Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla mennä kuntosalille koska kaikki näyttävät sielä niin hyviltä.

Vierailija
28.04.2024 |

Kävin viikko sitten salilla toista kertaa elämässä ja tuli kova alemmuudentunne kun vieressä joku fitnesstyttö kyykkäsi ja tuntui että kaikki olivat hyvässä kunnossa. 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mene enää koskaan. Viimeksi kun olin niin joku nuori nainen peilaili koko ajan takapuoltaan. Siis ihan jatkuvasti. 

Vierailija
2/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on siellä aluksi surkea rääpäle tai liikalihava, mutta jo parin vuoden säännöllisellä treenaamisella muuttuu pullistelevaksi lihaskimpuksi. Pitää vain  jaksaa sen ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljethan sinä kadullakin.

Vierailija
4/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy muutama kerta vähän eri aikaan päivästä, siellä ei todellakaan kaikki ole timmissä kunnossa. Minä esimerkiksi vaihdoin muutaman sanan naisen kanssa, joka kertoi olevansa 85-vuotias. Ikäisekseen toki hyväkuntoinen

Vierailija
5/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Mulla lisäksi se et ulkomuodosta ei välttämättä heti tajua kuinka huonossa kunnossa oon. Oon aina välillä saanut kuulla näyttäväni sporttiselta, mut totuus on kyllä aivan muuta.

Vierailija
6/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy muutama kerta vähän eri aikaan päivästä, siellä ei todellakaan kaikki ole timmissä kunnossa. Minä esimerkiksi vaihdoin muutaman sanan naisen kanssa, joka kertoi olevansa 85-vuotias. Ikäisekseen toki hyväkuntoinen

Selkeästi iäkkäät saavatkin olla jo rauhassa, mutta alle 50-vuotias saattaa saada osakseen vaikka minkälaista ylimielistä vilkuilua ja jopa naureskelua. En ole menossa.

T. Eri

Vierailija
7/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takiahan ne on niin hyvässä kunnossa kun käyvät säännöllisesti salilla. Tuskin kuitenkaan olivat siinä kunnossa ennenkuin aloittivat salilla käymisen.

Vierailija
8/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää kyykkääjät kiinnitä mitään huomiota muihin. He miettivät vain itseään. 

Vierailija
9/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ja aamupäivällä minun salillani on enimmäkseen eläkeläisiä tai sen kynnyksellä olevia treenaajia. Pari nuorta ihan hyvävartaloista. Jos tuo ajankohta sopii sinulle, niin sitä voisit kokeilla.

Todennäköisesti sinulla on kuitenkin vain vahvistusharha, eli kiinnität eniten huomiota muutamaan hyvännäköiseen ja aivosi tulkitsee sen niin, että kaikki ovat hyvännäköisiä. Enemmistö salilla ei ole hyvävartaloisia, koska useimmat eivät ole motivoituneet vuosien treeniin ja lopettavat ennen kuin tulokset kunnolla näkyvät, tai sitten kun tulokset on saavutettu ja ylläpito ei motivoi. Se on vain tietty ryhmä ihmisiä joita painojen kanssa ähkiminen oikeasti kiinnostaa, he odottavat salille pääsemistä jo töissä.

Vierailija
10/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi iäkkäät saavatkin olla jo rauhassa, mutta alle 50-vuotias saattaa saada osakseen vaikka minkälaista ylimielistä vilkuilua ja jopa naureskelua. En ole menossa.

T. Eri

Ei pidä paikkaansa ainakaan siellä missä minä käyn, kannattaa vaihtaa salia jos tuollaista oikeasti esiintyy.

Vierailija
11/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen aika ja naisten sali. Eikä kiinnitä muihin huomiota. Paitsi jos on mies, miesten salille hiljaiseen aikaan. Ja hiljaiselle alueelle tai paikkakunnalle. Ellei tee omat välineet, pari käsipainoa kotiin jne.

