Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla mennä kuntosalille koska kaikki näyttävät sielä niin hyviltä.

Vierailija
28.04.2024 |

Kävin viikko sitten salilla toista kertaa elämässä ja tuli kova alemmuudentunne kun vieressä joku fitnesstyttö kyykkäsi ja tuntui että kaikki olivat hyvässä kunnossa. 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On läskeillä taas tekosyyt. Kuulkaa pullukaiset, eivät ne kilot karise ellette näe vähän vaivaa sen eteen.

Mitä enemmän on tavaraa, sitä enemmän töitä saada pois. Mutta jostain täytyy aloittaa. 

Vaatii jo paljon vaivaa tulla ylipäätään läskiksi. Käyttäkööt saman määrän vaivaa vastakkaiseen tarkoitukseen. 

Vierailija
42/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on siellä aluksi surkea rääpäle tai liikalihava, mutta jo parin vuoden säännöllisellä treenaamisella muuttuu pullistelevaksi lihaskimpuksi. Pitää vain  jaksaa sen ajan. 

En mä ainakaan miksikään pullistelevaksi lihaskimpuksi halua. Mä olen nainen enkä halua näyttää lihaskimpulta. Haluaisin salille koska se tukisi painonpudotusta ja kiinteyttäisi kroppaa, mutta olen kuten ap, että en halua mennä sinne muiden vahdattavaksi kilojeni kanssa. 

Ei kenestäkään naisesta tuu siellä lihaskimppua. Sellaiset möreäääniset muijat käyttää roinaa, sen saa helposti selville niiden klitan koosta.

Naturallina ne ei pahemmin kasva. Salaisuus on siinä, että kiristät ittes 10% rasvoille, niin tietty se näyttää lihaksikkaalta. Se ei ole koko vaan näkyvyys.

No ei nainen kyllä pysty myöskään 10% rasvoillekaan pääsemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen likinäköisyyttä. Just eilen mietin salilla, että ilman laseja teeenatessa ei mitään tietoa tuijottaako joku tai keitä muita salilla on, kun näkee selkeästi vain käsivarren mitan päähän.

Vierailija
44/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli melko hoikka (170/49) aikanaan. Hankin hänelle ns. voimajousen (super twister). Niitä on myynnissä kolmea eri vaikeustasoa. Ostin sen kevyimmän, joka on tarkoitettu teinipojille ja naisille. Jousen mukana tuli treenausohjeet, joita hän noudatti. Hän väänteli sen alle puolessa vuodessa sillä tavoin pysyvästi luokille eli mutkalle, ettei sitä voinut enää käyttää. Ostin sitten seuraavaksi raskaamman, miesten version. Muutamia kuukausia myöhemmin se oli tuhottu. Tässä vaiheessa vaimo alkoi jo voittaa minut kädenväännösaä ja pystyi myös tekemään 12 puhdasta leuanvetoa, aiemmin ei yhtään. Sitten ostin hänelle sen äärimmäisen version voimajousesta, jota kutsuttiin teräsmiesversioksi. No... Se alkaa nyt olla väännetty ikuiselle mutkalle ja vaimolle on tullut 10 kiloa kivikovaa lihasta lisää painoon. Tosin viime aikoina hän on myös alkanut käydä salilla. Unelmat ovat mahdollisia. Unelmat ovat vaarallisia. Unelmat voivat toteutua. 

Vierailija
45/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäiden kokoontumiset :D 

Vierailija
46/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siellä itseäsi varten,älä katso toisia. Ilahdu omista muutoksista ja kunto kasvaa. 80- vuotiaat käy myös salilla. Ne ovat kaikkia varten. Lihasvoimaa  tarvitset että jaksat, suurinpiirtein taviksia kaikki siellä on. Ei kukaan sinua katso.

Vierailija
47/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et kävele mun kameran edestä, ku teen tiktokkiin videoo. Ottaa niin päähän, kerran potkasin henkilöä, ei tullut enää salille takas.

Ai potkaisit vai? Sinulle kuuluisi porttari sinne salille. Joku kerta potkaiset väärää henkilöä, varo vaan.

Vierailija
48/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, alussa itseäkin ahdisti salilla käynti. Ikää lähes 40, ylipainoa noin 30 kiloa ja tuntui, etten tajua yhtään mitä siellä pitää tehdä. Lisäksi tuntui, että paikka on täynnä jotain tiukkoja salipimuja ja naureskelevia nuoria jätkiä pullistelemassa.

Suosittelen aloittamaan ohjatuista kuntosalicircuiteista tms jumpista tai hommaamaan pt:n. Sitten vaan menet ja keskityt omaan treeniin. Jos saat vielä kaverin houkuteltua mukaan, yhdessä on kivempi treenata. Älä välitä muista, jokainen on joskus ollut aloittelija salilla. Itse olen hoikistunut jo 25 kiloa, lihasta on tullut lisää ja kroppa on ihan erinäköinen. Olen jäänyt ihan koukkuun salilla treenaamiseen.

Vierailija
49/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään täällä mene niihin kalleimpiin joissa on ne pystynokat. Käydään sellaisessa jossa todella käy porukkaa joka lähtöön ja rauhassa saa olla. On nuorta, vanhaa, hoikkaa ja pullukkaa ja siltä väliltä.  

Vierailija
50/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, alussa itseäkin ahdisti salilla käynti. Ikää lähes 40, ylipainoa noin 30 kiloa ja tuntui, etten tajua yhtään mitä siellä pitää tehdä. Lisäksi tuntui, että paikka on täynnä jotain tiukkoja salipimuja ja naureskelevia nuoria jätkiä pullistelemassa.

Suosittelen aloittamaan ohjatuista kuntosalicircuiteista tms jumpista tai hommaamaan pt:n. Sitten vaan menet ja keskityt omaan treeniin. Jos saat vielä kaverin houkuteltua mukaan, yhdessä on kivempi treenata. Älä välitä muista, jokainen on joskus ollut aloittelija salilla. Itse olen hoikistunut jo 25 kiloa, lihasta on tullut lisää ja kroppa on ihan erinäköinen. Olen jäänyt ihan koukkuun salilla treenaamiseen.

Joillain kunnallisilla kuntosaleilla, niillä, jotka ovat uimahallin yhteydessä, on kerran viikossa sellainen ilmainen laitteiden käytön opastus, tunnin verran, jossa PT opettaa ensikertalaiselle kävijäjoukolle, miten toimitaan eri laitteissa. Ei kuitenkaan sen persoonallisempaa treenausta. 

Vierailija
51/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se fitnes tyttökään välttämättä hyvältä näyttänyt viellä 20 kiloa sitten kun aloitti salilla käymisen. Kaikki aloittaa jostakin, eikä ainakaan tuolla salilla missä itse käyn ketään arvostella taikka tuijotella lähtötilanteen perusteella ja apuakin saa jos tarvitsee kunhan kysyy. Ihan turhaa ujostelua tuollainen.

M42

Vierailija
52/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi läskeille naisille on ihan omat salit. Niitä kutsutaan teurassaleiksi ja niissä possut saa kyytiä. 😂

Vierailija
53/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että päästää itsensä lihavaksi,on huono asia. Se että päättää tehdä asialle jotakin on hyvä asia. Tervetuloa vaan elixiaan. 🙂 

Vierailija
54/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi läskeille naisille on ihan omat salit. Niitä kutsutaan teurassaleiksi ja niissä possut saa kyytiä. 😂I

Idiootit voisi saada oman salin,pääsee tyhmyys loistaan kunnolla )

Vierailija
55/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi fatnes tunkee itsensä fitnes paikkoihin? Sellainen hikoileekin järkyttävän paljon!

Vierailija
56/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi läskeille naisille on ihan omat salit. Niitä kutsutaan teurassaleiksi ja niissä possut saa kyytiä. 😂I

Idiootit voisi saada oman salin,pääsee tyhmyys loistaan kunnolla )

Vaiti possu!

Vierailija
57/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän aktuaalista vittua nyt taas?

Kuvitteletko oikeasti, että kenelläkään on aikaa tai mielenkiintoa keskittyä jonkun toisen ulkonäköön tai tekemisiin siinä samalla kun keskittyy omaan tekemiseen ja suoritukseen? Ei kuule kiinnosta yhtään vilkuilla kenenkään salivaatteita,perseitä saati kokoa kun tekee penkissä sarjaa 120 kilon painoilla. Ihan on kuule yksilölaji eikä ainakaan omalla kohdallani mikään hvetin näyttelyhalli tai kauneuskilpailu. Tiedän kyllä, että on sellaisia tiktok paikkojakin ,mutta hittojakos sellaisiin tarvitsee mennä? Käy kurkkaamassa eripaikoissa niin äkkiä sen huomaa missä täyspäiset ihmiset käy ja viihtyy.

Vierailija
58/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on kolmella kul-lilla ja vitsillä?

* Läski nainen ei kestä vitsiä *

Vierailija
59/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin paska itsetunto voi edes olla?

Vierailija
60/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt monenlaisilla saleilla ja todennut mukavimmiksi vain naisille suunnatut tai kaupungin halvat kuntosalit. Näissä näkee ihan kaikenlaisia, kaikenkuntoisia- ja ikäisiä ihmisiä ties missä verkkareissa ja vanhoissa t-paidoissa. Toki myös niitä fitness-mimmejä tai kaupungin saleilla salimakeja, mutta tulee sellanen olo että ei siellä joukossa itse pistä silmään tai tarvitse olla viimeisen päälle. Kallis, kuukaukausimaksullinen sekasali tuntui välillä kyllä joltain yökerholta, kun oli niin laittautuneita ihmisiä. 

Minä käyn yksityisellä, mutta kaupungin halvimmalla ja vähiten palveluita tarjoavalla salilla. Aamupäivisin aina jos vaan mahdollista. Sama huomio: on kaikenlaista porukkaa eläkeläisistä punttikörmyihin ja itse sulahtaa joukkoon kuin kala veteen. Enkä ole ulkonäöstäni epävarma, tekemisestä välillä korkeintaan kun en ole kovinkaan vahva, mutta ei vaan ole kotoisa olo muutenkaan pintaliitopaikoissa.