Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiusaajalle annettava anteeksi?

Vierailija
28.04.2024 |

Jos joku on kohdellut mua epäreilusti, onko annettava anteeksi? 

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se helpottaa sun omaa oloa. Sä hyväksyt sen että näin on käynyt, elämä jatkuu, sun ei olisi tarvinnut tehdä mitään toisin, kiusaaja kiusaa koska hänellä itsellään on ongelmia.

Ei helpota. Se mikä helpotti oli kun sain kuulla että kiusaajani oli kuollut. Ja sen jälkeen ei häntä sen kummemmin tarvitse ajatella.

Miksi käyttää aikaansa ajatellen kiusaajaa, niin kauan kuin sun täytyy häntä ajatella, hän pitää otettaan sinuun. Mulle on ihan sama onko hän elossa vai kuollut, en edes vaivaannu asiaa selvittämään.

Vierailija
42/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on niin että itsensä muka kiusatuksi kokeva on jossain ihmissuhdesopassa itse osallisena ja jos joku jota hän kutsuu kiusaajaksi yrittää ronkkia asiaa vaikka tikulla niin toinen tuntee vain itsensä kiusatuksi kun pitäisi ottaa kantaa ja selvittää. Eli muka 'kiusaajan' tarttis haihtua. Tämä on niitä 'onko sinulla häirikkö' asioita ja tilanteita.

Liian paljon yksinkertaistettua kyvysä vain, että onko kiusaajalle annettava anteeksi. Ylipäätänsä tarttis kovasti selventää asioita ja tilanteita joissa voi pyytää ja antaa anteeksi.  

Häirikön puolustelee nyt itse tekojaan. Näitähän on, valitettavasti. Katkeruuteen olet sinäkin jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut anteeksi lapsuuteni. 

Vierailija
44/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kiusaajan heikkoutta ja ohaa oloa. Onhan se ikävää joutua isänsä sormettamaksi.

Vierailija
45/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole pyytäneet anteeksi tekojaan, pientä pilailuaan vain. Mitä sellainen pilailu on, jossa toista vuosikaudet ensin mustamaalataan ja eristetään, sitten usutetaan omia idioottiseuraajia kiduttamaan, lyömään ja raisgaamaan, jotta pääkiusaajat voivat tehdä siitäkin netissä pilkkaa?

Röyhkeätä kuvitella, että anteeksianto olisi sen jälkeen pikkujuttu vaan. Jos joku tekisi näiden kiusaajien lapselle samat jutut kuin mitä ovat tehneet muille, kehottaisivatko he lastaan antamaan anteeksi ja jatkamaan elämäänsä?

Vierailija
46/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiusaajani kävelee vastaan niin vedän turpiin

Aikaa kulunut jo vuosikymmeniä, mutta siltikin

En nääs ole enää se sama hintelä poika jota kiusattiin

Tapaamisiin :D

Hih hih

Vierailija
47/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ketä pidät vankina kun et anna anteeksi olet sinä itse. Pidät kiinni koetusta vääryydestä niin se myrkyttää sun koko elämän. Tee kuten parhaaksi näet.

Mua ei myrkytä mikään. Aikojen saatossa ihmiset ovat myöntäneet, että kiusaajani ovat mulkeroita.

Ei tarvitse antaa anteeksi idiooteille, jotka ovat 50v aikuisina yhtä törppöjä.

Vierailija
48/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Voit myös olla katkera koko ikäsi ja vetää lopulta itsesi kaulakiikkuun. Oikeastaan suosittelen tätä ratkaisua kiusaajista jatkuvasti jankkaaville iki-lapsille.

Vierailija
49/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat löytää itsesi oikeudesta pahoinpitelystä tai pahemmasta (yhdellä iskulla voi tap paa), niin siitä vaan. Tiesitkö, että on fysiologinen tosiasia, että vihaisena ei kykene ajattelemaan järkevästi?

Vierailija
50/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ja mene elämässä eteenpäin. Siinä oma neuvoni.

Vierailija
51/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se kiusaajaa kiinnostaa.

Kiinnostaa. Se antaa hyvänolon tunnetta, kun aikuinen ihminen selittää itkusilmässä, miten se nyt "parempana" ja "hyvänä" ihmisenä osaa antaa anteeksi. 

Niin se on totuus. Hän on ihminen jolle olet tehnyt väärin ja hän todellakin on parempi ihminen ja päässyt yli siitä paskasta jota mieluusti heität ihmisten päälle kun et osaa muutakaan kuten tuo komenttikin osoittaa. Muut menee elämässä eteenpäin, menisit itsekin 

Vierailija
52/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajastani tuli paras kaverini. Tajusimme kumpikin ettei kukaan meistä välitä. He sai yhteisöllisyyden tunteen siitä, että saivat vihata ja kivittää mun kaveria ja kerrankin heillä oli kokemus siitä, että he kuuluu johonkin ryhmään, johon heidät hyväksyttiin. 

Vierailija
53/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat löytää itsesi oikeudesta pahoinpitelystä tai pahemmasta (yhdellä iskulla voi tap paa), niin siitä vaan. Tiesitkö, että on fysiologinen tosiasia, että vihaisena ei kykene ajattelemaan järkevästi?

Kyllähän nämä ns. kiusatut ovat ainakin sosiaalisesti sitä heikompaa kastia ja varmasti siis myös väkivaltaisia. Vain puuttuneet voimat estivät lapsena heitä toteuttamasta väkivaltafantasioitaan ja muut lapset aiheestakin välttelivät.

Vierailija
54/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se helpottaa sun omaa oloa. Sä hyväksyt sen että näin on käynyt, elämä jatkuu, sun ei olisi tarvinnut tehdä mitään toisin, kiusaaja kiusaa koska hänellä itsellään on ongelmia.

Ei helpota. Se mikä helpotti oli kun sain kuulla että kiusaajani oli kuollut. Ja sen jälkeen ei häntä sen kummemmin tarvitse ajatella.

Miksi käyttää aikaansa ajatellen kiusaajaa, niin kauan kuin sun täytyy häntä ajatella, hän pitää otettaan sinuun. Mulle on ihan sama onko hän elossa vai kuollut, en edes vaivaannu asiaa selvittämään.

Kyllä se kovasti helpottaa, jos tietää, että uhka on lakannut hengittämästä. Sun tapauksessa kiusaaminen on varmaan jo loppunut.

Vierailija
55/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ketä pidät vankina kun et anna anteeksi olet sinä itse. Pidät kiinni koetusta vääryydestä niin se myrkyttää sun koko elämän. Tee kuten parhaaksi näet.

Mua ei myrkytä mikään. Aikojen saatossa ihmiset ovat myöntäneet, että kiusaajani ovat mulkeroita.

Ei tarvitse antaa anteeksi idiooteille, jotka ovat 50v aikuisina yhtä törppöjä.

Niin, mitä vikaa tässä on? Kiusaajat ovat jääneet tällaisiksi. Toinen on aina ollut hetkittäin  inhimillisempi, toinen oli vähän aikaa muttei ole enää. Ei heitä uskallettu koulussa vastustaa. Meni vuosia, että ihmiset avautuivat asiasta. Ja myönsivät ääneen, miten asia on. 

Tästä huomaa mikä valta on tietyillä ihmisillä kun systeemi ei muutenkaan toimi.

Vierailija
56/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole pyytäneet anteeksi tekojaan, pientä pilailuaan vain. Mitä sellainen pilailu on, jossa toista vuosikaudet ensin mustamaalataan ja eristetään, sitten usutetaan omia idioottiseuraajia kiduttamaan, lyömään ja raisgaamaan, jotta pääkiusaajat voivat tehdä siitäkin netissä pilkkaa?

Röyhkeätä kuvitella, että anteeksianto olisi sen jälkeen pikkujuttu vaan. Jos joku tekisi näiden kiusaajien lapselle samat jutut kuin mitä ovat tehneet muille, kehottaisivatko he lastaan antamaan anteeksi ja jatkamaan elämäänsä?

Ei elämää kannata niin vakavasti ottaa. Rennolla poljennolla vaan eteenpäin.

Vierailija
57/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nämä ns. kiusatut ovat ainakin sosiaalisesti sitä heikompaa kastia ja varmasti siis myös väkivaltaisia. Vain puuttuneet voimat estivät lapsena heitä toteuttamasta väkivaltafantasioitaan ja muut lapset aiheestakin välttelivät.

Niin ovat. Heikkoja ja rumia Friikkejä koulussa. T: N23

Vierailija
58/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet samaa mieltä 20 vuoden päästä, kun lapsesi on saanut kokea samat rennot poljennot, mitä tarjoilit muille. 

Vierailija
59/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet yhä kiusaaja. Minä, entinen kiusattu, olen voittaja. Olen selvinnyt kaikesta, olen ikäisekseni nuorekas, en jumita kotipaikkakunnalla pullo kaverina tai 500 m päässä syntymäpaikastani.

Minua ei enää potkita päähän. 

Vierailija
60/143 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vähän vaan rskattiin. Kivaahan se oli. 

Vai?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän