Nainen olteko valmis elättämään miestä?
Soft Guy era. Oletko valmis pitämään miestä hyvänä. Lahjoja ja ulkomaanmatkoja.
Kommentit (41)
Ei minun tuloillani pitkään miestä elätettäisi, mutta olen elänyt parisuhteessa, jossa on vuorotellen elätetty toista, ulkomaanmatkoihin ei tietenkään ollut yhden palkalla varaa.
Parisuhteessa ei koskaan riidelty rahasta, rahasta ei riidelty edes erotessa, vasta kun lopullista ositusta tehtiin tuli riita, kiitos toisen osapuolen neuvonantajan.
Tietenkin elättäisin omaa miestäni, jos on tarvis. Aion olla myös omaishoitaja, jos tarvitaan. Tällä hetkellä hän elättää minua eli olen kotirouva.
Olen tilapäisesti elättänytkin miestäni, mutta vain lyhyen aikaa. Nyt olemme tilanteessa, jossa molemmat tienaavat saman verran.
Elättämään tarvittaessa kyllä mutta ei sen jälkeen mitään ulkomaan matkoja tehdä kun on iso asuntolaina maksettavana.
Kun toista ihmistä rakastaa, raha on sivuseikka.
T: työssäkäyvä nainen
Ei minulla ole varaa omiinkaan ulkomaanmatkoihin. Olen kyllä miestä elättänyt silloin, kun hän oli hoitovapaalla Kelan korvauksella.
Mikä tämä mieslapsihomma on? Enää ei haeta vaimoa vaan äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun toista ihmistä rakastaa, raha on sivuseikka.
T: työssäkäyvä nainen
Lokkeilevat miehet harvoin rakastavat naista vaan nainen heille on kaikki resurssit tarjoava hyödyke. Esim. kotitöiden tekeminen ei kuulu valikoimiin lokkeillessa.
En, kummallakin oltava riittävästi omaa rahaa.
Jos olis varaa niin tietenkin ja ihan mielelläni, nyt on toisinpäin
Elättämään ja elättämään. Olen aina ollut miestäni isotuloisempi ja kyllä enemmän tietysti osallistun talouden menoihin. Tottakai.
No en todellakan vaikka varaa on.
No jonkunhan se pitää elättää jos ei osaa edes kirjoittaa.
Siis haaveiletko ap kotimiehenä olosta? Miten vastapainoksi hemmottelisit elättäjääsi? Pitäisit talon kiiltävän puhtaana, valmistaisit monipuoliset ja terveelliset ateriat, pitäisit ulkonäkösi tiptop ja antaisit mahtavaa, naisen nautintoon keskittyvää seksiä?
Tietysti. Ja sekin päivä todennäköisesti vielä tulee, puolisoni kun on minua vanhempi ja jäänee eläkkeelle ensin, jonka lisäksi haaveilee vielä jatkokouluttaumisesta jossain välissä.
Hän puolestaan elätti minua ja koko perhettäme, kun omat tuloni olivat naurettavan pienet silloin kun olin vanhempainvapaalla jonka jälkeen vielä opiskelin uuden ammatin.
Tällä hetkellä molemmat tienaa ihan hyvin ja kulut jakautuu tasaisesti, mutta meille on ollut aina ihan selvää, että jos toinen haluaa opiskella tmv. niin sitten se joka käy töissä elättää koko perheen.
En nyt ketä tahansa miestä mutta omaani tietysti elättäisin.
Joillain reunaehdoilla kyllä. Asuminen ja ruoka hoituu, varmaan jokunen tarpeellinen vaatekin jos sairastuu tms. Lähtökohtaisesti oletan puolisonkin hankkivan vähintään oman toimeentulonsa, mielellään maksaa myös osuuden yhteisestä lapsestamme.
Lahjoja ostan jos jotain osuvaa tulee vastan, mutta juhlapäivät sujuu myös ihan hyvin ilmanväkisin hankittua krääsää. Matkoja ei ole toistaiseksi tarvinnut hänelle edes harkita maksavani, hänellä on omaakin rahaa.
Oltaan oltaan heti kun käyt koulus loppuun.