Mitä teet ekana kun nouset sängystä?
Vessa vai suihku vai hammaspesu vai aamujooga tai muu?
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Masturboin. Ei lähde päivä käyntiin ilman sitä.
N.
Minä taas rakastelen mieheni kanssa heti herättyäni, äänekkäästi ja rajusti. Vasta kun olen tullut niin imetän vieressä olevaa vauvaa ja vaihdan sen vaipat. Esikoinen on jo tajunnut nousta pedistämme vähän aiemmin pois ja laittanut aamupiirretyt lujalle, etteivät intohimomme äänet häiritse.
Vessaan pissalle, aamutakki päälle ja sitten koneelle. Töitä en heti aloita mutta täytyy toki iltis lukea. Sitten haen jotain kevyttä aamupalaa (jogurtti, appelsiinimehu) siihen koneen ääreen. Sängyn petaan vasta kun puoliso on noussut pari tuntia minun jälkeeni.
Käyn kusella. Sitten kahvia naamariin ja sen jälkeen paskalle.
Juon lasillisen vettä verenpainelääkkeen kera, seuraavaksi suuntaan vessaan.
Työaamuina ekana vessaan, sit kylppärille hampipesulle ja pikasuihkuun. Sit dödö ja vaatteet päälle ja kissalle ruoka, eväät kaapista mukaan ja töihin. Vapaapäivien aamuna eka vessaan ja sit epämääräistä haahuilua.
Herätän naisen/naiset.Lyön eurot kouraan ja lemppaan ne pihalla veturista.Sitten jotain huiviin ja kuormaa hakee.(saksan maalla)
Ensimmäiseksi käyn kusella ja sitten teen hellaan tulet ja panen kahviveden kiehumaan.
Tirautan kimakan pierun, sitte jalkoja ravistellen raahustan jääkaapille, korkkaan oluen lösähdän sohvalle telkku auki, pari kolmen kaljan jälkeen ryhdyn haukkumaan hallitusta, välillä kajautan pari säkeistöä työväenlauluja.
Rukoilen, että Jumala on varjellut minua taas yhden yön yli niin, että olen yhä elossa.
Kissan rapsutus (se nukkuu yleensä mun vieressä), vessa, kissan ruokinta.
Ko aamusta kampean sängystä ylös, noustuani seisomaan kouraisen ihteäni haaroista ja laitan kivekset oikeaan lahkeeseen jos on tiukat bokserit. Tämä kouraisu liike on ollut aamuruutini jo pitkään, en tiedä mistä se johtuu.
Vaikka joskus nukun alasti tulee kiveksi kouraistua, kai ne on jotenkin rutussa yön jäljeltä ja vaativat asettelua.
Ja, onhan ne komeet aikuisen miehen kulkuset kun ne laskeutuvat nätisti karvojen seassa alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masturboin. Ei lähde päivä käyntiin ilman sitä.
N.
Miehen puhetta! 👍
Niin, sinähän sen tiedät kun olet tuon kirjoittanut.
Vessaan pissalle, tupakalle, paskalle, kahvi tulille, aamupano.
Halailen koiria vähän aikaa (ne jäävät vielä nukkumaan pariksi tunniksi), sitten vessaan, huuhdon kasvot kylmällä vedellä (koska se herättää mukavasti), pesen hampaat ja menen laittamaan kahvia.
Ekana puen sukat, on hullun kylmät lattiat ympäri vuoden. Sitten kahvi tippumaan, pissalle, puen loput vaatteet, otan kahvia ja sen kanssa takapihalle tupakalle.
Vierailija kirjoitti:
Kissan rapsutus (se nukkuu yleensä mun vieressä), vessa, kissan ruokinta.
Puhutaanko tässä nyt naisesta ?
Istun sängyn laidalla ja ähisen n. 10min, kunnes olen kerännyt sen verran rohkeutta että selkäni kanssa uskallan ponkaista ylös. Siitä se päivä sitten pikkuhiljaa lähtee käyntiin.
Ihan ensimmäiseksi katson tabletilta päällimmäiset uutisotsikot. Sitten vasta vessaan.
15 min.
Ethän tuossa ehdi saada itseäs ihmisen näköiseksi. Et ehdi peseytyä. Meikkaaminen WTF!
Haiseva hirviö.