Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olisitte toiminut? Olen 40v mies ja menin pitkästä aikaan baariin, minua lähestyi tavallisen kaunis 25 vuotias nainen jonka toruin

Vierailija
28.04.2024 |

Syy miksi epäröin ja totesin että ei kiitos yhteystietojen vaihdolle oli se, että hän ei välttämättä ymmärtänyt ikääni. Olen ns. hyvin säästynyt kiitos terveiden elämäntapojen ja geenien. En olisi halunnut hänen häpeävän jossain kohtaa kun asia olisi hänelle selvinnyt.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toruit? Heristitko ihan sormea ja sanoit soo, soo, älä anna yhteystietoja vanhalle miehelle? Miksi et vain torjunut?

Vierailija
2/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit hänet, pyydä anteeksi, hedelmöität hänet ja perustatte perheen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi jo aluksi sanoa iät. Pitääkö ikäänsä salailla. Sitten näkee mitä joku tuumaa.

Vierailija
4/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toruit? Heristitko ihan sormea ja sanoit soo, soo, älä anna yhteystietoja vanhalle miehelle? Miksi et vain torjunut?

😂

Vierailija
5/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei? Ei ihan tuossa ole mitään epätavallista. Tavallinen ikäero. Huono trolli. 

Vierailija
6/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin lähempänä samaa ikäluokkaa hänen äitinsä kanssa...

AP

Vierailija
7/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi varmaan tutin vielä vauvelin suuhun.

Vierailija
8/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sinä olet nainen ja tämä on huono trolli. 

Vierailija
9/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista päätellen teit virheen. Sinun olisi pitänyt tarjota pari kovempaa paukkua ja saattaa kotiin, puhelinnumero olisi ollut hyvä ottaa ylös/laittaa Whatsappiin suostumuksena suojaamattomalle seksille.

Vierailija
10/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt äidin puhelinnumeroa.

Vierailija
11/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SeräMiehen eunkkausfantasia OoooooAaaaaaUuuuuuuu 🍆👊

Vierailija
12/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias "hyvin säilynyt" nainen, ja parikymppiset kyllä arvioivat ikäni yleensä reilusti alakanttiin. Oman ikäiset ja itseäni vanhemmat arvioivat minut yleensä lähemmäs oikeaa ikääni. On se ollut vähän hämmentävää, kun jotkut yli kymmenen vuotta nuoremmat miehet ovat olleet minusta kiinnostuneita, ilmeisesti jopa ihan vakavissaan. Kerran yksi 13 vuotta nuorempi mies pelästyi ja perääntyi, kun sai kuulla oikean ikäni. :D En itse ole kiinnostunut noin nuorista, joten siksi tuollainen huomio tuntuu enemmänkin koomiselta.

Onhan se toisaalta mahdollista, että tuo parikymppinen nainen sattuisi olemaan kiinnostunut itseään vanhemmista miehistä? Ehkä kannattaisi se oma ikä kuitenkin kertoa ja antaa toiselle mahdolisuus valita, jatkaako seurassasi olemista.

Vierailija
13/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista päätellen teit virheen. Sinun olisi pitänyt tarjota pari kovempaa paukkua ja saattaa kotiin, puhelinnumero olisi ollut hyvä ottaa ylös/laittaa Whatsappiin suostumuksena suojaamattomalle seksille.

Mitäs meni torumaan 😂

Vierailija
14/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Heristitkö sormea toruessasi?

Vierailija
15/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska. Pieni kirjoitusvirhe voi muuttaa merkityksen kokonaan.

Vierailija
16/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä SUGERDADDY-ilmiö? Onko se vain netissä ja näkymättömänä vai myös baareissa? Jospa etsi sinusta jotain semmosta ja näytit sopivalta?

Vierailija
17/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Tämä ei nyt oikein innosta kommentoimaan yhtään mitään. Keksi jotain raflaavampaa.

Vierailija
18/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 50-vuotiaana 24-v. naisen vanhempien luona ensimmäistä kertaa, syömään kutsuttiin. Sen isä oli ja on minua vuoden nuorempi. Etukäteen mietin, että minkä ikäiseksi mieltäisin itseni vierailulla suhteessa naisen vanhempiin. Valitsin sen, että olen ikään kuin olisin 25-vuotias mies ja kyläilemään on nyt tullut 25v nuorukainen, eikä 50v.  En mm. puhunut vanhempien kanssa perinteisiä "kattoremontti" - tai "salaojaputkitus" -juttuja, jonka kaltaisia keski-ikäiset helposti puhuvat. Sen sijaan puhuin jostain pleikasta ja festareista yms..

Vierailija
19/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit painajaisesta ja katsoit vieressä makaavaa seitenkymppistä mummoa.

Vierailija
20/22 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 50-vuotiaana 24-v. naisen vanhempien luona ensimmäistä kertaa, syömään kutsuttiin. Sen isä oli ja on minua vuoden nuorempi. Etukäteen mietin, että minkä ikäiseksi mieltäisin itseni vierailulla suhteessa naisen vanhempiin. Valitsin sen, että olen ikään kuin olisin 25-vuotias mies ja kyläilemään on nyt tullut 25v nuorukainen, eikä 50v.  En mm. puhunut vanhempien kanssa perinteisiä "kattoremontti" - tai "salaojaputkitus" -juttuja, jonka kaltaisia keski-ikäiset helposti puhuvat. Sen sijaan puhuin jostain pleikasta ja festareista yms..

Ap, on noloa vastailla itselleen.  Minä nyt torun sinua 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän