottamani sielunkumppanin. Toisella kierroksella kaikki on todellakin paremmin. Tosin kultani on parikymppinen ja tulevaisuus voi tuoda haasteita ikäni vuoksi mutta minkäs tekee, jos kaksi ihmistä tunnistaa toisensa ensisilmäyksellä. Jos vaan ulkonäköä ja kroppaa riittää, kokeile rohkeasti treffailla nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
En tunnista aloittajan ongelmaa. Olen 42v ja lapset, eronnut olen. Mulla on heti kun avaan Tinderin, jonoksi asti mukavia ja kaikin puolin ok miehiä. Ja todella on kiinnostusta. Ajaisivat jopa 500km treffien takia.
Minä olen sinkku vielä koska lopulta en ole saanut raivattua elämääni tarpeeksi tilaa parisuhteelle (omat lapset). Ja mun elämä on liian mukavasti järjestyksessä ilman miestäkin.
Eihän naisten ongelma ole, ettei miestä löytyisi vaan se, ettei ne kelpaa.