Vierailija
12/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on siellä aluksi surkea rääpäle tai liikalihava, mutta jo parin vuoden säännöllisellä treenaamisella muuttuu pullistelevaksi lihaskimpuksi. Pitää vain  jaksaa sen ajan. 

Riippuu lähtötilanteesta. Monilla tuo pari vuotta voi mennä laihdutukseen ja vasta sen jälkeen voi kunnolla ruveta kasvattamaan lihasta. Eikä parissa vuodessa hoikkakaan pysty muuttumaan pullistelevaksi lihaskimpuksi ellei ole geneettinen ihme. Jokseenkin lihaksikkaaksi pari vuotta riittää, mutta pullisteleva lihaskimppu kuulostaa natumaksimilta, johon ei parissa vuodessa pääse.

Vierailija
13/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä olen ylipainoinen yli 50 vuotias ja menen salille koska siitä tulee hyvä olo.

Tykkään myös katsella energisiä terveita ja ryhdikkäitä ihmisiä siellä. Minulle on aivan sama mitä muut minusta ajattelevat.

Vierailija
14/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään enää tässä iässä nelikymppisenä kehtaa mennä, parikymppisenä ja laihempana kävin säännöllisesti, nyt oon katsonut paremmaksi tehdä kotona, mutta helposti jää väliinkin kyllä

Vierailija
15/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lihaskimput ollaan kaikki oltu sielä myös joskus ekaa kertaa ja me yleensä suhtaudutaan aika suojelevasti ja kannustaen aloittelijoihin, vertaa itseäs itsees, jos sä pystyt oleen huomenna parempi kun tänään niin se riittää saavuttaan salilla kunnioitusta.

Vierailija
16/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään enää tässä iässä nelikymppisenä kehtaa mennä, parikymppisenä ja laihempana kävin säännöllisesti, nyt oon katsonut paremmaksi tehdä kotona, mutta helposti jää väliinkin kyllä

Mulla ainakin ikä nimenomaan tuo sitä varmuutta tehdä asioita yksinkin muiden mielipiteistä välittämättä.

N32

Vierailija
17/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monenlaisilla saleilla ja todennut mukavimmiksi vain naisille suunnatut tai kaupungin halvat kuntosalit. Näissä näkee ihan kaikenlaisia, kaikenkuntoisia- ja ikäisiä ihmisiä ties missä verkkareissa ja vanhoissa t-paidoissa. Toki myös niitä fitness-mimmejä tai kaupungin saleilla salimakeja, mutta tulee sellanen olo että ei siellä joukossa itse pistä silmään tai tarvitse olla viimeisen päälle. Kallis, kuukaukausimaksullinen sekasali tuntui välillä kyllä joltain yökerholta, kun oli niin laittautuneita ihmisiä. 

Vierailija
18/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tuotakin tekosyynä käyttää, jos mitään parempaa ei keksi.

Itse aloitin kaksi vuotta sitten saliharrastuksen ihan nollasta. Ja tokihan siellä silloin oli paljonkin minua paremmman näköisiä ja taatusti parempikuntoisia. Ja on yhä. Käyn silti. Enkä ole koskaan huomannut, että minua olisi vilkuiltu tai minulle naureskeltu.

Vierailija
19/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen aika ja naisten sali. Eikä kiinnitä muihin huomiota. Paitsi jos on mies, miesten salille hiljaiseen aikaan. Ja hiljaiselle alueelle tai paikkakunnalle. Ellei tee omat välineet, pari käsipainoa kotiin jne.

Missä päin Suomea on miesten sali? Ei taida olla laillista syrjiä naisia noin. 

Vierailija
20/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan omalla salilla kaikki mitään hyväkroppaisia neitejä. Ihan tavallisia naisia.

Itseäni nolottaa lähinnä joskus, kuinka pienillä painoilla teen, mutta minkäs teet kun ei jaksa. Ei huvita paikkojakaan rikkoa. 

Seuraava laitteeseen tulija siirtää sitten tikun jonnekin puoli metriä alemmas ;D