Missä iässä tilataan ET-lehti?
Kommentit (23)
Mistä lyhenne? Eläkeläisten turinat?
ET = Extraterrestriaali. ;) Miksei samalla voisi tilata Ultran tai jonkun muun.
Täytän kohta 65 ja en ole tähän mennessä lukenut kyseistä lehteä kertaakaan, saati että olisin tilannut. En taida tulla aivotoiminnaltani koskaan niin vanhaksi, että eläkeläisten jutut kiinnostaisi, vaikka olen itsekin sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Täytän kohta 65 ja en ole tähän mennessä lukenut kyseistä lehteä kertaakaan, saati että olisin tilannut. En taida tulla aivotoiminnaltani koskaan niin vanhaksi, että eläkeläisten jutut kiinnostaisi, vaikka olen itsekin sellainen.
Ei se mikään eläkeläisten lehti ole typerys. ET tulee sanoista Elämän tapa. Lehdessä on hyviä artikkeleita, et tiedä mitä kaikkea hyödyllisiä juttuja olet menettänyt. Ja silti olet vanha (myös aivotoiminnaltasi) vaikket ET.tä lukisikaan. Ei lukemattomuus sinua nuorena vaikka niin omahyväisuudessäsi luuletkin, päin vastoin.
Tilasin reilusti alle viisikymppisenä ja tulee yhä, nyt oon 55. Siinä on vaan niin hyviä juttuja.
Anoppilaan tulee. Omien sanojensa mukaan Ennen Tuonelaa.
Luin lehteä joskus 30+-ikäisenä. Ihan mielenkiintoisia juttuja lehdessä oli ja sisällöltään lehti oli paljon hillitympi ja asiallisempi kuin monessa muussa lehdessä. Toki näkökulma lehdessä oli tietysti eläkeläisten. Pidin erityisesti eläkeläismiesten kokkauskurssista kertoneessa jutusta ja pitkästä reportaasista jostakin jossakin vähän Ruotsia kauempana olleessa risteilystä. Matkustajat olivat siis eläkeläisiä ja näiden lapsia ja lastenlapsia, laiva ja koko sen henkilökunta oli suomalaista ja risteily taisi kestää ainakin viikon. Kyseessä saattoi olla ihan lehden lukijamatka. Laiva oli joku Kristiina Katariina tai vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään eläkeläisten lehti ole typerys. ET tulee sanoista Elämän tapa. Lehdessä on hyviä artikkeleita, et tiedä mitä kaikkea hyödyllisiä juttuja olet menettänyt. Ja silti olet vanha (myös aivotoiminnaltasi) vaikket ET.tä lukisikaan. Ei lukemattomuus sinua nuorena vaikka niin omahyväisuudessäsi luuletkin, päin vastoin.
Minä luulin, että lyhenne tulee sanoista Entinen Työläinen!
Oma äitini ja tätini ovat 50-vuotiaasta alkaen fiilistelleet ET-lehteä mummolareissuilla. On niin hyviä juttuja, mutta ei kehtaa tilata.
Olisin voinut tilata jo nelikymppisenä.
Siinä vaiheessa kun alkaa estoton ripulointi ja aamupalalla menee piimää ja pullaa
Oon nyt 32v ja oon huomannu yhä useammin klikkaavani et-lehden uutisia auki.
Siinä lehdessä on kyllä runsaasti ihan asiallista asiaa, joka hyödyttää muitakin kuin eläkeikäisiä ihmisiä.
Sen lehden saa tilata milloin itse haluaa. Vaikka viistoistavuotiaana, jos kokee mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lyhenne? Eläkeläisten turinat?
ET = Eläketieto.
Eihän siinä ole mitään ikärajaa suuntaan eikä toiseen.