Perheemme järkyttyi pikaruoan hinnasta: ateriat perheelle 82€!!!! (HESE)
Kylläpäs on kallista hesessä nykyisin ja huonompi maku kuin ennen.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, tuolla rahalla olisi saanut kotona kilon sisäfilettä duchesseperunoilla ja salaatilla, pullon hyvää punaviiniä ja rahaa olisi jäänyt yli!
Se nyt on vaan tyhmää....
6 henkilön perheelle?
Kyllä 1kg/6 on 166g lihaa per annos, normi annoskoko. Oletan ettei kaikki ole aikuisia joten 1pll viiniä riittää 5 lasilliseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, tuolla rahalla olisi saanut kotona kilon sisäfilettä duchesseperunoilla ja salaatilla, pullon hyvää punaviiniä ja rahaa olisi jäänyt yli!
Okei, näiden hinta ei ole noussut?
Ihan eiliset hinnat Prismasta ja Cittarista. Vapputarjoukset. Halvin sisäfile 24,90e
Teillä on 8 hengen perhe, jos lasku tekee 82€. 8 hengen!! Mitä v i t t u a sä täällä taas kitiset ?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata hankkia lapsia jos ei ole varaa.
Ei onneksi ole pakko viedä perhettä Heseen
Urpo ap taas kehissä... meillä on kolmen hengen perhe, söimme itse asiassa eilen hesessä ateriat dippeineen, teki 29,70€ , siis kolmelle. 2 aikuista ja 17v tytär . 82€ on noin 8 hengen tilaus.... :)
Vierailija kirjoitti:
Teimme lapsia, mutta kukaan ei täytäkään kaikkia meidän tarpeita.😩
Kyllä soskun täytyy kustantaa retki heseen joka päivä meijän perheelle.
T. ei osaa keittää perunoita eikä töihin jaksa mennä. Väsyttää tehdä lapsia liukuhihnalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 henkilön perheelle?
Kyllä 1kg/6 on 166g lihaa per annos, normi annoskoko. Oletan ettei kaikki ole aikuisia joten 1pll viiniä riittää 5 lasilliseen
Viinin voi jättää pois. Ei ole tarpeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teimme lapsia, mutta kukaan ei täytäkään kaikkia meidän tarpeita.😩
Kyllä soskun täytyy kustantaa retki heseen joka päivä meijän perheelle.
T. ei osaa keittää perunoita eikä töihin jaksa mennä. Väsyttää tehdä lapsia liukuhihnalla
Sitäpaitsi köyhyys tuli vasta kuuden lapsen ja neljän koiran jälkeen. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi.
Kilo sisäfilettä 29e tarjouksessa, 2 kiloa perunaa 1,90e, salaattitarpeet 10e, pullo vaikka Baroloa 30e (tosin paras hinta/laatusuhde viinissä 15e/pll).
Yhteensä 70,90e
Joo, ja jos ruuat ois ostettuna punalaputettuna ja -60% nii ois tullu vieläkin halvemmaksi
Muistui mieleen hesessä ruokailu matkan varrella, kun mentiin Heinolaan Helsingistä. Se hese oli sen tien varrella lähempänä Heinolaa. Tilattiin kerroshampurilaiset. Niissä ei ollut tippaakaan hesen kastiketta tai mitään kastiketta. Olipa kuivat burgerit.
Tais olla kokilla rapulapäivä, kun unohti oleellisimman siitä burgerista veks.
Vierailija kirjoitti:
Urpo ap taas kehissä... meillä on kolmen hengen perhe, söimme itse asiassa eilen hesessä ateriat dippeineen, teki 29,70€ , siis kolmelle. 2 aikuista ja 17v tytär . 82€ on noin 8 hengen tilaus.... :)
Mega ateria 13€ ja jälkkärit päälle. Helposti pääsee tuohon summaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 henkilön perheelle?
Viinin voi jättää pois. Ei ole tarpeellinen.
Kyllä.
Tuo oli vain esimerkki....
Sillä rahalla voi ostaa vaikka 200g muikunmätiä
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla aika läskejä
Mikä oli logiikkasi? Käyvät niin harvoin hesessä etteivät tiedä hintoja -> pakko olla läskejä.
Kyllähän ne hinnat aina yllättävät kun et osaa laskea yksinkertaista yhteenlaskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mega ateria 13€ ja jälkkärit päälle. Helposti pääsee tuohon summaan.
Hesessä töissä olevana pakko kommentoida : En muista onko yhtään Perhetilausta maksanut yli 80 €, tänä vuonna..
Kallista on kyllä 6 hengen käydä missään syömässä. Varsinkin kun 2 on jo lähes aikuisia teinipoikia eli ei lasten annokset riitä.
Olen sitten monesti tehnyt niin että olen hakenut pantso villasta pullon sitä remua eli pantson kastiketta jota on hamppareitten välissä. Sit teen itse jauhelihapihvit ja ostan sämpylät ja muut sekä ranskalaisia ja tehdään itse. Maistuu ihan samalta kun pantson ruuat. Ei toikaan nyt ihan halvin ruoka oo mutta halvempaa kuin se että tilataan 6 annosta sieltä. Kaverilta sain joskus vinkin tähän.
Sit jos hesessä tms käydään niin käydään vähän yksitellen lasten kanssa esim harrastusteissulla haetaan hampurilainen vaan sille yhdelle ja itse en niistä niin välitä niin olen usein itse ilman.
Niinpä. Lapset haluaa joskus jotain extraa. Vie ne seuraavana hupipäivänä Burger Kingiin. On maukkaampaa ja halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Lapset haluaa joskus jotain extraa. Vie ne seuraavana hupipäivänä Burger Kingiin. On maukkaampaa ja halvempaa.
Meillä jos ehdotetaan jotain "extraa" se ei todellakaan ole hampurilaisia:) Toivelistalla on chorizoa, kana-ramenkeittoa, savulohta tai lohikeittoa ennemminkin!
Kilo sisäfilettä 29e tarjouksessa, 2 kiloa perunaa 1,90e, salaattitarpeet 10e, pullo vaikka Baroloa 30e (tosin paras hinta/laatusuhde viinissä 15e/pll).
Yhteensä 70,90e