Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiusaajalle annettava anteeksi?

Vierailija
28.04.2024 |

Jos joku on kohdellut mua epäreilusti, onko annettava anteeksi? 

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele katkeria ihmisiä kun eivät pääse elämässä eteenpäin. Mieluummin uhriudutaan kuin annetaan anteeksi ja jatketaan elämää ilman katkeruutta.

Vierailija
142/143 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele katkeria ihmisiä kun eivät pääse elämässä eteenpäin. Mieluummin uhriudutaan kuin annetaan anteeksi ja jatketaan elämää ilman katkeruutta.

Mitä tämä uhriutuminen pltää sisällään? Pitääkö koko uhri-sana poistaa käytöstä, koska oikeasti kukaan ei koskaan ole minkään asian uhri vaan aina uhriutuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä jotka jäävät ikuiseen uhripositioon jos he ovat kokeneet että olisivat tulleet kiusatuksi. Ei pidä uhriutua vaan katsoa peiliin muistaa oma osuutensa asiassa. Riitaan tarvitaan aina kaksi.

Onkohan olemassa yhtään sekopäisemmän typerää sanontaa kuin tuo "riitaan tarvitaan kaksi". Ei tarvita. Kiusaamiseen ei tarvita kahta eikä uhri ole siihen välttämättä yhtään mitenkään syyllinen. 

Näin. Minä sain mieheni perheen vihat niskoilleni ja olinko osallinen? En. Tai no joo, olin yhdessä mieheni kanssa koska minä ja hän rakastimme, ja rakastamme, toisiamme. Mutta se ei kelvannut heille 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän