Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailusta ja plus 40v eronnut nainen

Vierailija
29.04.2024 |

Onko niin ettei enää löydy ihan ok näköiselle ja nätiksi kehutulle naiselle miestä. Onko tää ikä sellainen että joutuu loppuelämän olemaan yksin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kannattaa ainakin varautua. 

Vierailija
2/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajanhan yli 40-vuotiaita naisia pariutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha jo.

Vierailija
4/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on. Olin nuorempana nätti ja nyt lähemmäs viisikymppisenä vielä ihan ok näköinen. Karua on, että miehet eivät juurikaan kiinnitä enää huomiota. Nuorempana heitä sai hätistellä ympäriltä. Oman ikäiset miehet katselevat pääasiassa 10 vuotta nuorempia.

Vierailija
5/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä joudu. Mä tapasin mieheni 51v.

Vierailija
6/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti vielä löytyy kumppani kun ei käy hätäilemään

Vierailija
7/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy. Olin itse viisi vuotta sinkkuna eron jälkeen ja kyllä kiinnostuneita oli joka lähtöön. Reilu vuosi sitten läpällä menin Tinderiin ja nyt olen avoliitossa sieltä löytyneen, ihanan tyypin kanssa. Älä panikoi!

Vierailija
8/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Voit samanlailla friendzonettaa ja pelata miehillä, kuten kaksikymppisenä.

Vierailija
9/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain huonoja kokemuksia Tinderistä. Lukemattomat kävelytreffit, lopulta yksi kiva löytyi. Siitä siihen 1,5 vuoden suhde jalopputulemana, että mies ei voi sitoutua koska entiset traumat. Joten mulla ei kyllä kovin positiivisia kokemuksia ole. T. Se nuorena nätti

Vierailija
10/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huollettavia lapsia, niin aika vaikeaa voi olla löytää yhteistä (lapsivapaata) aikaa etenkin silloin, jos ei ole viikkovanhemmuutta sovittuna exän kanssa.

Vierailija
11/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monelle miehelle ei löydy yhtäkään kumppania koko elämän aikana. Jos sulla ollut edes yksi suhde niin aika super onnekas olet. Ei pidä olla liian ahne.

Vierailija
12/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma mutta asun ulkomailla ja jos on profiili julkinen niin tulee tuhansia tykkäyksiä ja seuraa vaikka heti ja baarissa sama. Ihan riippuu paikkakunnasta missä on

Vierailija
13/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei pane jotka valkkaa. 

Vierailija
14/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista aloittajan ongelmaa. Olen 42v ja lapset, eronnut olen. Mulla on heti kun avaan Tinderin, jonoksi asti mukavia ja kaikin puolin ok miehiä. Ja todella on kiinnostusta. Ajaisivat jopa 500km treffien takia.

Minä olen sinkku vielä koska lopulta en ole saanut raivattua elämääni tarpeeksi tilaa parisuhteelle (omat lapset). Ja mun elämä on liian mukavasti järjestyksessä ilman miestäkin.

Vierailija
15/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on. Olin nuorempana nätti ja nyt lähemmäs viisikymppisenä vielä ihan ok näköinen. Karua on, että miehet eivät juurikaan kiinnitä enää huomiota. Nuorempana heitä sai hätistellä ympäriltä. Oman ikäiset miehet katselevat pääasiassa 10 vuotta nuorempia.

Mulla on ihan eri kokemus. Olen 46 ja kiinnostuneita miehiä ja treffiseuraa on löytynyt, suhde myös. 

Vierailija
16/31 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vähän yksilöllistä mutta 40 on sellainen vedenjakaja että aletaan näyttämään tätimäiseltä eikä "tyttöseltä". Sen takia ne katseet loppuvat.

Vierailija
17/31 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/31 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen se ulkonäkökeskeinen maailma on. Uljaassa Uudessa Maailmassa kansalaiset laitettiin kierrätykseen kun rupesivat rupsahtamaan.

Vierailija
19/31 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä on vaikka kuinka paljon. se on sitten eri asia kelpaako kukaan sinulle.

Vierailija
20/31 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole päinvastoin enemmän sääntö kuin poikkeus, että se oikea rakkaus löytyy vasta toisella kierroksella siinä +40v.? Näin ainakin omassa ystäväpiirissä. Ehkä ulkonäkökeskeiset ihmiset ovat sitten asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän