Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on tyly kassoille, tavarantoimittajille jne.

Vierailija
29.04.2024 |

Tapailemani mies on todella ihana ja mukava, mutta viimeksi oikeinpelästyin kun hänen piti puhua tavarantoimittajille. Äänensävy oli jäätävä. Samoin muistelelen viimeksi kassalla hän oli myöskin töykeä.

Pitäisitkö tätä merkkinä jostain isommasta?

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielii kyvyttömyydestä empatiaan. Suhteen alkuvaiheessa kannattaa tarkkailla, miten kumppaniehdokas toimii tilanteessa, jossa hänellä on valtaa. Mokaava asiakaspalvelija, taksikuski, heikkolahjainen ihminen, eläin...

En veisi suhdetta pidemmälle. Sinulle on tietysti mielin kielin, näin aluksi, mutta lopulta tuo sama empatiakyvyttömyys tulee kohdistumaan myös sinuun ja mahdollisiin lapsiin.

Hän ihan todella vaikuttaa super empaattiselta. Vähintään yhtä paljon kuin minä. Minä siis usein fyysisesti tunnen muiden kivun ja olen muutenkin todella tunteellinen. Vedän kyllä usein puoleeni itseni vastakohtia, mutta oli jo ajatellut että tämä mies on ok :/

Ainiin hänellä saattaa ääni murtua jos hän puhuu jostain tunteellisesta.

Höpö höpö. Et usko itsekkään mitä kirjoitat.

Vierailija
102/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Todella ihana ja mukava"

???!!!

Hän on huomaavaisin kohtamani mies, ihan kaikessa.

Paitsi nämä kaksi tilannetta kun oli kassalle ja tavarantoimittajalle jotenkin jäinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielii kyvyttömyydestä empatiaan. Suhteen alkuvaiheessa kannattaa tarkkailla, miten kumppaniehdokas toimii tilanteessa, jossa hänellä on valtaa. Mokaava asiakaspalvelija, taksikuski, heikkolahjainen ihminen, eläin...

En veisi suhdetta pidemmälle. Sinulle on tietysti mielin kielin, näin aluksi, mutta lopulta tuo sama empatiakyvyttömyys tulee kohdistumaan myös sinuun ja mahdollisiin lapsiin.

Hän ihan todella vaikuttaa super empaattiselta. Vähintään yhtä paljon kuin minä. Minä siis usein fyysisesti tunnen muiden kivun ja olen muutenkin todella tunteellinen. Vedän kyllä usein puoleeni itseni vastakohtia, mutta oli jo ajatellut että tämä mies on ok :/

Ainiin hänellä saattaa ääni murtua jos hän puhuu jostain tunteellisesta.

Höpö höpö. Et usko itsekkään mitä kirjoitat.<

Mitä sinä selität, kuka oikein kuvittelet olevasi. Tottakai kirjoitan asian juuri niinkuin se on. En täällä huvikseen kirjoittele.

Vierailija
104/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku taitaa olla.

Vierailija
105/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ihan oikeasti narsismin oire? Omaa rakasta kohdellaan aluksi hyvin, myöhemmin totuus paljastuu. Kyllä normaalit ihmiset kohtelee lähtökohtaisesti kaikkia kunnioituksella. 

Vierailija
106/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on saanut sinut parisuhteeseen, niin kyyti on kylmää sinullekin ap.

Vierailija
107/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qucipää mikä qucipää = qucipää, mutta laput silmille vaan jatkossakin ja raporttia heti palstalle. Popparit tulilla täälläkin.

Vierailija
108/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko ihan miehenä sanoa: JSS. Tuo taitaa valitettavasti olla ikkuna henkilön sielunmaisemaan.

Voi ei! Kun hän on muuten niin ihana :(

Ymmärtäväinen, huomioiva, empaattinen.

valitettavasti teeskentelyä.

Vierailija
109/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asiakaspalvelija on alemmassa asemassa kuin asiakas? Hänellähän on valta heittää se typerys vaikka pihalle jos siltä tuntuu.

Vierailija
110/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???!!!

Paitsi nämä kaksi tilannetta kun oli kassalle ja tavarantoimittajalle jotenkin jäinen.

ap

Tämähän on ihan selvä tapaus, eli mies on sosiaalisesti taitava ja myöskin taitava lukemaan tilanteita. Aina ja joka paikassa ei ole oikea tapa olla kohtelias. Olen aiemminkin ketjussa esiintynyt asiakaspalvelun ammattilainen ja omaltakin osalta voin vahvistaa sen että omia asiakkaita palvelen niin että he varmasti kokevat tulleensa huomatuksi ja hyvin palveluiksi mutta itse asiakkaana olen hyvin vaativa. En tietenkään uhkaile asiakaspalvelijoita, mutta osaan taitavasti tehdä heille selväksi sen että kuinka tyytymätön olen.

Vierailija
111/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???!!!

ap

JOTENKIN JÄINEN? Sain kyllä aloituksesta sen käsityksen, että on ollut halveksuvan törkeä ja myyjä on mennyt itkien kotiin:D Onko mahdollista että ylitulkitset miehen tyylin olla asiallinen?

Vierailija
112/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten asiakaspalvelija on alemmassa asemassa kuin asiakas? Hänellähän on valta heittää se typerys vaikka pihalle jos siltä tuntuu.

Jos hän heittää maksavan asiakkaan pihalle, pomo heittää hänet pihalle. Ajattele vaikka, miten valtavia summia yritykset käyttävät mainontaan, jotta niitä asiakkaita saataisiin sisälle.

Vierailija
113/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???!!!

_Paitsi_ nämä kaksi tilannetta kun oli kassalle ja tavarantoimittajalle jotenkin jäinen.

ap

Jos väite olisi faktaa ja kyseessä olisi huomaavaisin kohtaamasi ihminen, ei tarvittaisi paitsioita tai muttia.

Vierailija
114/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin ensimmäisen kerran tulevan aviomieheni, minuun teki vaikutuksen se, miten ystävällinen hän oli kaikille, kaupan kassoille, tarjoilijoille jne. 

Mies ei ole kunnon mies jos on ystävällinen vain sille naiselle jota yrittää mielistellä! 

Vierailija
115/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on iso red flag! Se, miten ihminen kohtelee lemmikkejä, lapsia ja henkilöitä jotka palvelevat/auttavat häntä...jos noissa mättää, tulet saamaan samaa kohtelua. Ja et halua osaksesi sellaista, ethän? 

Vierailija
116/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin sitä merkkinä siitä, että hän on hyvä mies. Asiakaspalvelijalle kannattaa aina tehdä selväksi, ettei ole tyytyväinen saamaansa palveluun.

Vaikka ei olisi mitään syytä olla tyytymätön? Tarkoitit varmaan kirjoittaa että asiakaspalveliljalle kannattaa aina tehdä selväksi kuka on boss.

Asiakkaana ei koskaan pidä näyttää asiakaspalvelijalle sitä että on tyytyväinen. Kyseessä on amatöörivirhe, jolla tekee hallaa itselleen ajatellen tulevia asiointia.

Ei, vaan se on juuri päinvastoin. Hankalien asiakkaiden asiat menee pinon alimmaksi.

Vierailija
117/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???!!!

ap

JOTENKIN JÄINEN? Sain kyllä aloituksesta sen käsityksen, että on ollut halveksuvan törkeä ja myyjä on mennyt itkien kotiin:D Onko mahdollista että ylitulkitset miehen tyylin olla asiallinen?

Miksi saat sellaisen kuvitelman kun sellaisesta ei ole ollut puhe.

Sanoin että töykeä ja tarkoitin täykeä. Tyly äänensävy ja töykeä. Vaikka muuten hän on aina niin kohtelias.

Vierailija
118/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina asiakaspalvelijoille oikein ystävällinen. Silloinkin kun he ovat tehneet virheen. Tällä tavoin he auliisti korjaavat virheensä ja saan aina hyvää palvelua. Se että on ystävällinen, ei tarkoita sitä, että yli kävellään.

Vain nuija kiukuttelee asiakaspalvelijoille, joten Jätä se sika.

Vierailija
119/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän heittää maksavan asiakkaan pihalle, pomo heittää hänet pihalle. Ajattele vaikka, miten valtavia summia yritykset käyttävät mainontaan, jotta niitä asiakkaita saataisiin sisälle.

Ei ei ei ja ei. Vaikka kuinka olisi "maksava (rivi)aasiakas" ei voi perceillä lakeja ja yleisiä pelisääntöjä vastaan. PerttiPerceilijä pihalle ja porttikielto (persona non grata:lle) perään.

Vierailija
120/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina asiakaspalvelijoille oikein ystävällinen. Silloinkin kun he ovat tehneet virheen. Tällä tavoin he auliisti korjaavat virheensä ja saan aina hyvää palvelua. Se että on ystävällinen, ei tarkoita sitä, että yli kävellään.

Vain nuija kiukuttelee asiakaspalvelijoille, joten Jätä se sika.

Niin minäkin olen itse aina ystävällinen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan