Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas pettymys deittailussa! En jaksa enää

Vierailija
29.04.2024 |

Tapasin treffeillä tosi kiinnostavan miehen, sovittiin että nähdään uudelleen, ihan miehen aloitteesta. Sitten mies laittoikin viestin että oli tavannut jo jonkun toisen. Tänä keväänä olen tavannut pari muutakin kiinnostavaa, jokaisella oli eri syy miksi ei halunnut enää tavata. Joudunko todella kuulemaan mahdolliset syyt joilla minut torpataan? Tämä on oikeasti henkisesti aika rankkaa, kun pettymyksiä tulee kerta toisensa jälkeen.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii te naiset ootta.

Vierailija
2/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi ja kuppikoko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan mies jaksa tapailla tuollaista kitisevää huorulía.

Vierailija
4/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että joku laittaa vo sut kärsimään. Hyvä jännis!

Vierailija
5/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää pois siitä k u l l i k a r u s e l l i s t a. 

Vierailija
6/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus ja ikää yli 40, nainen olen

Vierailija
7/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse nettideittailusta, niin se juna meni jo. Joskus 10-20 vuotta sitten oli vielä mahdollista tavata joku pysyvämpi kumppani netin kautta, nyt ei enää.

Vierailija
8/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota mitään, niin et pety.

Vierailija
9/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kukaan ei voi tätä ymmärtää, paitsi sellainen joka on itse kokenut samaa. Ei voi ymmärtää tätä tuskan määrää.

Vierailija
10/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse nettideittailusta, niin se juna meni jo. Joskus 10-20 vuotta sitten oli vielä mahdollista tavata joku pysyvämpi kumppani netin kautta, nyt ei enää.

Miksi ei? Onhan siellä myös kunnollisiakin tyyppejä. Vai tarkoitatko sitä, että valinnanvaraa on liikaa, eikä lopulta ihminen osaa todella pysähtyä kenenkään kohdalla?

Vierailija
11/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että kukaan ei voi tätä ymmärtää, paitsi sellainen joka on itse kokenut samaa. Ei voi ymmärtää tätä tuskan määrää.

Nautin. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
12/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Onhan siellä myös kunnollisiakin tyyppejä. Vai tarkoitatko sitä, että valinnanvaraa on liikaa, eikä lopulta ihminen osaa todella pysähtyä kenenkään kohdalla?

Mitä seurannut vierestä kavereiden deittailua, niin tuo jälkimmäinen. Kukaan ei pysähdy vaan siirrytään seuraavaan.

Vierailija
13/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla itselläsi aika paha olla. Voimia.

Vierailija
14/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitan ja lisäksi ne hyvät tyypit eivät siellä kauan jaksa tätä kierrätysmaniaa, vaan poistuvat paikalta.

Vierailija
15/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on tilannut?

Vierailija
16/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap on tilannut? Kerro toki ap:n elämästä, kun ap:n näköjään tunnet henkilökohtaisesti?

Vierailija
17/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on tilannut?

Elämässä on hyvin vähän sattumia...

Vierailija
18/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitan ja lisäksi ne hyvät tyypit eivät siellä kauan jaksa tätä kierrätysmaniaa, vaan poistuvat paikalta.

Eli hyvät tyypit jäävät sinkuiksi? Vai missä ne tapaavat kumppanin?

Vierailija
19/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen aikanaan tottuu kun tarpeeksi vaan käy.

Vierailija
20/44 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä seurannut vierestä kavereiden deittailua, niin tuo jälkimmäinen. Kukaan ei pysähdy vaan siirrytään seuraavaan.

Kyllä pysähtyy kun oikeasti tulee se pysäyttävä ihminen vastaan. Ja käsi sydämellä, kuinka moni haluaa parisuhteen vain parisuhteen vuoksi? Eikö olisi parempi löytää vain se joka pysäyttää sinut ja jonka sinäkin pysäytät? Ei kannatakaan tyytyä mihinkään vähempään. Oma mielipiteeni toki vain. 

Nimim. Löysin elämäni rakkauden tinderistä - ja olen sitä myös hänelle (ja muunkinlaisia suhteita on tullut koettua)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi