Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiusaajalle annettava anteeksi?

Vierailija
28.04.2024 |

Jos joku on kohdellut mua epäreilusti, onko annettava anteeksi? 

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se kiusaajaa kiinnostaa.

Vierailija
2/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usko että ketään kiinnostaa, kiusaajaa kaikista vähiten. En ole antanut anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helpottaa sun omaa oloa. Sä hyväksyt sen että näin on käynyt, elämä jatkuu, sun ei olisi tarvinnut tehdä mitään toisin, kiusaaja kiusaa koska hänellä itsellään on ongelmia.

Vierailija
4/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut anteeksi kaikille. Oman hyvinvointini takia.

Vierailija
5/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut anteeksi. 

Vierailija
6/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ketä pidät vankina kun et anna anteeksi olet sinä itse. Pidät kiinni koetusta vääryydestä niin se myrkyttää sun koko elämän. Tee kuten parhaaksi näet.

Vierailija
7/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joutunut kiusatuksi. Jos toinen tulisi pyytämään anteeksi, kyllä näin tekisin ilman muuta. Haluan olla kaikkien kanssa hyvissä väleissä.

Jollei anteeksipyyntöä kuulu, se on vaikeampaa. Erilaiset riidat pystyn silti jättämään taakse, mutta tarkoituksellinen pitkäkestoinen kiusaaminen vaatii anteeksipyynnön.

Olkaamme armollisia kanssaihmisillemme, kuka meistä muka on täydellinen.

Vierailija
8/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miettinyt tätä anteeksiantokysymystä. Kiusaajat elää omaa elämäänsä ja minä omaani. Kiusaajilla tosin ei ole mennyt oikein putkeen.

Vierailija
9/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole pyydetty anteeksi.

Kiusaajalla on vissiin ollut kiire narkkaamisessa ja sossujen ja poliisien kanssa tappelemisessa.

Vierailija
10/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten säälittäväksi voi ihminen heitäytyä? Heikot antaa anteeksi. Ei ihme että sinua kiusataan ja poljetaan miten halutaan. Varsinainen kynnysmatto.

Vierailija
11/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja hyvin harvoin pyytää anteeksi. Sellaista ei kannata jäädä odottamaan. Etsi ihmisiä elämääsi joiden seurassa on hyvä olla.

Vierailija
12/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja hyvin harvoin pyytää anteeksi. Sellaista ei kannata jäädä odottamaan. Etsi ihmisiä elämääsi joiden seurassa on hyvä olla.

Tai sarjapettäjä.

Vierailija
13/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiusaajia vaivaa? Onko niitä pahoinpidelty vai muuten käsitelty huolimattomasti lapsena että ovat saaneet jonkinlaisen aivovamman?

Vierailija
14/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut anteeksi. Se toinen osapuoli joutuu sen tekemään. Kosto on myös hyvä idea. 

Vierailija
15/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se kiusaajaa kiinnostaa.

Kiinnostaa. Se antaa hyvänolon tunnetta, kun aikuinen ihminen selittää itkusilmässä, miten se nyt "parempana" ja "hyvänä" ihmisenä osaa antaa anteeksi. 

Vierailija
16/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiusaajia vaivaa? Onko niitä pahoinpidelty vai muuten käsitelty huolimattomasti lapsena että ovat saaneet jonkinlaisen aivovamman?

Hyväksikäytetty varmaan kun peppua kirvelee.

Vierailija
17/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota. Joskus voi oman tilanteesta yli pääsemisen takia parempi antaa anteeksi. 

Luin joskus jutun äidistä jonka lapsi oli murhattu. Hän oli pitkään asian takia syvissä vesissä ja voi huonosti. Vasta, kun hän puhui murhaajan kanssa ja antoi tälle sen jälkeen anteeksi hän alkoi kokea päässeensä asiasta yli (ei tietenkään unohtanut asiaa, mutta ei enää ollut niin syvissä vesissä, vaan pystyi palaamaan normaalimpaan vanhankaltaiseen elämään).

Vierailija
18/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten säälittäväksi voi ihminen heitäytyä? Heikot antaa anteeksi. Ei ihme että sinua kiusataan ja poljetaan miten halutaan. Varsinainen kynnysmatto.

Aika säälittäväksi näemmä kuten viestisi osoittaa, kun jaksaa kiusata ihmisiä jotka jo kertaalleen on tullut kiusatuksi. Surullinen ihminen olet.

Vierailija
19/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksiantaminen on "unohtamista" ja se tehdään aina itsekkäistä lähtökohdista omalle itselleen.

Vierailija
20/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole antanut anteeksi. Se toinen osapuoli joutuu sen tekemään. Kosto on myös hyvä idea. 

Kiusaajille kostaminen on turhaa. Söisivät elämänsä kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi