Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen olteko valmis elättämään miestä?

Vierailija
29.04.2024 |

Soft Guy era. Oletko valmis pitämään miestä hyvänä. Lahjoja ja ulkomaanmatkoja.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jos olisi paljon rahaa.

Vierailija
22/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan tuota elätettyäkin kun Suomeen muutti, kunnes sai töitä. Ei mulle olisi ollut mitenkään kauheaa, vaikka olisi joutunut pysyvästikin elättämään. Kyllä mun tuloilla kaksikin ihan ok:sti eläisi. Toki siinä tapauksessa, että pitäisi elättää, olettaisin että mies ottaa päävastuun kodinhoidosta ja ruoanlaitosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä miestä olen valmis paapomaan ja niin olen tehnytkin. Näihin yhteiseen 30 vuoteen mahtuu kaikenlaista.

Yhteiset rahat alusta saakka. On koti-isyys ja äityys vuosia, lomautuksia, pitkää sairauslomaa ja työttömyyttä.

Ei ole ulkomaanmatkoihin varaa, mutta perusarkeen ja satunnaiseen hemmotteluun.

Tai nyt ostin ekan reissun hänelle (+1) whiskeyreissulle Irlantiin kesäksi. Puolentoista viikon reissu 50v lahjaksi.

Vierailija
24/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auervaara Toyboy pkl:lta etsii taas kulissisuhdetta. On kuitenkin homo ja/tai bi.

Lähestyy kypsiä naisia ja etsii äitiä.

Haluaa pian yhteen asumaan. Saattaa näytellä puoli vuotta-vuoden hurmaavaa ja lupailla kuut ja tähdet. Täysin tunnekylmä, laskelmoiva hyväksikäyttäjä. Huijari. Tekee rahapetoksia ja ilmeisestikin muutakin epärehellistä. Rikosrekisteri? Saattaa olla pahoissa veloissa ja vaikeasti liemessä, liemissä, jauhoissa.

Vierailija
25/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä mieslapsihomma on? Enää ei haeta vaimoa vaan äitiä. 

Eroaako se jotenkin niistä naislapsista, jotka etsivät miehen sijasta isää/elättäjää? Niitä tapauksia ei ole jaksettu ihmetellä.

Vierailija
26/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haaveiletko ap kotimiehenä olosta? Miten vastapainoksi hemmottelisit elättäjääsi? Pitäisit talon kiiltävän puhtaana, valmistaisit monipuoliset ja terveelliset ateriat, pitäisit ulkonäkösi tiptop ja antaisit mahtavaa, naisen nautintoon keskittyvää seksiä?

En ole ap, mutta vastaan silti. Jos koti on yhteinen, niin on sen hoidonki pitäisi olla yhteistä. Ruokaa voisin toki tehdä, mutta olettaisin toki että välillä minua vietäisiin ravintoloihin. Ulkonäön suhteen muistuttaisin kehorauhasta. Seksin suhteen pidän itsestäänselvyytenä, että molempien nautinto pitää olla tärkeää. 

Vierailija
27/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haaveiletko ap kotimiehenä olosta? Miten vastapainoksi hemmottelisit elättäjääsi? Pitäisit talon kiiltävän puhtaana, valmistaisit monipuoliset ja terveelliset ateriat, pitäisit ulkonäkösi tiptop ja antaisit mahtavaa, naisen nautintoon keskittyvää seksiä?

En ole ap, mutta vastaan silti. Jos koti on yhteinen, niin on sen hoidonki pitäisi olla yhteistä. Ruokaa voisin toki tehdä, mutta olettaisin toki että välillä minua vietäisiin ravintoloihin. Ulkonäön suhteen muistuttaisin kehorauhasta. Seksin suhteen pidän itsestäänselvyytenä, että molempien nautinto pitää olla tärkeää. 

Millä logiikalla koti hoidetaan yhdessä jos toinen on ainoa joka rahoittaa sen? 

Vierailija
28/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaako se jotenkin niistä naislapsista, jotka etsivät miehen sijasta isää/elättäjää? Niitä tapauksia ei ole jaksettu ihmetellä.

Ei minusta eroa muuten milläänlailla, mutta naiset tekevät sentään kotityöt. Jos on puulämmitys, hakkaa halot ja lämmittää uunit.

Vierailija
29/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka muita miehiä edes olemassa kuin elätettäviä? Ei kiitos enää. Elätän vain itseäni.

Vierailija
30/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auervaara Toyboy pkl:lta etsii taas kulissisuhdetta. On kuitenkin homo ja/tai bi.

Lähestyy kypsiä naisia ja etsii äitiä.

