Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei nykyään kukaan enää sitoudu vakituiseen parisuhteeseen yhden ihmisen kanssa

Vierailija
27.04.2024 |

Nyt eletään mm. polyamorian, vapaiden suhteiden ja seksityön aikaa. 

Ydinperhe on täysin vanhentunut konsepti, josta kukaan ei saa yhtään mitään. 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma pariutuminen tapahtui ennen nykyaikaa. Perinteinen pitkä liitto.

Vierailija
2/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu Saa tanan suulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle. Tehkää mitä haluatte.

Vierailija
4/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen ajattelumalli on mt-ongelmaisten reunalla olevien hommia.

Vierailija
5/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitoutua ja ripustautua?

Vierailija
6/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka oikeasti luulee että olisi tapahtunut joku isompi murros suomalaisten parisuhdemalleissa ei ole mieleltään terve. Lähinnä manipuloiva rassukka reunallaan.

Vierailija
7/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa. Kun olet naimisissa, saat asuntolainaa paremmilla ehdoilla kuin esimerkiksi avoliitossa oleva. Jos joudut onnettomuuteen tai kohtaat muita vastoinkäymisiä, sulla on puoliso ja lapset, jotka hoivaa sut kuntoon. Jos haluat saavuttaa jotain, ydinperhe näyttää kuvissa hyvältä, koska se oikeastikin on hyvä juttu ja terveen psyyken mittari.

Vierailija
8/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmä sä ap oikein olet? Suurin osa parisuhteessa olevista on ihan tavallisessa suhteessa, sitoutunut toisiinsa eikä ole mitään polyamoriaa tms. 

Mä olen sinkku enkä todellakaan haluaisi mitään avointa tai polyamorista suhdetta jos vielä jonkun miehen löytäisin.

N44

Vierailija
9/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskaa. Kun olet naimisissa, saat asuntolainaa paremmilla ehdoilla kuin esimerkiksi avoliitossa oleva. Jos joudut onnettomuuteen tai kohtaat muita vastoinkäymisiä, sulla on puoliso ja lapset, jotka hoivaa sut kuntoon. Jos haluat saavuttaa jotain, ydinperhe näyttää kuvissa hyvältä, koska se oikeastikin on hyvä juttu ja terveen psyyken mittari.

Ei pankinjohtaja lainaneuvotteluussa kysele kuinka sitoutuneita olette. Vakuudet ratkaisee lainan saannin.

Vierailija
10/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä sä ap oikein olet? Suurin osa parisuhteessa olevista on ihan tavallisessa suhteessa, sitoutunut toisiinsa eikä ole mitään polyamoriaa tms. 

Mä olen sinkku enkä todellakaan haluaisi mitään avointa tai polyamorista suhdetta jos vielä jonkun miehen löytäisin.

N44

Nääh. Ap on sarjapettäjä.

Vierailija
11/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä näistä nykynuorista vielä tiedät, miten pitkissä suhteissa ne on. Sen näkee vasta sitten 20+ vuoden jälkeen. 

Vierailija
12/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pankinjohtaja lainaneuvotteluussa kysele kuinka sitoutuneita olette. Vakuudet ratkaisee lainan saannin.

Kyllä kuule vaikuttaa. Marginaaliin. Ehdot on huonommat avoliitossa oleville, koska se ei ole juridinen sopimus.

Vierailija
13/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuule vaikuttaa. Marginaaliin. Ehdot on huonommat avoliitossa oleville, koska se ei ole juridinen sopimus.

Juu juu. Vain se vaikuttaa minkälaiset ne vakuudet on. Toki kahdella on yleensä paremmat vakuudet kuin yhdellä mutta ei välttämättä. Joskus voi olla että lainan saa huomattavasti helpommin yksin kuin ulosotossa olevan kaverin kassa.

Mihin mä asuntolainaa? Ja mitä se avioliitto kertoo mitään sitoutumisesta aina voi erota.

Vierailija
14/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nekin jotka pariutuu vaihtaa uuteen parin vuoden välein kun tarvitaan jännitystä ja uutuuden viehätystä. Pettämiskuviot sun muut on peruskauraa.

Itse yhden miehen nainen mutta pahasti näpeilleni saanut ja luovuttanut. Synnyin väärään aikaan.

Mieheni kakkosnainen syntyi oikeaan aikaan, varatun vonkaamisen hyväksyttyyn aikaan. Ja ilkkuipa minulle kun viimein lähdin, tyhmä on jos kakkonen kuvittelee miehen olevan viimein uskollinen. Mutta ehkä kakkonen ei piittaa, koska kuuluu tähän aikaan, ehkä pettää tahollaan hänkin. 

Vierailija
15/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu. Vain se vaikuttaa minkälaiset ne vakuudet on. Toki kahdella on yleensä paremmat vakuudet kuin yhdellä mutta ei välttämättä. Joskus voi olla että lainan saa huomattavasti helpo

Avioliittolainsäädännöstä löytyy ne perusteet. Asuntolainaa on äärimmäisen helppo saada, jos lainan saamisesta halutaan keskustella.

Tietenkään kaikki ei halua omistaa mitään, vaan elellä tukijärjestelmien varassa, epävakaita kun ovat.

Vierailija
16/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut tekee mitä haluaa. Mä olen normaalissa parisuhteessa.

Vierailija
17/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tukijärjestelmien varassa? Asunto on mihin mä lainaa tarvitsisin?

Vierailija
18/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu. Vain se vaikuttaa minkälaiset ne vakuudet on. Toki kahdella on yleensä paremmat vakuudet kuin yhdellä mutta ei välttämättä.

Epävakaa pettävä loiseläjä ei ansaitse kenenkään arvostusta

Vierailija
19/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten puolet pareista eroaa? Ja vielä siinä vaiheessa (yleensä 40-50v.) kun on näennäisesti saavutettu se ydinperhe, yhteinen koti, vakaa arki...Miksi siitä ei pidetä tiukemmin kiinni jos edut ovat niin suuria yksin oloon verrattuna?

Vierailija
20/57 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet ja polysuhteet pohjaavat todella usein manipulointiin ja vallankäyttöön. Tämä on tabu josta julkisesti puhuminen aiheuttaa suunnattoman viharyöpyn ja maalittamisen sarjapettäjien toimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme