Nainen! Onko sulle ok jos miehesi katsoo aikuisviihdettä
Kommentit (14)
On ja välillä katsotaan yhdessä ennen kun harrastetaan seksiä.
No on, jos en jaksa harrastaa seksiä (näin ei ole kyllä koskaan käynyt :D)
Jos taas mies ei jaksa harrastaa seksiä sen takia että katsoo aikuisviihdettä, niin se ei olisi mulle ok.
Lehdistä saa katsoa. Laitteita ei saa saastuttaa.
Tottakai miehillä on myös oikeus viihteeseen.
Naisena katson koska kerta viikkoon tai kahteen on liian vähän. En kysele lupaa.
Jos mies katsoo niin katsoo. Ei tarvi lupaa. Tosin jos kiinnostus kokonaan yhteiseen seksiin tästä vähenee tai loppuu niin kysyn kyllä voinko hakea muualta.
No siis olisi se ok katsoa, mutta sitten ei ole ok jos aikuisviihteen katsominen on pois meidän seksistä. Minä jaksan ja haluan sekstailla.
on ok. joskus katsotaan myös yhdessä ja minäkin katson joskus yksin.
On, kunhan ei mikään addikti ole. Katson itsekin silloin tällöin, ja katsotaan yhdessä.
Ei. Haluan ajatella mieheni olevan aikuinen, jota kiinnostaa seksissä muukin kuin penetraation katsominen, missä nainen on lähinnä objekti. Toki hän varmasti katsoo aikuisviihdettä, mut mä en halua tietää siitä mitään.
Katselin joskus jonkun klipin, jossa naista pantiin joka läpeen. Asennon vaihtuessa nainen kiitti miestä lapsekkaalla äänellä 😳🤮 Hyi helv....
En ymmärrä miksei saisi katsoa. Itsekin katson. Ja yhdessä myös voidaan mielellään katsoa.
No ei jos tekee sen mun nähden. Eri asia jos katsotaan yhdessä. 👀
Ei hän tarvitse minulta lupaa. Katsokoot miten tahtoo, mutta toive olisi että lain rajoissa ja kohtuudella niin ettei haittaa muuta elämää.
Ei ole.