Perheemme järkyttyi pikaruoan hinnasta: ateriat perheelle 82€!!!! (HESE)
Kylläpäs on kallista hesessä nykyisin ja huonompi maku kuin ennen.
Kommentit (197)
Ei kannata hankkia lapsia jos ei ole varaa.
Mieti, tuolla rahalla olisi saanut kotona kilon sisäfilettä duchesseperunoilla ja salaatilla, pullon hyvää punaviiniä ja rahaa olisi jäänyt yli!
Se nyt on vaan tyhmää....
Vierailija kirjoitti:
Mieti, tuolla rahalla olisi saanut kotona kilon sisäfilettä duchesseperunoilla ja salaatilla, pullon hyvää punaviiniä ja rahaa olisi jäänyt yli!
Ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
6 henkilön perheelle?
10 eurolla tekee ison satsin itse:)voi satoja euroja mennä pikaruokiin.
Järkyttykää ihan rauhassa! Vaikka nyt Hesestä tänään ja mistä huomenna?
Vietetään tänään Trollin Järkytyksen päivää!
Kannattaa ladata Hesen sovellus. Siellä on alekuponkeja
Miksi et tehnyt ruokaa miehellesi ja lapsillesi?
Mun perheellä meni perjantaina 27 euroa BK:hon, kingin diilin takia oli vitosen hampurilaiset. Teillä on liian iso perhe, ette osaa miettiä alennusten mukaan ja tykkäät muutenkin trollailla.
Sen lisäksi, että Hese on kallista, se on hirveää kuraa. Majoneesissa uivia hampurilaisia ja mauttomia lötköjä ranskalaisia. En ymmärrä mihin suosio perustuu.
On monta parempaakin ravintolaa, jos on on pakko hampurilaisia saada. Monet niistä tosin ovat vielä kalliimpia.
Vierailija kirjoitti:
Okei, näiden hinta ei ole noussut?
Teimme lapsia, mutta kukaan ei täytäkään kaikkia meidän tarpeita.😩
Vierailija kirjoitti:
Teimme lapsia, mutta kukaan ei täytäkään kaikkia meidän tarpeita.😩
Juu, sinä voit mennä vaikka Venäjälle itkemään...
Luulisi jokaisen katsovan netistä hinnat etukäteen kuinka iso summa tulisi ison sakin pikaruuasta.
Itse katson hinnat etukäteen jo yhden tai kahden hengen pikaruuista. Isomalle sakille hakisin kaupasta ruuat.
Transrasvoja ja suolaa yllinkyllin
Kylläpä nuttura taas kiristää 👵🏻