Mihin käytätte tonnikalaa ölyssä säilykkeitä?
Ostin vahingossa veteen säilötyn sijaan ja yrjöttää tuo öljyn määrä. Voiko tuota edes syödä minkään seassa?
Kommentit (40)
Mä teen niistä kolmioleipiä, majoneesilla jatkan ja kurkkusilppia sekaan. Siitä täyte am. paahtoleipään.
Toinen ruoka on tonnikalalasagnette. Voi googlata.
Vierailija kirjoitti:
Tonnikalapihvit
2 prk tonnikalaa paloina vedessä
4 rkl kermaviiliä
100g juutoraastetta
0,5-1 dl korppujauhoja
2 tl sitruunapippuria
2 tl yleismaustetta esim.grillimauste, aromat tms.
1-2 kananmunaa
Luetko edes mitä tänne copypasteat?
Meinasin pudota tuolilta kun luin tämän aloituksen jälkeisiä vastauksia ! herra jee Tee kunnon salaatti lempi aineksista ,joita sulla on kotona ja lätkäse lopuksi sinne purkin sisältö .Saat kunnollisen ja ruokaisan salaatin .
Tässä yks oma lemppari sovellus jota vaihtelen sen mukaan sitten mitä kaapista löytyy
Ihan minkälaista salaattia mitä sulla on ja sitten kurkkua ( voi olla tuoretta tai mauste tsi suolakurkkua kuutioina tai vaikka molempia ,tomaattia ,omenaa kuutioina .Sitten voi laitta siivuina jos löytyy uuden sipulin vartta tai kuutioina tavallista tai punasipulia voi lisätä myös ananasta tai persikkaa .
jo noilla aineksilla tulee ruokaisa salaatti ,mutta sinne voit laittaa vaikka oliiveja tai feta juustoa tai jotain muuta juustoa ja vaikka paprikaa . Kokeilemalla löydät mieleisesi kompon ,mutta älä hyvä ihminen heitä sitä hyvää öljykastiketta veke siitä ei sinun paino nouse jos sen salaatin mukana öljyn syöt ja jos annoksesta tuli iso niin paa loppu rasiassa jääkaappiin ja syö seuraavana päivänä loput
Vesitonnikala ei mulle maistu siinä ei oo mitään makua ja lopuksi voit laittaa sinne mielimausteitasi joukkoon myös .sinne se salaatin joukkoon sekoittuu hyvin öljyinen tonnikala niin ettet huomaakaan ja on paljon maistuvampi myös
Kokeile et korkealta putoo kuitenkaan :)
Se öljyssä olevahan on paljon paremman makuista. Maistapa, niin ei sen jälkeen enää vedessä oleva tonnikala maistu. Itse tonnikalan maku on ihan eri, kun on öljyyn säilötty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valutan öljyn pois ja laitan pizzaan.
Miksi pitää sitten ostaa sitä öljytonnikalaa, jos öljy menee suoraan roskiin? Ihan hirveää tuhlausta.
Sitäpä tässä ihmetellään. Kukaan ei vaikuta sitä öljyä käyttävän mihinkään.
No käyttääkö joku sitten sen veden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää sitten ostaa sitä öljytonnikalaa, jos öljy menee suoraan roskiin? Ihan hirveää tuhlausta.
No käyttääkö joku sitten sen veden?
Minä kaadan sen nuudeleiden sekaan kalan kanssa. Öljyä en, jos sellaista olisin vahingossa ostanut.
Tonnikala vedessä on jotain ihan hirveää. Sen syöminen tuntuu hampaissa ihan kuvottavalta. En ikinä osta tonnikalaa vedessä, ja jos vahingossa on tullut sellainen kaupasta mukaan, niin menee sitten ehkä johonkin piirakan joukkoon. Tonnikala öljyssä on paljon parempaa, eikä sitä öljyä syödä, se valutetaan pois. Jossei joku tiedä mihin jämäöljyn valuttaa, niin esim. kompostiin menevien sekaan, käytetyn kahvinsuodatinpussin sisään tai talouspaperiroskiin mihin imeytyy.
Mä kuullotan sipulit ja valkosipulit siinä öljyssä. Lisään vettä ja tomaattimurskaa. Suurustan ja maustan. Lisään lopuksi tonnikalan. Hyvä pastakastike.
Yrittäkää nyt edes.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuullotan sipulit ja valkosipulit siinä öljyssä. Lisään vettä ja tomaattimurskaa. Suurustan ja maustan. Lisään lopuksi tonnikalan. Hyvä pastakastike.
Yrittäkää nyt edes.
Mä yritin niin kovaa että pääsi pieru. Nyt housun saumakaan ei enää tunnu.
Valuutat vaan sen öljyn pois ja teet pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyttää. Mä valutan sen pannulle ja kuullotan sipulit siinä. Sit tonnikala ja tomaattimurska perään ja mausteet. Hyvä, helppo ja nopea pastakastike siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyttää. Mä valutan sen pannulle ja kuullotan sipulit siinä. Sit tonnikala ja tomaattimurska perään ja mausteet. Hyvä, helppo ja nopea pastakastike siinä.
Eikö se tomaattikastike maistu sitten kalalle?
Ostan ainoastaan tonnikalaa oliiviöljyssä. Muut öljyt ovat haitallisia ja ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Ostan ainoastaan tonnikalaa oliiviöljyssä. Muut öljyt ovat haitallisia ja ällöttäviä.
Rypsiöljyhullu löysi paikalle.
Tonnikalapihvit
2 prk tonnikalaa paloina vedessä
4 rkl kermaviiliä
100g juutoraastetta
0,5-1 dl korppujauhoja
2 tl sitruunapippuria
2 tl yleismaustetta esim.grillimauste, aromat tms.
1-2 kananmunaa