Haluaa pian yhteen asumaan. Saattaa näytellä puoli vuotta-vuoden hurmaavaa ja lupailla kuut ja tähdet. Täysin tunnekylmä, laskelmoiva hyväksikäyttäjä. Huijari. Tekee rahapetoksia ja ilmeisestikin muutakin epärehellistä. Rikosrekisteri? Saattaa olla pahoissa veloissa ja vaikeasti liemessä, liemissä, jauhoissa.

Miksi muuten ne on aina homoseksuaaleja äidin etsijiä? Sitten kuitenkin vihaavat naisia eivätkä pelkää näyttää sitä sen jälkeen kun saavat itsensä elämääsi pysyvästi tai ainakin luulevat olevansa siinä pysyvästi.

Vierailija
31/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä samalla naisen logiikalla, jolla tätä vaaditaan miehen ollessa ainoa työssä käyvä.

Vierailija
32/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta eroa muuten milläänlailla, mutta naiset tekevät sentään kotityöt. Jos on puulämmitys, hakkaa halot ja lämmittää uunit.

Hienoa jos tuollaisia naisia on olemassa. Itse en ole kyllä törmännyt.

Vierailija
33/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä samalla naisen logiikalla, jolla tätä vaaditaan

En tunne yhtään naista jota miehensä elättäisi eikä ole tuttu vaade. No, saahan sitä vinkua. 

Vierailija
34/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, jos olisi rahaa. Voisin tehdä enemmän töitä ja mies voisi tehdä kotitöitä. 

Vierailija
35/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokainen tekee kykyjensä mukaan ja saa tarpeensa mukaan. Olen elättänyt yhtä miestä. Ostin hänelle autonkin, kun olin maksanut ajokortin. 

Vierailija
36/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat tiimi. Ovat yrittäjiä. Äiti on hoitanut kodin ja enemmän lapsia. Isä on paiskinut töitä. Tuosta on tullut minulle malli, jokainen tekee mitä osaa tai pystyy. Kaikki työ on samanarvoista. 

Eli voisin elättää miestä, jos ansaitsisin enemmän. Jos minulla olisi aikaa käydä töissä. 

Vierailija
37/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jäi työttömäksi. Ei ole vieläkään löytänyt työtä. Eli ei ole vaihtoehtoja kuin elättää.

Vierailija
38/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätän tällä hetkellä. Minä asun pääkaupunkiseudulla, mies kulkee yli puolet vuodesta ulkomailla opiskelemassa. Lomat on kotona ja tekee keikkatöitä, eli tienaa ehkä 1/4 tai 1/3 aiemmasta palkasta. Se vaan ei riitä vuodessa kaikkiin koulun kuluihin/asumiseen/matkoihin, joten minä maksan loput. (Vuodessa 5-8000€.) Sitten siihen omat kulut päälle; Asuntolainan lyhennykset ja muut asumisen ja elämisen kulut. Kerran vuodessa käydään kesälomalla jossain, olen maksanut viulut. Tämä on toki oma päätös, mutta en halua tehdä pelkästään töitä, vaan jokin "palkintokin" pitää saada raskaan vuoden jälkeen. Koska pidän matkailusta, niin sitten se palkinto on reissu jonnekin (töiden kesälomaraha tosin pitkälti kattaa tämän).

Kyllähän tämä pidemmän päälle on hemmetin turhauttavaa ja raskasta. Sairaanhoitajana saa tehdä yötä ja viikonloppuja, sekä ylitöitä päälle, että saa raavittua kasaan koulurahaa. Onneksi tämä sentään jossain vaiheessa loppuu ja tietää, että mies työllistyy kyllä heti valmistuttuaan. Mutta ihan heti en ala samanlaiseen työrupeamaan. Jos haluaa opiskella ukko lisää, niin säästäkööt sitten ensin. 

Perus elämisen voisin kustantaa, jos elämäntilanteen takia olisi pakko. Esim. sairastuminen tai työttömyys. Mutta ollaan kyllä sellaisilla aloilla, että töitä kyllä riittää, joten skenaario on mahdollinen lähinnä sairastumisen kannalta.

Vierailija
39/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jos mies lupaa antaa mulle kunnolla kalua päivittäin ja puhtiq riittöö täyttämään myös kakkosta.

Vierailija
40/41 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää elätä enkä ole elätettävänä.

Nuorempana exä elätti kun opiskelin ja sit itse elätin kun hän opiskeli.

Nyt näin kypsällä iällä en tod enää laita rahaa toisen elättämiseen.

Toki hemmottelen miestä, ostelen herkkuja, joista hän tykkää ja kivoja joulu- ja synttärilahjoja. Mutta en elättäisi missään nimessä. Enkä oleta, että hän elättäisi minut.