Tunnetteko YHTÄKÄÄN kaunista naista jolla olisi asiat huonosti elämässä?
Kyllä se niin on että kaunis nainen pelaa tätä elämää easy modella.
Kommentit (79)
No todellakin. Mt ongelmat eivät katso ulkonäköä. Ja on todella vaarallista ripustaa itsetunto ulkonäön varaan. Silikonirinnat ottaneilla naisilla on suurentunut itsemurhariski.
Tämä on ihan naurettava väite. Luulen että mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän on paineita ylläpitää ulkonäköään ja miellyttää muita. Tämä uuvuttaa ja rikkoo sisältä.
Tunnen. Olen tuntenut parikymmentä vuotta. Vaikea äitisuhde. Joko sen seurauksena, tai jostain muusta syystä, käyttäytyy narsistisesti, ja sitä kautta elämänsä on (niin kauan kuin tiedän) ollut yhtä draaman kaarta.
Eli "testaa" omaa viehätysvoimaansa joka ikiseen kaksijalkaiseen, kanasta tikapuihin, mutta eritoten miehiin. Ja saa nämä yleensä vedettyä mukaan peliinsä. Ei seksisuhteeseen asti (koska varattu), mutta sellaiseen vedätykseen, josta saa ilmeisesti omia vibojaan. Omaa äijää pitää tietenkin varpaillaan ja sellaisella ylös-alas-vuoristoradalla, juuri näillä "mieskaveri" sekoiluillaan.
Tiedä sitten, miten onnellisessa parisuhteessa voi olla, kun koko elämä on tuollaista ihmissuhdepeliä? Toivottavasti se kaveri, jonka kanssa elää, on tyytyväinen naiseensa. Hyvä saalis. Näyttävän näköinen. Itse en huolisi maksustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan naurettava väite. Luulen että mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän on paineita ylläpitää ulkonäköään ja miellyttää muita. Tämä uuvuttaa ja rikkoo sisältä.
Naiset epävarmuuksissaan luo näitä paineita itselleen eli se vika on siellä korvien välissä. Mikään ei luo ihmiselle stressiä ja paineita kuin ihminen itse.
Kauneimmat tuntemani naiset on niitä onnettomimpia. Vaikeita ihmissuhteita kun ympärillä pyörii monenlaista narsistimiestä joita kiinnostaa vaan ulkonäkö eikä ihminen itse, on vaikea seuloa luotettavat ja aidot tyypit joukosta, väärät valinnat johtaa sitten kipeisiin avioeroihin jne. Paljon häirintä, stalkkaus ja jopa väkivaltakokemuksia. Ja muiden naisten katkeruus ja kateus voi johtaa vaikka mihin kiusaamiseen ja porukan ulkopuolelle jättämiseen esim työelämässä. Näin muutenhan sitten perinteiset vaikeudet kuten sairaudet ja menetykset ei katso ulkonäköä mitenkään.
Monella kauniilla on nuppi seonnut kun on lapsesta asti ollut setämiesten ahdistelema eikä kukaan ole kiinnittänyt heissä huomiota muuhun kuin ulkonäköön.
Minulla on nyt paha terveysongelma.
Vierailija kirjoitti:
En sano,etteikö ulkonäöstä olisi hyötyä. Olen saanut naurettavan paljon asioita ilmaiseksi ulkonäköni vuoksi. Taksit ei aina veloita matkoista ja minut on useammin bookattu business luokkaan. Ei myöskään koskaan ole sattunut satunnainen turvatarkastus minun kohdallani, vaikka lennän vähintään 15x vuodessa. Tämmöisiä juttuja.
Kuitenkin olen sairastanut syömishäiriötä lapsesta saakka, sekamuotoinen laihuushäiriö ja ortoreksia. Minulla on lisäksi ocd ja ptsd Rais**tuksi tulemisen seurauksena.
Haluaisin kovasti vauvan, mutta en sitä voi näiden mielenterveysongelmien keskelle hankkia.
Tienaan hyvin, eli talous on kunnossa. Asun nimenomaan siellä kivitalossa Espoossa ja ajan teslaa, mutta jokainen roponen on itse kovalla työllä hankittu.
Se AP että sä vihaat naisia, on sun ongelma. Älä pura sitä naisiin.
Miten sun ocd oireilee?
Vierailija kirjoitti:
En sano,etteikö ulkonäöstä olisi hyötyä. Olen saanut naurettavan paljon asioita ilmaiseksi ulkonäköni vuoksi. Taksit ei aina veloita matkoista ja minut on useammin bookattu business luokkaan. Ei myöskään koskaan ole sattunut satunnainen turvatarkastus minun kohdallani, vaikka lennän vähintään 15x vuodessa. Tämmöisiä juttuja.
