Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän se Miina Äkkijyrkkä oikeasti teki, et joutu Farmilta ulos?

Vierailija
27.04.2024 |

Media salaa jotakin...

Kommentit (198)

Vierailija
101/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun tuntemaan kyseisen taitelijan ja täytyy kertoa, että loukkaantuu itse ihan normipuheestakin. Itse huutelee sukuelimiä ihmisille. Aika erikoista! Todella karsea ihminen live-elämässä. En ymmärrä, miksi häntä nuoleskellaan niin, että otetaan telkkuunkin.

Vierailija
102/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa selvää mitä eläinsuojelurikoksia on tehnyt. Ei ole tasapainoinen ihminen.En ihmettele jos häipyi.

No valista meitä millaisista eläinsuojelurikoksista Miina on tuomittu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten autismi taas otettiin esille. Ei Miina ole autisti. Autistit ovat hyviä ihmisiä.

Hänellä on asperger diagnoosi. 

Vierailija
104/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Miinan luonne on kaikilla etukäteen tiedossa.  Jotenkin ihan typerää, kuinka ihmiset kuvittelevat, että ovat sosiaalisia ja tulevat kaikkien kanssa toimeen, ymmärtävät ja suvaitsevat. Mutta sitten, ei tarvita kuin yksi ärhäkkä mummeli, niin heti ollaan vetistelemässä. Säälittävää. Ihmiset eivät kyllä nykyään kestä yhtäkään poikkipuolista sanaa, saati jotain oikeita vastoinkäymisiä. 

Vierailija
105/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei joutunut, lähti itse.

laitettiin pois, kameran ulkopuolella olevan käytöksen vuoksi. näin tuli tieto-

Vierailija
106/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se on ollut ihan pimeä ja täysin arvaamaton. En ymmärrä miksi se edes päästetään johonkin tv-ohjelmaan 🙄

just tuon takia, saadaan söpinää, draaamaa. dannykin oli sovittu vain yllätys joka lähtee het,kunhan saatii huomiota,,jokainen tajus het että ei sekään jaksa kun koko ajan istuu polvi teipattuna.joidenkin kodalla mietiity että taival ei olekaan pitkä

Vierailija
107/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se muuten itse itselleen keksinyt tuon sukunimen. Jos on, niin pimeetä sekin.

on kuulema,oli joku dokkari hänestä ja lapsuus jne.

Vierailija
108/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota tähän tapaukseen kantaa, mutta liittyykö jotenkin autismiin, että pitää saada huudella, kiusata ja haukkua muita. Jos joku tästä huomauttaa, tai antaa samalla mitalla takaisin, se onkin maailmanloppu ja suuri hirveä vääryys.

Kykenemättömyyttä analysoida omaa toimintaansa ja ottaa siitä vastuuta?

Ei. Ei todellakaan liity autismidiagnoosiin tuollainen. Tuollaiset piirteet liittyvät persoonallisuuteen. Autismi ei ole tekosyy huonolle käytökselle.

Vierailija
109/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinalla on käsittääkseni sekä Asperger että ADHD. 

Lääkäri itse paikalla kertomassa potilaansa diagnooseja?

Wikipediassa lukee, että on asperger. On itse kertonut olevansa adhd. Myös julkisesti myöntänyt olevansa egoisti.

Niistä saa lisäpisteitä taideoppilaitoksiin pyrittäessä.

Miina on 74-vuotias. Tuskin diagnooseja edes ollut olemassa hänen oppivuosinaan. 

Miina on ollut psykiatrisessa hoidossa teini-ikäisenä.

jos on ollut, niin siihen aikaan ei osattu erottaa näitä adhd yms ominaisuuksia,ei sairauksia mikä on mielisairaus. epilepsiakin oli mielisairautta,homous. eli helposti diagnosoitiin sairaudeksi ominaisuus

Vierailija
110/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkipikainen on. Eikös juossut joskus aikoinaan poliiseja karkuun. Hieman erikoinen kyllä on. Taitoja varmasti löytyy. Ehkä ei kestänyt olla farmilla. Oliko sitten kenties tottunut siihen , että voi huutaa ja sanoa ilkeästi. Toisaalta tuotanto teki tyhmästi , että otti hänet farmille.

Vierailija
111/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän voisi miettiä autistina, että millainen olisi maailmanmeno, jos olisimme kaikki autisteja, ja mennä toheltaisimme täällä jokainen? Valtavaa sekasortoa.

Ymmärrän totta kai, ettei aivojaan voi muuttaa, eikä sitä miten reagoi ääniin, valoon, hälinään, yllättäviin tapahtumiin. Itsekin kärsin tietyistä asioista, joista autistit. Sisarukseni on autisti.

Mutta silti kun on tekemisissä muiden kanssa, pitää yrittää edes käyttäytyä ennakoitavasti, asiallisesti, muut huomioon ottaen. Ihmisestä ei näe päälle päin, onko hän autistinen vai nentti, yleensä. 

Niin miksi ei voisi miettiä. Tai jos jokaikinen ihminen olisi pyörätuolissa. Tai jos kaikilla olisi touretten oireyhtymä, tai jos jokaikinen olisi psykopaatti narsisti. Entä jos kaikki ihmiset olisivat sokeita.

Mikä on pointti miettiä jos kaikki olisivat autisteja? Saako sillä hyvän syyn tasapäistää kaikki väkipakolla? Onko se hyvä syy savustaa autistit neljän seinän sisälle? Jos kerran kaikille oli niin hirveää tuolla farmilla että Miina oli mukana niin aika hyvin siellä osa sitten valehteli.

Vierailija
112/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satun tuntemaan kyseisen taitelijan ja täytyy kertoa, että loukkaantuu itse ihan normipuheestakin. Itse huutelee sukuelimiä ihmisille. Aika erikoista! Todella karsea ihminen live-elämässä. En ymmärrä, miksi häntä nuoleskellaan niin, että otetaan telkkuunkin.

Minulla on hänestä kokemusta yhden vierestä seuratun kohtaamisen verran. Toimi julkisessa tilassa omilla säännöillään muita häiriten, ei kuitenkaan mitenkään vaarallisesti. Uhriutui ja tiuski vielä siinä vaiheessa kun tilan haltija osoitti hänen olleen väärässä paikassakin. Vaikutti siltä, että ei hahmota normaaleja käytännön asioita ja ei ehkä voi sillen mitään. Mutta se, että syyttää kaikesta muita, on sellaista, jota pystyisi tuohon ikään halutessaan opettelemaan. On vahva ihminen, joka kykenee luomaan hyvin ikävän tunnelman ympärilleen.

Miinan taidetta arvostan, osaa upeasti vangita lehmän olemuksen erilaisiin teoksiinsa.

Vierailija
113/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jostain syystä unohdettu, että myös Linnea pyysi anteeksi sitä, että otti Miinan käytöksen kaikkien kuullen puheeksi. Minusta hän kykeni kuuntelemaan siinä muita, oli aidosti harmissaan toiminnastaan ja otti itseensä.  Suhteessa käytökseensä saa kyllä ihmeellisen kovaa kritiikkiä täällä.

Vierailija
114/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linneahan ei alunperin tehnyt mitään väärin.

Se tästä tilanteesta tekeekin omituisen.

Häntä kohdeltiin huonosti ja hän toi tämän esiin.

Asetti rajan.

Vierailija
115/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on itse kertonut kirjassaan, että hänellä on narsismidiagnoosi. Joten jätettäisiinkö edes tästä keskustelusta pois se, että ADHD ja Asperger aiheuttaa huonon käytöksen. Ne selittää sosiaalisten suhteiden vaikeuden, mutta ei sitä, jos ihminen käyttäytyy kusipäisesti. 

Vierailija
116/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jostain syystä unohdettu, että myös Linnea pyysi anteeksi sitä, että otti Miinan käytöksen kaikkien kuullen puheeksi. Minusta hän kykeni kuuntelemaan siinä muita, oli aidosti harmissaan toiminnastaan ja otti itseensä.  Suhteessa käytökseensä saa kyllä ihmeellisen kovaa kritiikkiä täällä.

Se oli sokerikuorrutusta, ei ollut tosissaan. Pelkkää tekopeliä oikeuttaa oma paskamainen julkinen nöyryytys. Mun mielestä se oli tarpeetonta. Kahden kesken olisi voinut jutella Miinan kanssa. Piti saada päteä ja kokeilla miltä tuntuu saada vähän höykyyttää nyt kun on valtaa.

Vierailija
117/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työn puolesta tekemisissä henkilön kanssa. Arvostan todella häntä taiteilijana ja myös hänen elämäntyötään suomenkarjan parissa - mieluiten etänä!

Jos hän ei jostakusta pidä, löytää kyllä kipeät keinot sen osoittamiseksi. Ei kohdistunut minuun, mutta näin läheltä. 

Vierailija
118/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa tähän, narsistin kanssa on aivan turha käsitellä mitään kahden kesken.

Vierailija
119/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Linnea kyllä oli typerä moittiessaan ja ojentaessaan Miinaa kaikkien kuullen pöydän ääressä. Oli kuin entisvanhanen opettaja, joka koko luokan edessä julisti, ettei tuosta oppilaasta tule koskaan mitään. Ja niin ao henkilö uskoo lopun ikänsä. Jospa Linnean käärmeily loppuisi tuohon töppäykseen ja opettelisi olemaan vähän hienotunteisempi sanomisissaan. 

Vierailija
120/198 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen saa kuljeskella vapaalla jalalla?!