Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on tyly kassoille, tavarantoimittajille jne.

Vierailija
29.04.2024 |

Tapailemani mies on todella ihana ja mukava, mutta viimeksi oikeinpelästyin kun hänen piti puhua tavarantoimittajille. Äänensävy oli jäätävä. Samoin muistelelen viimeksi kassalla hän oli myöskin töykeä.

Pitäisitkö tätä merkkinä jostain isommasta?

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietenkin täysin samaa mieltä siitä kuinka ei kannata tutustua enempää. Mutta varsinainen ongelma on siinä, että tuollaisia "alemmilleen" alentuvasti puhuvia on Suomi täynnä. Siis aivan täynnä, koska emme ole kovin sivistynyt kansa ja tuo on huomattavan monen mielestä täysin normaalia käytöstä.

Tiedän useita isiä jotka tarkoituksella opettavat pojilleen tuollaisen mallin. Ja mitä enemmän taskun pohjalla pätäkkää, niin sitä rajummin palvelusväkeä tylytetään. Ja ei, tämä ei vaikuta epäsuotuisasti rahamiesten naisonneen. Tuo käytös vaan hyväksytään.

Vierailija
142/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten asiakaspalvelija on alemmassa asemassa kuin asiakas? Hänellähän on valta heittää se typerys vaikka pihalle jos siltä tuntuu.

Asiakas on se, joka lopulta maksaa palkan. Jos palvelu on luokatonta, ei heitä kohta ole.

Yksikään yksittäinen megalomaniaharhoissaan kaltaistensa kanssa kilpaa perceilevä perceputkonen ei maksa kenenkään palkkaa eikä moista tusinasääliötä kaipaa kukaan.

Kaikki asiakkaat yhdessä ovat yritykselle olemassaolon edellytys. Sen vuoksi yrityksen pitäisi aina tarjota asiakkaille parasta mitä pystyy. Aloittajan kertomuksen mukaan mies ei edes ole ollut millään tavalla törkeä näitä asiakaspalvelijoita kohtaan vaan ainoastaan asiallinen ja jäyhä. En kannusta puhumaan mitään törkeyksiä asiakaspalvelijoille

Oikeasti, mikä v.itun psykopaatti sä oikein olet? Sun jutut alkaa jo huolestuttamaan. Toivottavasti saat sinäkin joskus huonoa kohtelua osaksesi, niin tiefät ettei tunnu kovin mukavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeiden ihmisten kanssa ei kannata alkaa parisuhteeseen. Jossain vaiheessa ilkeydet kohdistuvat sinuun.

Ei se kerro ihmisen luonteesta mitään, jos hänellä on ammattitaitoa kohdata asiakaspalvelija.

Asiakaspalvelijan kohtaaminen ei ole ammatti. 

On se jos otamme jälkeenjääneen ja sosiaalisesti impotentin miessöttäjän perspektiivin?

Vierailija
144/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kertoo paljon millainen ihminen on pohjimmiltaan miten ihminen kohtelee vieraita ihmisiä. 

Ei kuitenkaan kannata tuudittautua mustavalkoisiin ajatuksiin. Minä olen babyface, viimeksi viime kuussa minua luultiin livenä 9 vuotta nuoremmaksi. Nämä babyface-jutut täytyy aina selittää juurta jaksain palstalla, koska täällä on ihmisiä, jotka eivät vain kykene ymmärtämään, että jotkut ihan oikeasti ovat babyfaceja eivätkä vain uskottele itselleen niin. 

Olen periaatteessa oikein ystävällinen ja kohtelias ihminen, mutta...

Vihaan ihmisiä. Heittämällä valtaosaa. Minussa on myös joskus sellaista sisäistä raivoa, ettei sitä ihan helposti uskoisi (tiedän syyt, en jaksa selittää tänne.)

Joskus se raivoo ryöpsähtää ulos minusta. Ihmiset, jotka eivät tunne minua läpikotaisin, kuvittelevat minun muuttuneen, käyttäytyvän oudosti tmv. koska harvemmin se raivo repeää näkyvästi.

Kun raivo repeää, ovat myös ajatukset sen sorttisia, ettei niitä saa tänne kirjoitaa. Eläimiä kohtaan en kuitenkaan ikinä tunne mitään inhoa tai vihaa. 

Pääosin olen siis oikein ihana ja lempeä ihminen, mutta koska olen ihminen, niin minullakin on puoleni ja puoleni.

Vierailija
145/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivo ryöpsähtää* 

Vierailija
146/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa*

Vierailija
147/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin suoraan elokuvasta kahdeksan surmanluotia. Puun mittaus

Vierailija
148/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija

143/144|

29.04.2024 | 18:54

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki asiakkaat yhdessä ovat yritykselle olemassaolon edellytys. Sen vuoksi yrityksen pitäisi aina tarjota asiakkaille parasta mitä pystyy. Aloittajan kertomuksen mukaan mies ei edes ole ollut millään tavalla törkeä näitä asiakaspalvelijoita kohtaan vaan ainoastaan asiallinen ja jäyhä. En kannusta puhumaan mitään törkeyksiä asiakaspalvelijoille.

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, mikä v.itun psykopaatti sä oikein olet? Sun jutut alkaa jo huolestuttamaan. Toivottavasti saat sinäkin joskus huonoa kohtelua osaksesi, niin tiefät ettei tunnu kovin mukavalta.

