kokemuksia hm:n äitiysfarkuista???
Kommentit (14)
...ja parhaan näköiset mitä kierrellessä löysin. Ostin yhdet aika alkutaipaleella ja edelleen samat menee, vaikken mahaosuutta enää kiskokaan ylös. Lahkeet oon vaan saanu tallattua pilalle, mut sekin oma moka ku en lyhentänyt.....
Suosittelen! Eikä ne maksanu ku jotain 39e.
Omppu 41+2
mun kropalle ne ei kyllä passannu yhtää, mutta vika lienee minussa eikä pöksyissä..
eli pepusta sopivat, mutta reisistä " löröttää" kummasti..mutta mulle ei oo kyllä yleensäkkää käyny h&m:n mitkää farkut,kangashousut vaan..aina niissä on se sama vika:D
Mulla on kahdet ja tykkään ihan hirmusti! :) Kohtuuhintaiset eivätkä ole menneet miksikään kovassa kulutuksessa..
Mammis + Tiitiäinen 29+4
Ja olen kyllä tosi tyytyväinen. Mulla on kanssa ollut aina toiset jalassa ja toiset pesussa. Ainut vain että lahkeet oli suhteettoman pitkät, mutta parempi niin päin. Aina niitä lyhennettyä saa siistimmin kuin pidennettyä.
se kangaskaistale joka mahan päälle tulee oli aivan liian tiukka! Äiti sai ommella siihen uuden jotta masukin mahtui ;)
Entä mitä kokoa nämä kirjainkoot(esim. M) mahtavat vastata?
Onko kenelläkään muuten vielä kokemusta netissä myynnissä olevista H&M:n äitiysfarkkuhaalareista?
Minulla on varmaan vääränmallinen vartalo tai jotain kun en saa uusia H&M äitiysfarkkujani pysymään jalassa! Niitä täytyy koko ajan olla nostelemassa. En tiedä, pitäisikö ne kiristää tiukemmin vai mitä?
Tosi hyvännäköiset housuthan ne ovat ja sopivat ulkonäöllisesti vartalolleni hyvin, mutta ei ole kivan näköistä kun ne putoavat. Siskollani on ollut samanlaiset Hennesin farkut ja sama ongelma.
edestä. takaa istu hyvin, mutta edestä löpsötti tyhmästi. silti niitä käytin :D pitkän paidan kanssa sain peitettyä munapussin edestä. ihanan pitkälahkeiset ja muuten hyvät kyllä.
Mun ongelmana on lähinnä se, että muuten on tosi hyvät, mutta istuessa painaa jotenkin tuonne alas. Isompi kokokaan ei muuttanut asiaa. Täytyy varmaan myydä pois :( Harmi kun olivat tosi hienot muuten.
Kertokaas kokemuksia migreenistä odotusaikana...
olen itse ostanut jyväskylästä oz babystä vaatteita..nytkin löysin sieltä ihanat farkut 27 e..ostavat kuulma veromodan ja onlyn mammafarkku tuotantoa..tosi kivoja vaatteita siellä ja kaikkee muutakin..ihastuin kauppan kun kävin=)nuorten mammojen vaatteita..
ja hyvät alku- ja keskiraskaudessa mutta enää 30 viikolla niitä ei voinut pitää koska kiristivät (vaikka olen ns. hoikkaa tekoa). Pakkasin ne kuitenkin mukaan synnärikassiin (nyt rv39), ne on varmaan kivat käyttää synnytyksen jälkeenkin mahalöllykän kanssa.
Olen käyttänyt lähes päivittäin 12. vkolta ja nyt 32. vko menossa. Hyvin ovat kestäneet. Ja eivät kiristä juuri mistään. Nyt tosin alkaa tuo masutuubi käydä vähän ahtaaksi, mutta muuten oikein passelit olleet ja hintansa haukkuneet.
Joo kannatan ostamista. Ostin itse 38 kokoa olevat äitiysfarkut hm.ltä.
Pidän niitä aina, kun eivät ole pesussa. Tosi hyvät! Suosittelen!