Minkälaisista tavallisista naisista kiinnostut?
Jätetään nyt täydelliset naiset tästä pois. Kertokaa, millaiset ns tavisnaiset on kiinnostaneet teitä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot, kissamaiseiset säkenöivät silmät, pitkät hiukset, piukka mutta sopivasti muodokas peppu, muodokkaat rinnat, kapea vyötärö. Ei ylipainoinen
Sellainen tavisnainen sitten. Ja unohtuiko mainita, että on myös tohtoriksi väitellyt?
Ei missään taoauksessa! Arvostan enemmän jos nainen on tavallinen duunari.ja kätevä käsistään jossain asiassa kuten ompelussa jne. En halua.liian lukenutta naista vaikka ulkoisesti.toivon.naisen olevan kaunis.ja kiinnostunut pitämään itsestään huolta. Tohtorinaisesta tuskin on minkään tason kodin hengettäreksi
Naisellisista, jolla tarkoitan ystävällisyyttä, hymyä ja herkkyyttä. Se feminiinisyys kuuluu myös naisen äänestä ja puheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoiset, ystävälliset, fiksut joilla ei ole kunnianhimoisia suunnitelmia elämälleen. Tavallisuudesta nauttivat ihan tavalliset naiset.
Miksi ei saa olla kunnianhimoisia suunnitelmia?
Eri, mutta en minäkään halua naista joka haluaa sitä ja tätä ja tuota kun itse olen flegmaattinen seilaaja vailla päämäärää. Tyydyn helposti tylsään tasaiseen arkeen jne. Vaikka tokkopa sellainen kunnianhimoinen ja toiminnannälkäinen nainen kauaa jaksaisi tällaista katsellakaan.
Siis tarkoitetaanko nyt ihan tavallista naista, eikä mitään ylipainoista lyhyttä ihmistä? Lyhyistä ylipainoisista jos on kyse, niin heistä en pidä lainkaan, heissä ei ole mitään hyvää. Ei edes sitä hyvää luonnetta mikä tavallisilla naisilla on.
Itse siis määrittelen tavallisen naisen normaalipainoiseksi jonka pituus on 167 sentistä ylöspäin. Heissä kiinnostaa lähinnä luontainen kauneus sekä luonnollisuus jota ei tarvitse kätkeä meikkien taikka löysien vaatteiden alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot, kissamaiseiset säkenöivät silmät, pitkät hiukset, piukka mutta sopivasti muodokas peppu, muodokkaat rinnat, kapea vyötärö. Ei ylipainoinen
Sellainen tavisnainen sitten. Ja unohtuiko mainita, että on myös tohtoriksi väitellyt?
Vastauksestasi päättelen, että olet lihava reppana joka epätoivoisesti kuvittelee luotaan työntävän ulkomuotonsa yltävän tavallisen naisen määritelmän tasolle? 😂
Siro hoikka kaunis ja EI feminasse eli 5% nuorista suomalaisista naisista.
Tohtorinainen on luultavasti myös kodinhengetär ennemmin kuin duunarinainen. Korkeammin koulutetuilla on usein parempi palkka, mahdollisuus etätyöhön ja osittaiseen työaikaan ja näiden johdosta enemmän aikaa ja rahaa kodinhengettärenä puuhailuun.
Miellän tavallisen naisen normaalipainoiseksi, en punkeroksi, kuten nykyään tavataan ajatella. Ilmeisesti olen eri aikakaudelta. Ei minun kouluaikaan ollut tätä nykyistä lihavuusepidemiaa. Monen sadan hengen koulussa oli yksi reilusti lihava ja muutama ylipainoinen, kun nykyään ovat enemmistönä. Ylipaino ei silti ole ihmisen normaali olotila.
Vierailija kirjoitti:
Miellän tavallisen naisen normaalipainoiseksi, en punkeroksi, kuten nykyään tavataan ajatella. Ilmeisesti olen eri aikakaudelta. Ei minun kouluaikaan ollut tätä nykyistä lihavuusepidemiaa. Monen sadan hengen koulussa oli yksi reilusti lihava ja muutama ylipainoinen, kun nykyään ovat enemmistönä. Ylipaino ei silti ole ihmisen normaali olotila.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. En usein katso televisiota ja nyt kun pitkästä aikaa katsoin kotimaisia ohjelmia niin pisti silmään miten suurin osa ihmisistä on isomahaisia pullaleukaisia punkeroita. Varsin hyvinvoivaa kansaa me suomalaiset näköjään.
Tavisnainen, eli bmi 19-25 ? Hehän ovat jo lähtökohtaisesti vallan ihania
Erityispiirteitä itseäni heissä kiehtoo ja jos pitäisi erikseen nimetä, niin ulkonäössä siniset / vihreät silmät ja hymyilevät kasvot herättävät mielenkiinnon. Käsien taidoista aina plussaa ja varsinkin leivontataidoista tuplatripla boonukset päälle. Ja koska itseäni miellyttää elämisen helppous niin itsenäiseen ajatteluun kykenevä nainen olisi oikeinkin mielenkiintoinen tapaus,eli blondit passaan seuraavalle jos on lisäksi enimmäkseen harmiton niin eiköhän se olisi aika liki siinä.
Omat hampaat ja jos lämpimän kakan vielä päästää ja miehen painon kestää niin koulutan kyllä loput ja muokkaan itselleni sopivaksi. No problem. Siihen vaan riviin niin minä alan valkkaamaan.
Keskustelun tarkoituksena oli ilmeisesti, että miehet olisivat kehuneet lihavia naisia, mutta valitettavasti vain hoikat tavisnaiset tuntuu kiinnostavan. Kommenttia naisilta?
Tämä ketju tuo esille ainakin sen, että miehillä on väärä kuva tavisnaisesta. Suomalainen tavisnainen on vähintään lievästi ylipainoinen, kuten suomalainen tavismieskin.
Mua kiinnostaa hyväsydäminen, eloisa ja paljon lukeva nainen, ulkoisista piirteistä innostaa pilke silmäkulmassa ja sekaisin oleva luonnonkihara tukkapehko :D
Itsensä kanssa sinut oleva nainen. Iloinen, huumorintajuinen ja aito. Päässä pitää olla järkeä, ei kiireinen, ei stressaantunut, sellainen, joka osaa rentoutua eikä ota kaikkea liian vakavasti. Sopusuhtainen, voi siis olla hoikka, pyöreä, lyhyt taikka pitkä. Silmät kertovat ihmisestä paljon. Eikä mikään loukkaantujatyyppi, osaa nauraa itselleenkin. Ei mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoiset, ystävälliset, fiksut joilla ei ole kunnianhimoisia suunnitelmia elämälleen. Tavallisuudesta nauttivat ihan tavalliset naiset.
Miksi ei saa olla kunnianhimoisia suunnitelmia?
KOska se on uhka onnelle
Lisättäköön vielä tavallisen hyvän naisen vaatimuksiin sellainen asia kuin trimmaus. Ei siis mitään poslaria vaan kauniisti trimmattu ja rajattu karvakolmio häpykarvoituksena saa minulta pisteet. Sellainen siistimätön pehko on vähän turn off mut kestän kyllä jos sellainen on mutta joudun huomauttamaan.
Ihmeellistä haastamista taas. Joku ei saisi haluta kunnianhimotonta kumppania. Enkö minäkään naisena? Yhdestä erosin kun oli niin raskasta elämää, koko ajan piti suorittaa seuraavaa tavoitetta. Tai joku haluaa liian nuoren kuuloista naista. Jos se toivoja oli vaikka itse hätäiseen kitoa muuttanut??
Miksi pitää provosoitua jonkun tuntemattoman kumppanitoiveista? Ei meistä kukaan ole kaikkien mielestä ihana, riittää että sen oman silmissä on.