Tunnetteko YHTÄKÄÄN kaunista naista jolla olisi asiat huonosti elämässä?
Kyllä se niin on että kaunis nainen pelaa tätä elämää easy modella.
Kommentit (79)
Jos ajatellaan sanat kaunis ja ruma. Niin toinen on positiivinen ja toinen negatiivinen. Kummiskin kauneus on vain osa ihmistä eikä kerro mitään sisäisistä tuntemuksista.
Suurin osa ihmisistä muutenkin salaa suurimmat tuntemuksensa. Kauniisti laittautuvat voivat vain piilottaa tuntemuksensa meikkien alle ja vetää roolia.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin. Mt ongelmat eivät katso ulkonäköä. Ja on todella vaarallista ripustaa itsetunto ulkonäön varaan. Silikonirinnat ottaneilla naisilla on suurentunut itsemurhariski.
Silikonirinnoilla ei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa.
En tunne. Jopa yksinhuoltajakin löytää rikkaan miehen, jos siis on tarpeeksi kaunis.
Kiltti ja kaunis (hoikka kurvikas blondi) tyttö, joka kaipasi rakkautta ja hyväksyntää, mutta kaikki käyttivät hyväkseen ja nyt hänellä on 22 vuotiaana 3 lasta. Kaunis on edelleen.
Jasmin Voutilainen. Nyt jo kuollut, koska masennus ja itsetuhoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ja kaunis (hoikka kurvikas blondi) tyttö, joka kaipasi rakkautta ja hyväksyntää, mutta kaikki käyttivät hyväkseen ja nyt hänellä on 22 vuotiaana 3 lasta. Kaunis on edelleen.
Ne omat elämämvalinnat...
Olin nuorena ihan nätti. Ei se estänyt mua sairastumasta vakavaan masennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan naurettava väite. Luulen että mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän on paineita ylläpitää ulkonäköään ja miellyttää muita. Tämä uuvuttaa ja rikkoo sisältä.
Sitä paitsi kautta historian kauniit naiset on tulleet ahdistelluiksi, hyväksi käytetyiksi ja jopa raiskatuiksi kaikista eniten. Ei ole ollut kovin herkkua kauniin naisen elämä.
Nuorena olin nätti, nyt en. Nykyinen olotila on huomattavasti parempi.
Janita Lukkarinen. Joutui täällä päivittäin kateellisen kanalauman nokittavaksi ja kuoli syöpään
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat tuntemani naiset on niitä onnettomimpia. Vaikeita ihmissuhteita kun ympärillä pyörii monenlaista narsistimiestä joita kiinnostaa vaan ulkonäkö eikä ihminen itse, on vaikea seuloa luotettavat ja aidot tyypit joukosta, väärät valinnat johtaa sitten kipeisiin avioeroihin jne. Paljon häirintä, stalkkaus ja jopa väkivaltakokemuksia. Ja muiden naisten katkeruus ja kateus voi johtaa vaikka mihin kiusaamiseen ja porukan ulkopuolelle jättämiseen esim työelämässä. Näin muutenhan sitten perinteiset vaikeudet kuten sairaudet ja menetykset ei katso ulkonäköä mitenkään.
Joo, voi kyynel ja ne tuntemani miljonäärit ovat myös niitä onnettomimpia. Kateelliset puhuu paskaa selän takana ja "kaverit" odottavat kaikenlaisia palveluksia kun "onhan sitä rikkaalla varaa tarjota".
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin helppoa valita kiltti ja kunnollinen mies, mutku biletys ja jännittävät ulkkarit sun muut naistenhakkaajat kiinnostaa enemmän.
Naiset ovat kyllä aika tyhmiä.
Aplla ei oo mitään kosketusta tosielämään. Tunnetko ap yhtään naista? Ei oo hyväksi ihmiselle elää ennakkoluulojensa ja stereotyyppisten käsitysten vankina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat tuntemani naiset on niitä onnettomimpia. Vaikeita ihmissuhteita kun ympärillä pyörii monenlaista narsistimiestä joita kiinnostaa vaan ulkonäkö eikä ihminen itse, on vaikea seuloa luotettavat ja aidot tyypit joukosta, väärät valinnat johtaa sitten kipeisiin avioeroihin jne. Paljon häirintä, stalkkaus ja jopa väkivaltakokemuksia. Ja muiden naisten katkeruus ja kateus voi johtaa vaikka mihin kiusaamiseen ja porukan ulkopuolelle jättämiseen esim työelämässä. Näin muutenhan sitten perinteiset vaikeudet kuten sairaudet ja menetykset ei katso ulkonäköä mitenkään.
