Onko lihapiirakat, mikro pizzat ja Xtra grilli nakit sopivia välipaloja lapselle, muuhun ei työttömänä kotiäitinä ole varaa?
Leikkauksien jälkeen jää vain 100€ 3 ihmisen ruokiin. 😭
Kommentit (87)
Meillä on näin loppukuusta rahat aina tiukilla. Me selviämme sillä, että pakastamme aina pienetkin erät, mitä ruokaa jää yli. Sen lisäksi itse tehdyt sämpylät ei maksa juuri mitään. Ruuanjaosta saamme jotain, mutta usein aika erikoisia tuotteita, mutta hyödynnämme ne kuitenkin jotenkin.
Koiran raksut alkavat olla vähissä, joten annamme väliin aina jotain muuta. Tänään sai haukea (syöty fileet, ruoto pakastettu, nyt keitettiin, tehosekoittimeen, niin ruodot häviää), kuivuneita leivänkannikoita ja kananmunan. Oikein hoitaisi suihinsa, kun maistui.
Miten ois töihinmeno, vai onko kotona "sattumalta" pieni vauva? Jos lasten isäkin on työtön "sattumalta", niin hänhän voi tulla lapsia hoitamaan, että sinä pääset töihin, ei se ero ole este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakit ei ainakaan ole, täynnä suolaa ja nitriittiä.
Muuhun lihaan ei ole varaa
Ap
Nakit = liha ??? 🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Noi sun emojit näyttää miten typerä olet. Kehitä vähän itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani, omena tms. ja lasi maitoa on parempi idea.
Ei ole banaanissa kaloreita tarpeeksi, omenalle ja maidolle on lapset allergisia
Ap
Ahaa, jankuttaja siis herännyt tähän päivään. Kaikkea hyvää, kyllä se siitä.
Sinulla mitään lapsia ole, vain psyykenlääkkeet ja yksinäisyys. Olen lukenut ainakin 15 kertaa tämän saman ja lähes saman aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Miten ois töihinmeno, vai onko kotona "sattumalta" pieni vauva? Jos lasten isäkin on työtön "sattumalta", niin hänhän voi tulla lapsia hoitamaan, että sinä pääset töihin, ei se ero ole este.
Olen kotiäiti ja opettaja lapsilleni, ei ole aikaa eikä voimia työntekoon
Ap
Vierailija kirjoitti:
Isä ei ole lasten elämässä, en edes tiedä missä hän on
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä ei ole lasten elämässä, en edes tiedä missä hän on
Ap
Onneksi oli kuitenkin tekohetkellä paikalla, ettet pyhästä hengestä siunattuun tilaan päätynyt.
Leivo kaurasämpylöitä.
Tee perunasta ihan vaikka ja mitä.
Käytä kaalia, punajuurta ja lanttua.
Tee välillä vaikka makkarasoppaa.
Makaroni on halpaa.
Käy kalassa.
Marjasta.
Sienestä.
Kasvata kesäkaudella kaikki mahdollinen itse. Parvekkeellakin kasvaa niin salaatti, kurkku, tomaatti kuin kesäkurpitsakin.
Trollihan sinä olet, mutta miten menee maha sekaisin puurosta, mutta einespaskasta, jota syötät ei?
Tee itse ruokaa.
Mikro ja grilli ovat huonoa vatsantäytettä.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan sinä olet, mutta miten menee maha sekaisin puurosta, mutta einespaskasta, jota syötät ei?
Tee itse ruokaa.
Eines on ihan yhtä hyvää kuin kotona tehty, ei ole kauraa minun eineksistä siitä menee vatsa sekaisin
Ap
Kahdesti on isä tai isät olleet paikalla, vai onko lapset hankittu luovutetulla spermalla. No ihan kumpi vaan vaihtoehto, niin saat yksinhuoltajan korotuksen lapsilisiin ja elatustuen kelalta, lisäksi tulee asumistuki ja työttömyyspäiväraha. Eli lyhyesti sanottuna sinä kellit rahassa ja et jostain syystä halua käyttää rahaa lapsiesi hyvinvointiin. Tätä pidän erikoisena.
Ihan ok välipalat lapsille , syöhän aikuisetkin noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani, omena tms. ja lasi maitoa on parempi idea.
Ei ole banaanissa kaloreita tarpeeksi, omenalle ja maidolle on lapset allergisia
Ap
Ja mikropizzaa pystyvät siis nämä maitoallergiset syömään tavallisesta juustosta huolimatta?
Ei ole, tee mieluummin ruokaa kun annat tuollaista halpaa jauhoroskaa.
TEET NIILLE LAPSILLE KUNNON RUOKAA TAI TEEN LASUN!