Mitä teet ekana kun nouset sängystä?
Vessa vai suihku vai hammaspesu vai aamujooga tai muu?
Kommentit (374)
Kiskottelen, raavin vähän selkää ja meen vessaan.
Raotan makkarin verhoja ja kyylään
Aamupissa, hammaspesu, kahvi tippumaan ja valmistumista odotellessa kerkeää hyvin käydä kakalla, siitä se päivä lähtee!
Otan jääkaapista kylmän juoman joka sisältää alkoholia..
.
Käyn kusella tai paskalla. Juon vettä.
Takaisin sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Otan askeleen 😂
Ja vielä tätäkin ennen laitan jalat lattialle niin voin nousta siitä sängystä.
siitä sitten suuntaan seuraaviin askareisiin.
Ensin vessa, vesilasillinen ja verenpainelääke.
Siitä sitten etiäppäin.
Suuntaan kampauspöydän ääreen ja suihkutan lisää parfyymiä, kuivashampoota hiuspohjaan ja dödöä hikikainaloon. Äläpäänpyyhkäisy savetella ja parfymoitu side vanhan tilalle. Tässä vaiheessa henkilökunta jo saapuu paikalle lisäämään meikkipohjaa ja kiristämään korsetin.
Wc, sitten kahvin jonka olen ladannut valmiiksi, painan nappulasta päälle, teen voileivän. Avaan tv ja katson tv1 tai mtv3 aamutv.
Halaan ukkoa, meen vessaan, laitan kahvin tulemaan ja palaan vielä hetkeks sänkyyn. Ihmettelen, että miten me voidaan olla jo 73- vuotiaita!
Eiköhän suurimmalla osalla ensimmäisenä ole älypuhelimen tsekkaus. Itse ensin sammutan herätyskellon (se on puhelimessa, mutta ei äly-sellaisessa), sammutan cpap-laitteen ja otan maskin naamalta, sitten menen vessaan, pesen cpap-maskin ja purentakiskon, otan aamulääkkeet, rupean tekemään aamiaista. Suihkussa en aamuisin käy, kun iltaisin käyn. Hampaat myös pesen vaan iltaisin.
Silitän ja halaan koiraani ja toivotan sille hyvää huomenta <3
Ennen kuin edes nousen, laitan kostutustipat silmiini. Sitten käyn wc:ssä ja pesen hampaat. Sitten menen aamupesulle. Suihkussa olen käynyt ennen nukkumaan menoa.
Vierailija kirjoitti:
Halaan ukkoa, meen vessaan, laitan kahvin tulemaan ja palaan vielä hetkeks sänkyyn. Ihmettelen, että miten me voidaan olla jo 73- vuotiaita!
Oho. Anteeks, tuli jo aika monta "ekaa".
Puen vaatteet päälle ja vien koiran ulos.