Mitä teet ekana kun nouset sängystä?
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Korkkaan kaljan.
viikonloppuna tai 2x kk korkkaan viinin amulla,ihan oma fiilis siinäkin,,nooh joskus lonkeroita 6 jos on,,usein eilen menneet,,saa energiaa jos uutta hakua suunnitella
Se riippuu aamusta. Katson puhelinta, menen vessaan tai juon vettä.
Vierailija kirjoitti:
Laitan kahvin tulemaan ja sitten vessaan. Ei ole vielä kuuskymppisenä pidätys vaikeuksia.
Ei mullakaan pidätysvaikeuksia ole, ompa vaan mukavampi kun ekana käy vessassa ja sitten touhuaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Petaan sängyn, sitten vessaan. Jos on kiire, käyn laittamassa päiväkotilaisen huoneeseen valon ennen vessakäyntiä ja huutelen huomenia.
Onko turhempaa asiaa kuin sängyn petaaminen? Lopetin kyseisen touhun noin kolmekymmentä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petaan sängyn, käyn vessassa, harjaan hiukset ja laitan dödöä.
Nukkumisen jälkeen sänky saisi olla avoin jonkun aikaa ennen pelaamista. Nukkuessa hikoillaan jne ja peti saa tuulettua.
Jonkin aikaa? Minulla sänky on petaamatta 365 päivää vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen vessaan. Puen vaatteet. Laitan kahvin kiehumaan ja napsautan tietokoneen päälle.
Ei meillä yksikään tietokone napsahda päälle, lepotilasta käynnistyy kun vähän liikauttaa hiirtä.
Minä katkaisen tietokoneesta virran joka kerta, kun lopetan käytön. Lepotilassa en pidä konetta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei käy suihkussa? Hyi kun olette ällöttäviä.
Suihkussa ehtii käydä lauantaina. Muun viikon pärjää ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kerran viikkoon riittää minulle ainakin hyvin, liian tiheät pesut vaan kuivattaa turhaan. En hikoile eikä mun hiukset rasvoitu ollenkaan. Kukaan ei ole valittanut hajustakaan, joten oletan olevani ihan puhdas.
Kävelen keittiöön ja painan kahvikeittimen päälle (ladattu illalla valmiiksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kerran viikkoon riittää minulle ainakin hyvin, liian tiheät pesut vaan kuivattaa turhaan. En hikoile eikä mun hiukset rasvoitu ollenkaan. Kukaan ei ole valittanut hajustakaan, joten oletan olevani ihan puhdas.
Harvinaista, että joku kertoo itsestään näin täällä, kun enemmistö käy suihkussa joka päivä. Tai sitten se on vain harhaa, koska sellaiset eivät vastaa (niin hanakasti) jotka tekevät toisin.
Avaan ikkunan niin että peti tuulettuu. Sitten vessaan ja kahvinkeittoon.
Aamukahvi vaan on niin parasta, mutta vasta aamupuuron jälkeen.