Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla mennä kuntosalille koska kaikki näyttävät sielä niin hyviltä.

Vierailija
28.04.2024 |

Kävin viikko sitten salilla toista kertaa elämässä ja tuli kova alemmuudentunne kun vieressä joku fitnesstyttö kyykkäsi ja tuntui että kaikki olivat hyvässä kunnossa. 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kotijumpalla, niin saat alkukunnon vähän paremmaksi.

Vierailija
22/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt naturaalimaksimin saavuttamista tarkoita. Pari vuotta intensiivistä treeniä hyvillä ohjeilla tekee ihmisestä pullistelevan lihaskimpun verrattuna hänen omaan alkutilanteeseensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta siis itsesi kaltaisille oma kuntosali. Olisi kysyntää.

Vierailija
24/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi mennä kuntosalille jos vähän vattan seutu kapenisi. 

Vierailija
25/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta siis itsesi kaltaisille oma kuntosali. Olisi kysyntää.

Minä perustaisin tunnelmallisemman kuntosalin, missä olisi hieman kulunutta mutta siistiä ja porttikielto selfieistä.

Vierailija
26/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä tulekaan pilaamaan muiden treeniä. Kuntosalit on tarkoitettu hyväkuntoisille, positiivisille ja energisille ihmisille. Tunnelma menee aina pilalle kun joku möhömaha puuskuttaa hikisenä, eikä tajua kuinka nololle näyttää. 

Vierailija
27/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata oikeasti turhaan jännittää. Ite oon käynnyt jo 10-vuotta ja tiedän salit hyvin.

Ainoa asia mitä uutena pitäisi tiedostaa on se, että sua aika varmasti tullaan mopottamaan. 

Me veteraanit voidaan esimerkiksi pakottaa sua treenaa ilman paitaa.

Kerran ei päästetty salista pois henkilöä ennen kuin teki yhteensä 200 punnerrusta (sai pitää taukoja välissä)

Tuollainen pieni mopotus ei ole vakavaa ja kuuluu salihenkeen. Tervetuloa vaan mukaan.

Vierailija
28/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nää kyykkääjät kiinnitä mitään huomiota muihin. He miettivät vain itseään. 

Kiinnittävät kyllä ja pahimmassa tapauksessa kuvaavatkin vielä.

Vierailija
29/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on siellä aluksi surkea rääpäle tai liikalihava, mutta jo parin vuoden säännöllisellä treenaamisella muuttuu pullistelevaksi lihaskimpuksi. Pitää vain  jaksaa sen ajan. 

En mä ainakaan miksikään pullistelevaksi lihaskimpuksi halua. Mä olen nainen enkä halua näyttää lihaskimpulta. Haluaisin salille koska se tukisi painonpudotusta ja kiinteyttäisi kroppaa, mutta olen kuten ap, että en halua mennä sinne muiden vahdattavaksi kilojeni kanssa. 

Vierailija
30/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et kävele mun kameran edestä, ku teen tiktokkiin videoo. Ottaa niin päähän, kerran potkasin henkilöä, ei tullut enää salille takas.

Vierailija
31/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Sinä olet sinä ja hyvä niin.  Ei kannata miettiä turhia. Muut tekee mitä tykkäävät ja osaavat samoin sinä. Keskity itseesi!

Vierailija
32/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä kuntosalille jos mieli tekee. Suurin vankila, jossa voit elää, on elää miettien mitä muut ajattelevat sinusta.

Vierailija
33/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on siellä aluksi surkea rääpäle tai liikalihava, mutta jo parin vuoden säännöllisellä treenaamisella muuttuu pullistelevaksi lihaskimpuksi. Pitää vain  jaksaa sen ajan. 

En mä ainakaan miksikään pullistelevaksi lihaskimpuksi halua. Mä olen nainen enkä halua näyttää lihaskimpulta. Haluaisin salille koska se tukisi painonpudotusta ja kiinteyttäisi kroppaa, mutta olen kuten ap, että en halua mennä sinne muiden vahdattavaksi kilojeni kanssa. 

Ei kenestäkään naisesta tuu siellä lihaskimppua. Sellaiset möreäääniset muijat käyttää roinaa, sen saa helposti selville niiden klitan koosta.

Naturallina ne ei pahemmin kasva. Salaisuus on siinä, että kiristät ittes 10% rasvoille, niin tietty se näyttää lihaksikkaalta. Se ei ole koko vaan näkyvyys.

Vierailija
34/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda salia. Omalla salilla suurin osa tavallisia ihmisiä, sitten on muutamia superkunnossa olevia. 

Vierailija
35/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et kävele mun kameran edestä, ku teen tiktokkiin videoo. Ottaa niin päähän, kerran potkasin henkilöä, ei tullut enää salille takas.

Kuvaa kotonas, trolli.

Vierailija
36/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan ja lakkaat ajattelemasta. Kuinka vaikeaa elämä voi olla? Todennäköisesti ne eivät ajattele yhtään mitään sinusta tai sitten kunnioittavat sitä että yrität. Jokainen oli joskus alussa.

Vierailija
37/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla voi olla eri juttu, mutta me miehet ei käytetä aikaa toisiin treenaajiin. Voidaan vähän katsoa äkkiä minkätasoinen treenaaja on, mutta ei yhtään sen tarkemmin. On oma treeni menossa.

Viehättävää naisvartaloa voi toki katsoa vaivihkaa enemmänkin.

Vierailija
38/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On läskeillä taas tekosyyt. Kuulkaa pullukaiset, eivät ne kilot karise ellette näe vähän vaivaa sen eteen.

Vierailija
39/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On läskeillä taas tekosyyt. Kuulkaa pullukaiset, eivät ne kilot karise ellette näe vähän vaivaa sen eteen.

Mitä enemmän on tavaraa, sitä enemmän töitä saada pois. Mutta jostain täytyy aloittaa. 

Vierailija
40/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin helvetin komea ja lihaksikas mies, jota ihmiset tuijottavat salilla. Luuletteko että tuo lannistaa minua menemästä? Ei kannata murehtia mitä muut ajattelevat.