Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet ekana kun nouset sängystä?

Vierailija
28.04.2024 |

Vessa vai suihku vai hammaspesu vai aamujooga tai muu?

Kommentit (374)

Vierailija
321/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei käy suihkussa? Hyi kun olette ällöttäviä.

Likaantuuko yön aikana jotenkin erityisesti? Itselleni ei aamusuihku ole vaihtoehto kuin pakon edessä, yök.

Vierailija
322/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni menee ekaksi vessaan, ilmeisesti tarpeilleen.  Tietysti on ihan hyvä että ne toiminnot suoritetaan vessassa, mutta onko oikeesti niin että te pystytte menemään vessaan silloin kun on aamu? Mun vessakäynnit, siis tarpeillaan käyntini merkkaa muu kuin se että mikä vuorokaudenaika on.

Jos ei aamulla ole tarvettä mennä vessaan niin en mene. Vai voiko teillä tosiaan olla elämä niin säännöllistä, että on myöskin tarve mennä  aamulla ekaksi vessaan.

Kunnioitan sellaisia ihmisiä. Itse menen vaan kun on tarve. 

Jos ei aamulla ole pissahätä, niin oletettavasti olen itse juonut edellispäivänä liian vähän. Eli koska en pääsääntöisesti käy yöllä, niin aamulla on syytä jo olla tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän käteen.

Vierailija
324/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä.

Vierailija
325/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hieman liukuvoidetta ja kiersin sängyn rouvan puolelle herättelyjä jatkamaan.

Vierailija
326/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni menee ekaksi vessaan, ilmeisesti tarpeilleen.  Tietysti on ihan hyvä että ne toiminnot suoritetaan vessassa, mutta onko oikeesti niin että te pystytte menemään vessaan silloin kun on aamu? Mun vessakäynnit, siis tarpeillaan käyntini merkkaa muu kuin se että mikä vuorokaudenaika on.

Jos ei aamulla ole tarvettä mennä vessaan niin en mene. Vai voiko teillä tosiaan olla elämä niin säännöllistä, että on myöskin tarve mennä  aamulla ekaksi vessaan.

Kunnioitan sellaisia ihmisiä. Itse menen vaan kun on tarve. 

Minä menen vessaan ensimmäiseksi sen takia, kun se on ensimmäinen kohde reitin varrella. Siitä jatkan matkaa kodinhoitohuoneeseen pukemaan työmatkavaatteet. Siitä jatkan keittiöön hakemaan jääkaapista eväät ja muut tilpehöörit. Siitä eteiseen, koira ulos pissalle, koira sisään, siinä samalla laitan kengät jalkaan ja takin päälle ja nappaan avaimet mukaan ja lähden töihin. Näin tulee käytettyä hyödyksi jokainen sekunti eikä tarvitse haahuilla pitkin kämppää eestaas ja häiritä muiden unia. Töissä ei ole vessaa niin joka tapauksessa pitää käydä vessassa ennen töihin lähtöä tai joutuu yön jatkeeksi pidättelemään 4-5 tuntia.

Vierailija
327/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän koiraa ja avaan sille parvekkeen oven. Sitten petaan sängyn ja käyn vessassa. Pukeudun, otan lääkkeet ja lähdemme koiran kanssa ulos. Sen jälkeen ruokin koiran ja teen itselleni kahvit ja meikkaan. Lopuksi pesen hampaat ja lähden töihin.

Vierailija
328/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei käy suihkussa? Hyi kun olette ällöttäviä.

Likaantuuko yön aikana jotenkin erityisesti? Itselleni ei aamusuihku ole vaihtoehto kuin pakon edessä, yök.

Jokainen hikoilee vähintään puoli litraa yön aikana. Näiden kuivuneiden hikien kanssa sitten lähdetään raikkaana töihin..

Vierailija
329/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävää kissan kiehnääminen ja maukuminen ruuan perään.Joskus tulee vessaankin mukaan ja hypähtää syliin kehräämään.Sitten menee kissanpuuhun ihmisiä ja lintuja tarkkailemaan.Kun lämpenee kunnolla, menee parvekkeele hra Siam.

Vierailija
330/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisen.

Vierailija
331/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vetää kainaloonsa "5 minuutiksi." Etenkin iltaisin ja aamuisin hän on kova halailemaan/ pitämään hyvänä. (ulkomailta)

Vierailija
332/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaan makuuhuoneen ikkunaverhot

Vierailija
333/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän esinahan paikalleen koska se vetäytynyt taakse yön aikana. Jahka aamuseisokki helpottaa. 

Vierailija
334/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vetää kainaloonsa "5 minuutiksi." Etenkin iltaisin ja aamuisin hän on kova halailemaan/ pitämään hyvänä. (ulkomailta)

Mikä niissä ulkomaalaisissa viehättää?

Vierailija
335/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pienet hömpsyt

Vierailija
336/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan verhot, käyn vessassa, ruokin kissat, käyn suihkussa, laitan kahvin tippumaan, petaan sängyn jne...

Vierailija
337/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisen

Vierailija
338/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan annoksen tyroksiinia.

Vierailija
339/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasen.

Vierailija
340/374 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja tupakka. Molemmat ulkona vaikka olisi -35 ja kahvit aina ulkona oli tupakkaa tai ei. Muuten ei herää ikinä.