Joo, voi kyynel ja ne tuntemani miljonäärit ovat myös niitä onnettomimpia. Kateelliset puhuu paskaa selän takana ja "kaverit" odottavat kaikenlaisia palveluksia kun "onhan sitä rikkaalla varaa tarjota".
Sulla ei oo mahdollisuutta ymmärtää tätä asiaa, koska empatiakykysi ei näemmä riitä toisen sukupuolen asemaan asettumiseen.
Vierailija kirjoitti:
En sano,etteikö ulkonäöstä olisi hyötyä. Olen saanut naurettavan paljon asioita ilmaiseksi ulkonäköni vuoksi. Taksit ei aina veloita matkoista ja minut on useammin bookattu business luokkaan. Ei myöskään koskaan ole sattunut satunnainen turvatarkastus minun kohdallani, vaikka lennän vähintään 15x vuodessa. Tämmöisiä juttuja.
Kuitenkin olen sairastanut syömishäiriötä lapsesta saakka, sekamuotoinen laihuushäiriö ja ortoreksia. Minulla on lisäksi ocd ja ptsd Rais**tuksi tulemisen seurauksena.
Haluaisin kovasti vauvan, mutta en sitä voi näiden mielenterveysongelmien keskelle hankkia.
Tienaan hyvin, eli talous on kunnossa. Asun nimenomaan siellä kivitalossa Espoossa ja ajan teslaa, mutta jokainen roponen on itse kovalla työllä hankittu.
Se AP että sä vihaat naisia, on sun ongelma. Älä pura sitä naisiin.
Mahdat sitten olla tosi kaunis kun jopa huijaat satunnaistarkastuksen algoritmit jättämään sut välistä. Vai meinaatko, että kauneutesi sokaisemana turvatarkastajat jättävät sut tarkistamatta kymmenien ihmisten silmien alla 😂
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin helppoa valita kiltti ja kunnollinen mies, mutku biletys ja jännittävät ulkkarit sun muut naistenhakkaajat kiinnostaa enemmän.
Naiset ovat kyllä aika tyhmiä.
Sinä se tässä tyhmä olet. Suorastaan käsittämättömän tyhmä.
Minä en valinnut yhtään minkäänlaista miestä elämääni. Jouduin teini-ikäisenä seksuaalisen väkivallan uhriksi, enkä ole sen jälkeen pystynyt minkäänlaisiin seurustelu- tai seksisuhteisiin. Terapiat ym. on kyllä käyty. Pitkään kärsin yksinäisyyttä, nykyään olen hyväksynyt tilanteen ja keskittynyt opiskellun sekä työuraan ja muihin ihmissuhteisiin (sisarukseni lapset, vanhempani, ystävät).
T. Yksi kaunis ja myös älykäs nainen
Kauneus säilyy yleensä läpi elämän. Kauniit ihmiset ovat yleensä myös älykkäitä ja kilttejä. Eivät kiusaa muita, tai ole itsekkäitä. Maailmassa pitäisi olla enemmän kauniita ja komeita ihmisiä.
Ai Lukkarinen? No ei se kyllä mikään kaunis ollut.
ikinä. Pyöreä pallo ja ei erottunut massasta.
Jos haukuttiin niin sen jatkuvalle parkuniselle seiskassa oli enemmänkin säälittävää luettavaa.
mutta ei kaunis. Tavallinen.
sama kun tuksu. Pyöreä pallo. Ei kaunis. Vaan tavallinen.
Kuka ääliö poistatti viestin, jossa mainittiin Laila Kinnunen, ja miten kaunis ja lahjakas hän oli?
Vierailija kirjoitti:
Kauneus säilyy yleensä läpi elämän. Kauniit ihmiset ovat yleensä myös älykkäitä ja kilttejä. Eivät kiusaa muita, tai ole itsekkäitä. Maailmassa pitäisi olla enemmän kauniita ja komeita ihmisiä.
Tietysti kauniita on kivempi katsella kuin rumia, mutta eivät he ihmisinä ole sen parempia kuin muutkaan.
Mä taas tunnen monia luonnonkauniita ja luonnonläheisiä tavallisia ihmisiä, jotka eivät esitä mitään. En sitten tiedä viitataanko tässä ketjussa vain viimeisen päälle ehostettuun ja muodin mukaiseen kauneuteen.