FWB seksisuhteet ja kokemuksia ??
Kertokaa kokemuksia te kellä on/ on ollut seksisuhde , fwb kaveri, tms rakastaja löytyy kokemuksia ja mistä homma lähtenyt liikkeelle ja miten eteni. Oletteko pysynyt väleissä jos toisella osapuolella onkin tullut parisuhde ja onko tullut yllättäviä rakastumista ?
muutkin jutut fwb suhteisiin liittyen tervetulleita
Kommentit (15)
Mulla tää vakipano on myös paras kaveri. Yleensä jos nähdään jomman kumman luona niin pannaan, yleensä 1-2 kertaa kuussa. Alkaa yleensä niin että ilta vaan venähtää ja toine päättää jäädä yks. Seurustelua kokeiltiin hetki, mutta molemmat pidettiin sitä liian ahdistavana joten siksi näin. En valmistaudu sen enempään kuin muittenkaan kavereitten tapaamisiin
Vakkari on vähän kuin kaveri, jonka kanssa tulee välillä nussittua. Sheivaan ja käyn pesulla kyllä seksiä varten, mutta en erityisesti laittaudu. Parasta on se, että ei jännitä, vaan tuttu ihminen. Saatetaan myös katsoa leffaa, jutella niitä näitä, käydä salilla tai vaikka ripustaa pyykkejä.... Suhde meidän välillä ei ehkä toimisi, mutta seksi jumalaisen hyvää.
Yks juttu meneillään. Toistaiseksi ongelmitta mennyt. Kumpikin tietää että tämä on vaan hetken juttu. Ei rakastumisia, ei sitoumuksia. Molemmat olemme kuitenkin jo varattuja. Baarista alkoi.
En ota tavaksi pettää eli ekaa kertaa tässä tilanteessa, mutta jatkunut pari kuukautta ja useita kertoja siis hommailtu.
Auttakaas hei tässä tilanteessa miestä ?
Mulla on juuri tämän tapainen suhde erään vanhemman naisen kanssa hän on yli 50 v ja itse olen 34 v mies. Meillä on pitkään ollut fwb suhde eli naidaan mutta myös katsotaan elokuvia,ulkoillaan, syödään mutta sen lisäksi puhutaan myös kuulumisia ja muuta syvällistäkin. Meidän välillä suhde ei kuitenkaan toimisi ja molemmat tietää sen . Nyt tässä onkin ongelma se että olen tavannut töiden nuoren naisen kehen olen vähän ihastunut vaikka ei tunneta vielä kuin kuukauden ajalta.
Haluaisin pysyä tämän vakipanon kanssa kuitenkin hyvissä väleissä ilman seksiä joten miten ihmeessä tässä sanoisin että on uusi nainen kuvioissa johon haluan keskittyä häneen mutta en todella halua hänen kanssa välejä hylätä???? . Olen aiemmin ollut todella vaikeassa suhteessa narsistinaisen kanssa ja siksi en uskalla lähteä täysin uuteen suhteeseen ja pelottaa että tässä käy niin että tämä uusi tinder tuttavuus lähtee toisen mukaan ja samalla menee välit tämän tutun naisen kanssa. On aiemmin tullut näpeille samassa tilanteessa kun hyppäsin suin päin uuden naisen mukaan kunnes selvisi että hän pyöritti toistakin miestä minun lisäksi. Olen mies joka ei halua loukata ketään ja särkeä sydämiä
m34
Vierailija kirjoitti:
Yks juttu meneillään. Toistaiseksi ongelmitta mennyt. Kumpikin tietää että tämä on vaan hetken juttu. Ei rakastumisia, ei sitoumuksia. Molemmat olemme kuitenkin jo varattuja. Baarista alkoi.
En ota tavaksi pettää eli ekaa kertaa tässä tilanteessa, mutta jatkunut pari kuukautta ja useita kertoja siis hommailtu.
tuliko morkkista pettämisestä vai sattuiko ihan vahingossa ??
Ei morkkista. Joskus tilanne vaan vie mennessään. Luulin ettei niin ikinä kävisi mulle. Olkoot ensimmäinen ja viimeinen juttu, mutta en ihan vielä voi (halua) tästä luopua.
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva löytää nainen fwb suhteeseen 😋 M49v Jns
Tännekin kalpaisi mukava, aikuinen nainen.
M51 Espoo
kaverin kanssa pelaillaan tehdään sitä sun tätä ja sitten voidaankin olla jo nussimassa, ollaan kumpikin ikuisuus-sinkkuja niin ei haittaa meitä kumpaakaan, vaan nautiskellaan ilman sitoumuksia, kavereita jo 20 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
kaverin kanssa pelaillaan tehdään sitä sun tätä ja sitten voidaankin olla jo nussimassa, ollaan kumpikin ikuisuus-sinkkuja niin ei haittaa meitä kumpaakaan, vaan nautiskellaan ilman sitoumuksia, kavereita jo 20 vuoden takaa.
Oletteko samaa sukupuolta? Miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51 Espoo
Sori, mulla on jo vakkari.
N51.
Vierailija kirjoitti:
Auttakaas hei tässä tilanteessa miestä ?
Mulla on juuri tämän tapainen suhde erään vanhemman naisen kanssa hän on yli 50 v ja itse olen 34 v mies. Meillä on pitkään ollut fwb suhde eli naidaan mutta myös katsotaan elokuvia,ulkoillaan, syödään mutta sen lisäksi puhutaan myös kuulumisia ja muuta syvällistäkin. Meidän välillä suhde ei kuitenkaan toimisi ja molemmat tietää sen . Nyt tässä onkin ongelma se että olen tavannut töiden nuoren naisen kehen olen vähän ihastunut vaikka ei tunneta vielä kuin kuukauden ajalta.
Haluaisin pysyä tämän vakipanon kanssa kuitenkin hyvissä väleissä ilman seksiä joten miten ihmeessä tässä sanoisin että on uusi nainen kuvioissa johon haluan keskittyä häneen mutta en todella halua hänen kanssa välejä hylätä???? . Olen aiemmin ollut todella vaikeassa suhteessa narsistinaisen kanssa ja siksi en uskalla lähteä täysin uuteen suhteeseen ja pelottaa että tässä käy
Kyllä aikuinen nainen ymmärtää. Minä ainakin. Kerro vaan rohkeasti. Ties vaikka kannustaa sinua yrittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51 Espoo
Sori, mulla on jo vakkari.
N51.
Ehkä löydän jostain kaksoissisaresi 😉
Mun fwb-kaveri oli pitkään mustasukkainen kun aloin seurustelemaan nykyisen poikaystäväkokelaan kanssa. Ymmärränhän minä senkin, kun joutuukin nyt yhtäkkiä jakamaan eikä paneminen onnistukaan ihan milloin mieli tekee. Nykyään tuntuu että se vaan paransi tätä kuvioo, seksikin on parempaa kun sitä on harvemmin ja siinä on hänen sanojensa mukaan se kielletyn hedelmän maku