Tunnetteko YHTÄKÄÄN kaunista naista jolla olisi asiat huonosti elämässä?
Kyllä se niin on että kaunis nainen pelaa tätä elämää easy modella.
Kommentit (79)
Minä itse! Näytän yhä 53 v erittäin hyvältä. Mutta todellisuudessa asiat ovat huonosti. Mutta itse sotkin ne. Kyllä kauneus on auttanut paljon.
Yhtä monta kuin kaunista miestä.
Tosin tämäkään ei liene totta, koska just oli lehdessä juttu tutkimuksesta, jossa todettiin että hyvästä ulkonäöstä urallaan hyötyvät nimenomaan hyvännäköiset miehet, eivätkä naiset. Mutta tätähän ei varmaan usko, etkä varmaan tiedettäkään ymmärrä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat tuntemani naiset on niitä onnettomimpia. Vaikeita ihmissuhteita kun ympärillä pyörii monenlaista narsistimiestä joita kiinnostaa vaan ulkonäkö eikä ihminen itse, on vaikea seuloa luotettavat ja aidot tyypit joukosta, väärät valinnat johtaa sitten kipeisiin avioeroihin jne. Paljon häirintä, stalkkaus ja jopa väkivaltakokemuksia. Ja muiden naisten katkeruus ja kateus voi johtaa vaikka mihin kiusaamiseen ja porukan ulkopuolelle jättämiseen esim työelämässä. Näin muutenhan sitten perinteiset vaikeudet kuten sairaudet ja menetykset ei katso ulkonäköä mitenkään.
Jep, kuulostaa tutulta. Olen huomannut juuri samaa omassa tuttavapiirissäni; kauneimmat naiset ovat niitä, joilla on erilaisia traumoja. On naurettavaa olettaa, että stalkkaamisen kohteeksi joutuminen jne olisi jokin "easy mode" elämässä.
Eli kyseessä on siis ongelmia niiden kauniiden naisten elämässä, jotka ovat yrittäneet tavalla tai toisella realisoida tätä kauneuttaan esimerkiksi työelämässä, opiskeluelämässä, miessuhteissa jne. Sen sijaan naiset, jotka eivät yritä hyödyntää kauneuttaan vaikka ovat kauniita, ovat lähes satavarmasti aivan uskomattoman onnellisia ihmisiä.
Tämä on vain oppitunti taas kerran siihen, että ylpeys, itsekkyys, laiskuus ja ahneus ovat syntejä, ja niitä toteuttamalla kauniskin nainen sortuu helposti onnellisesta elämästä vaikeuksiin.
M43
Siitä seuraa vain ongelmia. Ulkonäkö ei luultavasti ole se jolla suuri merkitys tuleeko elämästä onnellinen vai ei.
Tunnen. On ollut työttömänä pari vuotta. En tiedä onko jo kohta masentunut kun töitä ei saa.
Ihan tosissani veikkaan että AP ei tunnistaisi kaunista naista jolla ei ole elämä hallinnassa. Siltä puuttuu meikki, vaatteet voi olla rumat verkkarit tai mitä nyt sattuu.... Ei osu katseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat tuntemani naiset on niitä onnettomimpia. Vaikeita ihmissuhteita kun ympärillä pyörii monenlaista narsistimiestä joita kiinnostaa vaan ulkonäkö eikä ihminen itse, on vaikea seuloa luotettavat ja aidot tyypit joukosta, väärät valinnat johtaa sitten kipeisiin avioeroihin jne. Paljon häirintä, stalkkaus ja jopa väkivaltakokemuksia. Ja muiden naisten katkeruus ja kateus voi johtaa vaikka mihin kiusaamiseen ja porukan ulkopuolelle jättämiseen esim työelämässä. Näin muutenhan sitten perinteiset vaikeudet kuten sairaudet ja menetykset ei katso ulkonäköä mitenkään.
Jep, kuulostaa tutulta. Olen huomannut juuri samaa omassa tuttavapiirissäni; kauneimmat naiset ovat niitä, joilla on erilaisia traumoja. On naurettavaa olettaa, että stalkkaamisen kohteeksi joutuminen jne olisi jokin "easy mode" elämässä.
<
Koitin lukea edellisen kommentin moneen kertaan. En mitenkään päässyt siinä samaan johtopäätökseen kuin M43.
Tunnen. Ihan kohtalainen ammatti ja lähtöisin varakkaasta perheestä, meni myös rikkaisiin naimisiin. Halveksii perhe-elämää, mutta päissään itkeskelee, ettei voi saada lapsia eli se ainakin häneltä puuttuu.
Tunnen. Ulkopuolisin silmin äärettömän kaunis, jopa liiankin kaunis. Sisältä kuitenkin rikki. Pakkomielteinen painonhallinta ja mielenterveys pettänyt. Ikävää seurata poloista, kun elämä pyörii ruoan, painon, liikunnan ja ulkonäön ympärillä.
Tunnen. Yksi heistä oli voittanut kauneuskilpailunkin. Menehtyi itsemurhaan viimevuonna.
Naurettavaa olettaa että ulkomuoto määrittelisi elämän koettelemukset.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ääliö poistatti viestin, jossa mainittiin Laila Kinnunen, ja miten kaunis ja lahjakas hän oli?
Itse ainakin luin Laila Kinnusta kehuvan viestin, oli numerolla 40.
Kaunis, hmm. Positiiviset ihmiset on kauniita, positiiviset eivät ota kaikkea negatiivisesti ja luottavat itseensä ja asioiden hoitumiseen eivätkä pidä itseään uhrina. Asenne ratkaisee miten elämässä pärjää.
Kyllä kauneus on nimenomaan positiivinen asia ihmisen elämässä mutta ongelmana voi olla se että muut yrittää painaa alas mistä seuraa alentunut itsetunto ja sen kautta erilaisia ongelmia elämään. Siitä tulee kierre missä alkaa varoa omia sanomisiaan ja yrittää tehdä itsestään näkymättömän.
Kyllä. Oma tyttäreni. Asia on kuten tuossa joku sanoikin, ulospäin halutaan antaa kuva että kaikki on ok. Elämässä todella isoja vaikeuksia monella tavalla hänellä. Ei se kauneus aina auta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Ulkopuolisin silmin äärettömän kaunis, jopa liiankin kaunis. Sisältä kuitenkin rikki. Pakkomielteinen painonhallinta ja mielenterveys pettänyt. Ikävää seurata poloista, kun elämä pyörii ruoan, painon, liikunnan ja ulkonäön ympärillä.
Olen juuri tuollainen jonka elämä pyörii noiden asioiden ympärillä. Säälittävää ehkä mutta ei minulla oikein ole muutakaan. Tietyllä tavalla nautinkin ulkonäköön keskittymisestä, koska siihen pystyn itse vaikuttamaan. Olen todennut ettei onnea kannata yrittää hakea asioista, jotka ovat muista ihmisistä riippuvaisia. Olen yrittänyt löytää rakkautta, mutta kaikki suhdeyritelmäni aina epäonnistuvat ja loppuvat lyhyeen. Valtavia pettymyksiä, joita en kestä enää yhtään enempää.
Tunnen erään, joka sai n 45 v elämän sä raiteilleen. Vaikeita mies suhteita, alkoholisteja, väkivaltaisia, ukko miehiä. Ei sylkenyt lasiin itsekkään. Nykyisin fiksun miehen kanssa. Lapsia ei halunnut sekavaan elämään .
AP, miten se kauneus estää esim.
-lapsuuden perheväkivallan
-sairastumisen
-onnettomuudet
-narsistin kumppanin
Kauniin naisen on aika todennäköistä päätyä saaliiksi sellaiselle päsmärille, että sinä et edes käsitä että sellaisia on. Olen sanonut tämän ennen ja sanon nytkin, että kauniin ihmisen on järkevintä pyydystää itse puoliso eikä huolia sellaisia, jotka tulevat tyrkylle. Onnistuneen valinnan todennäköisyys on taatusti niin suurempi. Sama varmaan koskee rikkaita.