Kuitenkin olen sairastanut syömishäiriötä lapsesta saakka, sekamuotoinen laihuushäiriö ja ortoreksia. Minulla on lisäksi ocd ja ptsd Rais**tuksi tulemisen seurauksena.
Haluaisin kovasti vauvan, mutta en sitä voi näiden mielenterveysongelmien keskelle hankkia.
Tienaan hyvin, eli talous on kunnossa. Asun nimenomaan siellä kivitalossa Espoossa ja ajan teslaa, mutta jokainen roponen on itse kovalla työllä hankittu.
Se AP että sä vihaat naisia, on sun ongelma. Älä pura sitä naisiin.
Hyvin sanottu tuo viimeinen
Mun ex työkaveri. Oli työkaverina myös tosi mukava. Puolison mukana muuttivat ulkomaille. Mies joutui edustamaan työn puolesta, oli perso alkoholille ja tapahtui pettämistä.
Esikoinen joutui harrastuksessa onnettomuuteen ja tämä tuttu joutui lopettamaan työt ja ryhtyä omaishoitajaksi.
Erosivat, esikoinen muutti tuettuun asuntolaan. Perusti sisustusliikkeen, en muista minne Hankoon. On plus miinus nolla liikevaihto.
Mua kerran lähestyi kaunis nuori nainen, jolla ei ollut asiat niin hyvin kuin itselläni, mutta silti jaksoi olla hyväntuulinen.
Tunnen toki. Olen sellaisia myös deittaillut. Toisaalta, ap:n pitäisi vähän määritellä mitä tarkoitetaan sillä, että asiat ovat huonosti elämässä. Eivät nuo naiset nyt ihan pohjalla olleet eikä elämä ollut yksinomaan kärsimystä, mutta ongelmia oli, kuten suurimmalla osalla ihmisistä. Oli masennusta, syömishäiriöitä, epävarmuutta tulevaisuudesta, ihmissuhdeongelmia, yms kaikkea ihan tavallista. Olen itse aika komea mies, mutta se ei tarkoita ettenkö minäkin voisi myös kokea vaikka masennusta, yksinäisyyttä ja erilaisia epäonnistumisia. Mutta kaiketi nämä asiat ovat suhteellisia. Kyllähän hyvä ulkonäkö tuo myös tiettyjä hyötyjä elämään, mutta ei se todellakaan tarkoita, että kaikki olisi ruusuilla tanssimista ja ettei esimerkiksi henkisiä ongelmia voisi olla.
Jasmin Voutilainen teki just itsemurhan.
Muuten olisin vastannut itseni mutta olen tavallisen näköinen.
Tiedän muutamankin jotka olisivat kauniita, mutta ovat erinäisten (mt)-ongelmien vuoksi lihoneet vähemmän viehättäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat tuntemani naiset on niitä onnettomimpia. Vaikeita ihmissuhteita kun ympärillä pyörii monenlaista narsistimiestä joita kiinnostaa vaan ulkonäkö eikä ihminen itse, on vaikea seuloa luotettavat ja aidot tyypit joukosta, väärät valinnat johtaa sitten kipeisiin avioeroihin jne. Paljon häirintä, stalkkaus ja jopa väkivaltakokemuksia. Ja muiden naisten katkeruus ja kateus voi johtaa vaikka mihin kiusaamiseen ja porukan ulkopuolelle jättämiseen esim työelämässä. Näin muutenhan sitten perinteiset vaikeudet kuten sairaudet ja menetykset ei katso ulkonäköä mitenkään.
Jep, kuulostaa tutulta. Olen huomannut juuri samaa omassa tuttavapiirissäni; kauneimmat naiset ovat niitä, joilla on erilaisia traumoja. On naurettavaa olettaa, että stalkkaamisen kohteeksi joutuminen jne olisi jokin "easy mode" elämässä.
Laila Kinnunen. Niin kaunis ja lahjakas.
Tiedän moniakin. Valitettavasti. Suvussani on paljon missejä sekä malleja, niin mieheissä kuin naisissa. Ja voin kertoa sinulle, että meidän sukua sekopäisempää saa hakea, joten aika moni on "tillin tallin." On mielenterveysongelmia, päihteitä ja yllättäen syömishäiriötä. Moni on vielä oikeasti viisaskin, mutta sen hoksaamiseen on kasvatuksesta johtuen ottanut aikaa. Meidän suvussa yksikään ei ole välttynyt sairaalta vanhempien väkivallalta.
Tämä on tyhmin väite koskaan, että kauniit pääsisi helpolla. Heitä kohdellaan ulkopuolelta paremmin, mutta perhe/suku voi olla aivan jotain muuta.