En minä ole mikään psykopaatti vaan päinvastoin erittäin mukava ihminen. Edelleen toistan että en kehottanut puhumaan törkeästi kenellekään vaan olemaan ainoastaan korostuneen asiallinen ja neutraali, kaikkea positiivista palautetta välttäen. Asiakaspalvelijoiksi pääsee nykypäivänä valitettavasti vaikka minkälaisia tonttuja. Ei osata käyttää veikkauskonetta ilman että kysytään työkaverilta neuvoa, painellaan vahingossa väärin alennusprosentit kassakoneeseen... 

Vierailija
149/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan sanonta, että miehen syvimmän luonteen tietää siitä, kuinka hän kohtelee niitä, joista hän ei voi hyötyä. Kuinka mies kohtelee esim epäviehättävää naista tai iäkästä naista. Siitä tunnistaa millainen mies pohjimmiltaan on. Tässä tapauksessa myyjän ja tavarantoimittajan  kohtelu paljasti jo miehen perimmäisen luonteen. 

Vierailija
150/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koskaan ei pitäisi tehdä liian pitkälle meneviä päätelmiä oikeasti tuntematta toista. Nuo minun raivopuuskani ovat harvinaisia, mutta silloin olen oikeasti vihaa täynnä enkä tiedä mitä voisin ihmiselle tehdä, jos minua oikein kunnolla provosoisi. Todennäköisesti en tekisi mitään, mutta en voi olla täysin satavarma. Eläimelle en ikinä olisi paha.

Osaan olla myös tiukka, jos aspa kohtelee minua epäarvostavasti. Livenä näitä tilanteita ei tule lähes koskaan, koska tässä maailmassa ulkonäkö ratkaisee kohtelun...

Kasvottomana saankin vähän mitä milloinkin osakseni. Sekin tekee katkeraksi. 

Vierailija
151/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myyjä, joten pyörin luonnollisesti paljon kassalla palvelemassa kassalla. Ihmettelen aikuisia ihmisiä, jotka ovat tylyjä, eivät tervehdi ja käyttäytyvät kuin minua ei olisi olemassakaan. Näitä on muuten paljon, etenkin n. 50-60 v miesten keskuudessa. Näin omasta näkökulmastani oletan, että nämä ihmiset ovat a. jälkeenjääneitä, b. jotenkin mielenterveydellisesti epävakaita (masentuneita?) tai c. yksinkertaisesti ikäviä tyyppejä, vaikka tämäkin saattaa kytkeytyä kohtaan b. Sanoisin siis, että on red flag, mutta onko se sitten sinulle miten ratkaiseva sellainen on sinusta kiinni, ap. Suoraan sanottuna kysyisin suoraan, miksi hän käyttäytyy näin. Itse kysyisin tapailemaltani tyypiltä asiaa, koska onhan se kummallista.

Vierailija
152/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

143/144|

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki asiakkaat yhdessä ovat yritykselle olemassaolon edellytys. Sen vuoksi yrityksen pitäisi aina tarjota asiakkaille parasta mitä pystyy. Aloittajan kertomuksen mukaan mies ei edes ole ollut millään tavalla törkeä näitä asiakaspalvelijoita kohtaan vaan ainoastaan asiallinen ja jäyhä. En kannusta puhumaan mitään törkeyksiä asiakaspalvelijoille.

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mikään psykopaatti vaan päinvastoin erittäin mukava ihminen. Edelleen toistan että en kehottanut puhumaan törkeästi kenellekään vaan olemaan ainoastaan korostuneen asiallinen ja neutraali,

Hyvin harvalle asiakaspalvelutyö on sitä mitä ne haluaa tehdä. Joten sinun neutraalilla käytöksellä ei ole mitään merkitystä. Kukaan ei ole kiinnostunut, ei se aspa eikä ne yritykset. Olet neutraalin näkymätön satojen muiden joukossa. Vai mitä luulet saavuttavasi?

Vierailija
153/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole mikään psykopaatti vaan päinvastoin erittäin mukava ihminen. Edelleen toistan että en kehottanut puhumaan törkeästi kenellekään vaan olemaan ainoastaan korostuneen asiallinen ja neutraali,

Hyvin harvalle asiakaspalvelutyö sitä              mitä ne haluaa tehdä. Joten sinun                    neutraalilla käytöksellä ei ole mitään                merkitystä. Kukaan ei ole kiinnostunut,            ei se aspa eikä ne yritykset. Olet                       neutraalin näkymätön satojen muiden             joukossa. Vai mitä luulet saavuttavasi?

No esimerkiksi aloittajalle sillä tuntuu olevan merkitystä. Itse todellakin annan negatiivista palautetta, jos sellaiseen on vähänkään aihetta. Ja noin yleisesti ottaen saavutan sillä sen että saan paremman palvelun kuin se asiakas joka osoittaa olevansa tyytyväinen saamaansa palveluun.

Vierailija
154/155 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

143/144|

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämmöiset täysin tavalliset, jokapäiväiset asiat pistää sut pelaamaan jotain aivan ihmeellistä sosiaalista peliä? 

Mitä ihmettä... Normaali ihminen ohittaa tuollaiset olankohautuksella, kiittää, toivottaa mukavaa päivänjatkoa ja lähtee jatkamaan elämää. 

Vierailija
155/155 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi