Minkälaisista tavallisista naisista kiinnostut?
Jätetään nyt täydelliset naiset tästä pois. Kertokaa, millaiset ns tavisnaiset on kiinnostaneet teitä?
Kommentit (40)
Olen ylemmän tason mies niin vaan kauniit käy. Tavikset on nou nou.
Naapurintyttömäiset, sirot ja iloiset. Hitusen meikkiä, ujot ja silmälasipäiset
Lähikoulussa on useampi kiinnostavan näköinen tapaus.
Normaalipainoiset, ystävälliset, fiksut joilla ei ole kunnianhimoisia suunnitelmia elämälleen. Tavallisuudesta nauttivat ihan tavalliset naiset.
Älykäs, hauska, rento, cool, koulutettu, ammattitaitoinen....sehän on Iida Tikka. Mun mielestäni lisäksi varsin viehättävä. Mutta ns. tavis muuten ulkoisesti jos nyt ymmärsin kysymyksen oikein.
Vierailija kirjoitti:
Olen ylemmän tason mies niin vaan kauniit käy. Tavikset on nou nou.
0/0
Meikittömät ja luonnonväriset hiukset. Heillä on itseluottamusta juuri tästä syystä
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoiset, ystävälliset, fiksut joilla ei ole kunnianhimoisia suunnitelmia elämälleen. Tavallisuudesta nauttivat ihan tavalliset naiset.
Miksi ei saa olla kunnianhimoisia suunnitelmia?
Vierailija kirjoitti:
Hyis, et kuvaile aikuista naista.
Kiinnostun vähän meikkaavista, introverteistä, luonnollisen näköisistä naisista, jotka voi olla hiukan ylipainoisen näköisiä ja vaikuttaa siltä, että sohva on kivempi kuin sali ( mutta saa olla ihan normaalipainoinenkin tai hoikkakin). Paksuista hiuksista ja niistä tehdyistä rennoista kampauksista plussaa. Vaatteet saa olla kokomustaa tai värillistä, mutta tietynlaisesta tyylikkyydesta saa kyllä plussaa minulta. Jotenkin että vaatteet sointuu yhteen, ja sopii naisen vartaloon leikkauksiltaan ainakin kohtuullisesti. Jos vielä on mielenkiintoiset jutut, ettei pelkästään Temppareita ja muista ihmisistä juoruilua ja vihervassari- tai kokoomushenkistä päivänpolitiikkaa ja pinnallista päivittelyä, niin tosi jees.
M43
En kiinnostu enää, olen liian vanha ja nähnyt liikaa naisten käytöstä vuosien varrella.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka on yllättynyt, käsi ylös? Pedaripiirteisyys on tosi yleistä 🤢
Mä kiihotun vaan miehistä. Olis hienoa jos kiihottuis myös naisista, olisi huomattavasti enemmän vaihtoehtoja potentiaaliselle kumppanille :(
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostun vähän meikkaavista, introverteistä, luonnollisen näköisistä naisista, jotka voi olla hiukan ylipainoisen näköisiä ja vaikuttaa siltä, että sohva on kivempi kuin sali ( mutta saa olla ihan normaalipainoinenkin tai hoikkakin). Paksuista hiuksista ja niistä tehdyistä rennoista kampauksista plussaa. Vaatteet saa olla kokomustaa tai värillistä, mutta tietynlaisesta tyylikkyydesta saa kyllä plussaa minulta. Jotenkin että vaatteet sointuu yhteen, ja sopii naisen vartaloon leikkauksiltaan ainakin kohtuullisesti. Jos vielä on mielenkiintoiset jutut, ettei pelkästään Temppareita ja muista ihmisistä juoruilua ja vihervassari- tai kokoomushenkistä päivänpolitiikkaa ja pinnallista päivittelyä, niin tosi jees.
M43
Hei, se olen minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain oman luonteeni vuoksi. Olen näissä itseni rikkonut ja myös velkoja makselen vielä kauan. Parempi kun olisi kaltaiseni, niin ehkä en tulisi jätetyksi enkä joutuisi venymään asioihin jotka eivät minua tee onnellisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka on yllättynyt, käsi ylös? Pedaripiirteisyys on tosi yleistä 🤢
Naapurintyttömäinen ei ole synonyymi lapsen näköiselle. Ihan voi olla nelikymppinen ikäisensä näköinen nainenkin naapurintyttömäinen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain oman luonteeni vuoksi. Olen näissä itseni rikkonut ja myös velkoja makselen vielä kauan. Parempi kun olisi kaltaiseni, niin ehkä en tulisi jätetyksi enkä joutuisi venymään asioihin jotka eivät minua tee onnellisemmaksi.
Ihan hyvin perustelit. Kiitos.
Sellaset tervejärkiset, jotka ei muuta mieltään asioista joka päivä ja tee minuakin hulluksi.
Kauniit kasvot, kissamaiseiset säkenöivät silmät, pitkät hiukset, piukka mutta sopivasti muodokas peppu, muodokkaat rinnat, kapea vyötärö. Ei ylipainoinen
Up